«WHAT MAKES A GOOD READING TEST»: ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ІІІ КУРСУ ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНИХ МОВ
24 квітня 2024 р. в рамках діяльності лабораторії навчання іноземних мов, що функціонує при кафедрі англійської мови та методики її навчання, доцентом кафедри англійської філології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Ігорем Романишиним було проведено практичне заняття для студентів ІІІ курсу факультету іноземних мов, які навчаються за освітніми програмами «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)» та «Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Тема заняття «What makes a good reading test» є частиною змістового модуля «Testing and Assessment» нормативного освітнього компонента «Методика навчання англійської мови». Інтерактивний формат заняття сприяв ефективному засвоєнню необхідних теоретичних знань щодо вимог до укладання тестів множинного вибору та принципів їх побудови. Виконання та аналіз запропонованого викладачем тестового завдання сприяли кращому розумінню матеріалу. Заняття отримало позитивні відгуки здобувачів освіти:
Руда Анастасія: «Заняття на тему “What makes a good reading test” було інформативним і цікавим. Романишин Ігор Михайлович надав нам актуальну та нову інформацію, яку ми зможемо застосувати у нашій професійній діяльності. Структура заняття була чітка та зрозуміла. Найважливішим матеріалом для мене є надані критерії для створення хорошого тесту на перевірку розуміння прочитаного тексту».
Лепіхова Наталія: «Дуже вдячні за можливість удосконалити наші знання стосовно оцінювання учнів, наданими критеріями та особливостями їх застосування. Заняття було доволі інформативним та інтерактивним. Матеріали надані під час заняття дійсно стануть у нагоді під час роботи з учнями та створення тестових матеріалів на основі прочитаного матеріалу».
Дзюбар Анастасія: «Хочу передати подяку, за те що університет запросив чудового викладача Романишина Ігора Михайловича для проведення цього заняття. Мені сподобався підхід та матеріали, які використовував викладач, вправи, знайомство на початку заняття. Дуже важливою була інформація про критерії якості для написання тесту з читання (quality criteria for a reading test writing). Ця інформація була корисною для мене як майбутнього вчителя та допоможе краще орієнтуватися при укладанні тесту для читання. Було дуже цікаво почути цінну інформацію від професіонала!»
Янковська Яна: «Я хотіла б висловити свою вдячність за це заняття. Мені все дуже сподобалось! Все було дуже цікаво та корисно. Всі матеріали були добре підготовлені і чітко презентовані. Я особливо оцінила можливість взаємодії з іншими учасниками заняття в окремих кімнатах зустрічі. Я отримала багато корисної інформації та ідей, які я планую використовувати у моїй майбутній роботі вчителя. Викладач також допоміг мені зрозуміти, як покращити свої навички укладання тестів та як створювати стимулююче навчальне середовище. Загалом, це заняття було дуже корисним і позитивним досвідом для мене. Я вдячна за можливість взяти в ньому участь і навчатися новому. Я впевнена, що отримані знання та враження допоможуть мені стати хорошим вчителем».
Дорофєєва Дар’я: «Дякую Ігорю Романишину за сьогоднішнє заняття. Я дізналась дуже багато цікавого та важливого для себе як майбутнього педагога. Весь час відчувалась дійсно мотивуюча та продуктивна атмосфера. Дякую організаторам за таку чудову можливість».
Батяєва Валерія: «Мені заняття сподобалась. Інформація та вправи були цікавими та корисними. Це заняття допомогло мені зрозуміти, як грамотно і правильно складати тести і на які недоліки варто звернути увагу».
Амірасланова Зейнаб: «Заняття було дуже цікавим і пізнавальним! Викладач добре підготувався, матеріал був представлений зрозуміло і доступно для всіх. Особливо сподобалася взаємодія з аудиторією. Час пролетів непомітно і я отримала багато корисної інформації. Дякую за таке чудове заняття!»
Висловлюємо щиру вдячність Романишину Ігорю Михайловичу за проведене заняття та сподіваємося на подальшу співпрацю!