ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

SPEAK UP PROFESSIONALS: СЕМІНАР ДЛЯ СТЕЙКХОЛДЕРІВ

Переглядів 83


Необхідність проведення заходу зумовлена спільним прагненням кафедри англійської мови та методики її навчання та лабораторії навчання іноземних мов здійснити популяризацію інноваційних підходів до викладання іноземних мов у рамках дієвої реалізації Концепції Нової української школи.
Для реалізації окресленого завдання були визначені такі завдання заходу:
1. Схарактеризувати моделі планування уроків іноземних мов та їх переваги в аспекті розвитку ключових навичок XXI століття для результативної реалізації в освітньому процесі.
2. Розкрити дидактичний потенціал таксономії Б. Блума із метою планування вчителями іноземних мов цілей і розробки ефективних стратегій для розвитку критичного мислення здобувачів освіти.
3. Окреслити вектори планування освітнього процесу з іншомовної підготовки здобувачів освіти із застосуванням цифрових інструментів як невід’ємної риси становлення гаджетизованої парадигми сучасної освіти на початку XXI століття.
4. Стимулювати вчителів іноземних мов до активного використання цифрових ресурсів в іншомовній освітній практиці.
5. Визначити рівень сформованості цифрової компетентності вчителів іноземних мов задля розробки НПП факультету іноземних мов стратегії підвищення рівня її сформованості упродовж наступних семінарів.

Практичне значення заходу знайшло відображення не лише в розширенні фундаменту методичних знань, які були «відкриті» вчителями іноземних мов у процесі їх спільної дистанційної роботи в групах, але й у створенні умов для спільного обговорення шляхів вирішення нагальних освітніх завдань в рамках упровадження реформи НУШ.
Крім того, потенційним стейкхолдерам було запропоновано звернути увагу на шляхи концептуального вдосконалення ОП Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)) та Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська)) першого й другого рівнів вищої освіти. Були запропоновані слушні рекомендації, які базуються на формуванні інтерактивного середовища для становлення компетентного конкурентоздатного вчителя іноземних мов НУШ, який володіє новітніми технологіями навчання та навичками їх практичного застосування. Захід уможливив налагодження конструктивного діалогу та відкрив простір для нових
методичних ідей для організації і проведення нових заходів. Осмислення новаторських рис передового педагогічного досвіду вчителів іноземних мов та необхідність досягнення відповідності освітніх компонентів реальним методичним потребам учителів стали рушійною силою для змістового вдосконалення освітніх компонентів: «Методика навчання англійської мови в закладах профільної середньої освіти» та «Методика навчання другої іноземної мови в закладах профільної середньої освіти» для досягнення регламентованих програмних результатів навчання у процесі підготовки майбутнього покоління учителів іноземних мов НУШ.
Запрошуємо вчителів іноземних мов здійснювати нові спільні мандрівки в пошуках інноваційних підходів разом із факультетом іноземних мов!

" data-title="SPEAK UP PROFESSIONALS: СЕМІНАР ДЛЯ СТЕЙКХОЛДЕРІВ">

У рамках організації системної продуктивної взаємодії із стейкхолдерами, яка стала однією із невід’ємних елементів стратегієї розвитку факультету іноземних мов, відбувся черговий науково-методичний онлайн-семінар «Актуальні питання навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти», проведений провідними фахівцями кафедри англійської мови та методики її навчання і гарантами ОП – доцентом Аллою Гембарук та доцентом Ангеліною Колісніченко.


Необхідність проведення заходу зумовлена спільним прагненням кафедри англійської мови та методики її навчання та лабораторії навчання іноземних мов здійснити популяризацію інноваційних підходів до викладання іноземних мов у рамках дієвої реалізації Концепції Нової української школи.
Для реалізації окресленого завдання були визначені такі завдання заходу:
1. Схарактеризувати моделі планування уроків іноземних мов та їх переваги в аспекті розвитку ключових навичок XXI століття для результативної реалізації в освітньому процесі.
2. Розкрити дидактичний потенціал таксономії Б. Блума із метою планування вчителями іноземних мов цілей і розробки ефективних стратегій для розвитку критичного мислення здобувачів освіти.
3. Окреслити вектори планування освітнього процесу з іншомовної підготовки здобувачів освіти із застосуванням цифрових інструментів як невід’ємної риси становлення гаджетизованої парадигми сучасної освіти на початку XXI століття.
4. Стимулювати вчителів іноземних мов до активного використання цифрових ресурсів в іншомовній освітній практиці.
5. Визначити рівень сформованості цифрової компетентності вчителів іноземних мов задля розробки НПП факультету іноземних мов стратегії підвищення рівня її сформованості упродовж наступних семінарів.

Практичне значення заходу знайшло відображення не лише в розширенні фундаменту методичних знань, які були «відкриті» вчителями іноземних мов у процесі їх спільної дистанційної роботи в групах, але й у створенні умов для спільного обговорення шляхів вирішення нагальних освітніх завдань в рамках упровадження реформи НУШ.
Крім того, потенційним стейкхолдерам було запропоновано звернути увагу на шляхи концептуального вдосконалення ОП Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)) та Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська)) першого й другого рівнів вищої освіти. Були запропоновані слушні рекомендації, які базуються на формуванні інтерактивного середовища для становлення компетентного конкурентоздатного вчителя іноземних мов НУШ, який володіє новітніми технологіями навчання та навичками їх практичного застосування. Захід уможливив налагодження конструктивного діалогу та відкрив простір для нових
методичних ідей для організації і проведення нових заходів. Осмислення новаторських рис передового педагогічного досвіду вчителів іноземних мов та необхідність досягнення відповідності освітніх компонентів реальним методичним потребам учителів стали рушійною силою для змістового вдосконалення освітніх компонентів: «Методика навчання англійської мови в закладах профільної середньої освіти» та «Методика навчання другої іноземної мови в закладах профільної середньої освіти» для досягнення регламентованих програмних результатів навчання у процесі підготовки майбутнього покоління учителів іноземних мов НУШ.
Запрошуємо вчителів іноземних мов здійснювати нові спільні мандрівки в пошуках інноваційних підходів разом із факультетом іноземних мов!