ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

СЕМІНАР-ТРЕНІНГ ІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ У ДИСТАНЦІЙНІЙ СИСТЕМІ НАВЧАННЯ MOODLE

Переглядів 85
Джогою Дмитром Сергійовичем.
Питання, які розглядалися:
1. Загальні правила сертифікації дисциплін у дистанційній системі навчання;
2. Допомога викладачам в оновленні курсів дисциплін за новими вимогами.
Викладачі факультету взяли активну участь у семінарі, ставили різноманітні запитання з організації навчального процесу у дистанційній системі Moodle, адже сьогодні у підготовці до лекційних та практичних занять студенти найчастіше використовують навчальний матеріал в електронному вигляді.
У підсумках семінара, учасники дійшли висновку, що найбільш важливими компонентами дистанційного навчання є: створення практичних ситуацій під час навчального процесу, можливість для студентів проявити себе, самореалізуватися. Важливою складовою роботи викладача у дистанційній системі є чіткість організації навчального процесу та індивідуального підходу до кожного студента.

Висловлюємо вдячність к.пед.н, доценту Стеценко Н.М., к.пед.н. доценту, декану факультету іноземних мов Постоленко І.С. та викладачу Джозі Д.С. за допомогу в організації та проведенні семінару-тренінгу на факультеті іноземних мов.

" data-title="СЕМІНАР-ТРЕНІНГ ІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ У ДИСТАНЦІЙНІЙ СИСТЕМІ НАВЧАННЯ MOODLE">

2 листопада на факультеті іноземних мов відбувся семінар-тренінг із експертом дистанційної системи навчання Moodle УДПУ імені П.ТичиниДжогою Дмитром Сергійовичем.
Питання, які розглядалися:
1. Загальні правила сертифікації дисциплін у дистанційній системі навчання;
2. Допомога викладачам в оновленні курсів дисциплін за новими вимогами.
Викладачі факультету взяли активну участь у семінарі, ставили різноманітні запитання з організації навчального процесу у дистанційній системі Moodle, адже сьогодні у підготовці до лекційних та практичних занять студенти найчастіше використовують навчальний матеріал в електронному вигляді.
У підсумках семінара, учасники дійшли висновку, що найбільш важливими компонентами дистанційного навчання є: створення практичних ситуацій під час навчального процесу, можливість для студентів проявити себе, самореалізуватися. Важливою складовою роботи викладача у дистанційній системі є чіткість організації навчального процесу та індивідуального підходу до кожного студента.

Висловлюємо вдячність к.пед.н, доценту Стеценко Н.М., к.пед.н. доценту, декану факультету іноземних мов Постоленко І.С. та викладачу Джозі Д.С. за допомогу в організації та проведенні семінару-тренінгу на факультеті іноземних мов.