ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

МІЖУНІВЕРСИТЕТЬКА СПІВПРАЦЯ: ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ «PLANNING A GOOD LESSON»

Переглядів 33
23.04.2024 р. на базі Міжуніверситетської науково-дослідної лабораторії сучасних технологій навчання іноземних мов і культур (кер. к.пед.н., доц. Г.І.Подосиннікова) Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка відбулася інтерактивна лекція доцента кафедри англійської мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини ГЕМБАРУК Алли Степанівни  на тему: “Planning a Good Lesson“. Понад 60 викладачів і студентів із 9 закладів вищої та фахової передвищої освіти України були присутні на лекції: Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Бердянський державний педагогічний університет; Вінницький державний педагогічний університет; Рівненський державний гуманітарний університет; Коломийський педагогічний фаховий коледж Івано-Франківської обл.; Університет Григорія Сковороди в Переяславі; Житомирський державний університет імені Івана Франка; Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка.

Високопрофесійно та творчо А.С. Гембарук в інтерактивній формі провела колег і студентів цікавим і непростим маршрутом планування ефективного уроку англійської мови на засадах конструктивістського, компетентнісного та комунікативно-діяльнісного підходів.  В атмосфері активного дружнього спілкування було розглянуто сучасні методичні моделі та алгоритми планування уроку, критерії SMART співвідношення цілей і результатів навчання, вибір і формулювання релевантних цілей уроку. Завдяки майстерній організації обговорення,  використанню різноманітних сучасних засобів навчання і численних інтерактивних прийомів, всі учасники заходу отримали цінні знання, стимули для професійного вдосконалення та позитивні емоції: студенти досягли ґрунтовного розуміння того, яким чином і в якій послідовності вони мають планувати урок англійської мови; викладачі мали змогу поспілкуватися з колегами-науковцями, вивчити цінний досвід і отримати нові ідеї.

Дякуємо організаторам заходу за можливість поділитися досвідом з колегами!

Щира вдячність викладачам і студентам за активну участь та позитивні відгуки:

Таїсія Шаповал: Минула інтерактивна лекція з планування уроку була цікавою та корисною, де викладач ілюстрував ефективні методи створення уроків з використанням різноманітних педагогічних інструментів. Учасники отримали корисні ідеї та практичні поради, які збагатять їх методичну практику та спростять процес планування уроків.

Анна Самсоненко: Інтерактивна лекція з планування уроку була захоплюючою та корисною. Мені сподобався формат лекції, який поєднував в собі теоретичну інформацію з практичними вправами та дискусіями. Це дало мені можливість не лише отримати знання про те, як планувати урок, але й застосувати їх на практиці.

Влада Гомоля: Хочеться відмітити нестандартний підхід лектора до висвітлення теми й уміння залучити студентів до активного міркування й обговорення. Майстерно підготована й практично-орієнтована лекція, яка значно сприятиме нашому професійному розвитку.

Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!

 

" data-title="МІЖУНІВЕРСИТЕТЬКА СПІВПРАЦЯ: ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ «PLANNING A GOOD LESSON»">

23.04.2024 р. на базі Міжуніверситетської науково-дослідної лабораторії сучасних технологій навчання іноземних мов і культур (кер. к.пед.н., доц. Г.І.Подосиннікова) Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка відбулася інтерактивна лекція доцента кафедри англійської мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини ГЕМБАРУК Алли Степанівни  на тему: “Planning a Good Lesson“. Понад 60 викладачів і студентів із 9 закладів вищої та фахової передвищої освіти України були присутні на лекції: Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Бердянський державний педагогічний університет; Вінницький державний педагогічний університет; Рівненський державний гуманітарний університет; Коломийський педагогічний фаховий коледж Івано-Франківської обл.; Університет Григорія Сковороди в Переяславі; Житомирський державний університет імені Івана Франка; Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка.

Високопрофесійно та творчо А.С. Гембарук в інтерактивній формі провела колег і студентів цікавим і непростим маршрутом планування ефективного уроку англійської мови на засадах конструктивістського, компетентнісного та комунікативно-діяльнісного підходів.  В атмосфері активного дружнього спілкування було розглянуто сучасні методичні моделі та алгоритми планування уроку, критерії SMART співвідношення цілей і результатів навчання, вибір і формулювання релевантних цілей уроку. Завдяки майстерній організації обговорення,  використанню різноманітних сучасних засобів навчання і численних інтерактивних прийомів, всі учасники заходу отримали цінні знання, стимули для професійного вдосконалення та позитивні емоції: студенти досягли ґрунтовного розуміння того, яким чином і в якій послідовності вони мають планувати урок англійської мови; викладачі мали змогу поспілкуватися з колегами-науковцями, вивчити цінний досвід і отримати нові ідеї.

Дякуємо організаторам заходу за можливість поділитися досвідом з колегами!

Щира вдячність викладачам і студентам за активну участь та позитивні відгуки:

Таїсія Шаповал: Минула інтерактивна лекція з планування уроку була цікавою та корисною, де викладач ілюстрував ефективні методи створення уроків з використанням різноманітних педагогічних інструментів. Учасники отримали корисні ідеї та практичні поради, які збагатять їх методичну практику та спростять процес планування уроків.

Анна Самсоненко: Інтерактивна лекція з планування уроку була захоплюючою та корисною. Мені сподобався формат лекції, який поєднував в собі теоретичну інформацію з практичними вправами та дискусіями. Це дало мені можливість не лише отримати знання про те, як планувати урок, але й застосувати їх на практиці.

Влада Гомоля: Хочеться відмітити нестандартний підхід лектора до висвітлення теми й уміння залучити студентів до активного міркування й обговорення. Майстерно підготована й практично-орієнтована лекція, яка значно сприятиме нашому професійному розвитку.

Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!