ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

PROFESSIONAL DEVELOPMENT FOR INSTRUCTORS OF PRESERVICE TEACHERS

Переглядів 84
27.04.2023 відбулася чергова зустріч команди міжнародного проекту “Professional Development for Instructors of Preservice Teachers” – програми онлайн професійного розвитку для викладачів методики навчання іноземних мов педагогічних вищих навчальних закладів України під патронатом The Regional English Language Office at the U.S. Embassy. У цій програмі працюють доценти кафедри англійської мови та методики її навчання Ольга Сушкевич та Олена Бевз.
Назва цієї сесії – “Virtual Exchange Kickoff”. Трішки сумно говорити про віртуальну подорож до Нью-Йорку тій половині нашої дружньої команди, яка залишилася вдома. Але лотерея є лотерея. Тож ми обмінялися думками про програму обміну (дуже ретельно складену, дякуємо!), визначили свої цілі, фокус уваги.


І як неочікуваний бонус за прихільність проєкту – чудові емоції! Цього разу ми зустрілися вже так тепло, просто та звично, як близькі давні друзі, справжній сеанс релаксації та гарного настрою вийшов! Звичайно, це й завдяки цікавій технології ELT, яку запропонувала нам спробувати на собі наш тренер Alisa Vereschagin. Я б назвала цю технологію цитатою з Марка Твена “Truth is stranger than fiction”: дві групи мали пригадати або ВИГАДАТИ історію, презентувати її та залишити слухачів думати, що це було, реальність або вигадка. Цікаво те, що біль незвичайна, як на мене, історія виявилася реальною, а наша вигадана була сприйнята як цілком реальна) Тож дива трапляються – головне, щоб була дружня творча компанія колег-олднодумців.
І як завжди, дякуємо за цю можливість Regional English Language Office, U.S. Embassy, Kyiv https://www.facebook.com/relokyiv та керівникам проекту, нашим чудовим тренерам – вони, як завжди, створили дружню, динамічну атмосферу навчання та спілкування: Dr. Laura Baecher, Professor of TESOL at Hunter College, City University of New York, and Julie Kasper, Program Manager of the Refugee Educator Academy in the CPL at Childhood Education International.

" data-title="PROFESSIONAL DEVELOPMENT FOR INSTRUCTORS OF PRESERVICE TEACHERS">

27.04.2023 відбулася чергова зустріч команди міжнародного проекту “Professional Development for Instructors of Preservice Teachers” – програми онлайн професійного розвитку для викладачів методики навчання іноземних мов педагогічних вищих навчальних закладів України під патронатом The Regional English Language Office at the U.S. Embassy. У цій програмі працюють доценти кафедри англійської мови та методики її навчання Ольга Сушкевич та Олена Бевз.
Назва цієї сесії – “Virtual Exchange Kickoff”. Трішки сумно говорити про віртуальну подорож до Нью-Йорку тій половині нашої дружньої команди, яка залишилася вдома. Але лотерея є лотерея. Тож ми обмінялися думками про програму обміну (дуже ретельно складену, дякуємо!), визначили свої цілі, фокус уваги.


І як неочікуваний бонус за прихільність проєкту – чудові емоції! Цього разу ми зустрілися вже так тепло, просто та звично, як близькі давні друзі, справжній сеанс релаксації та гарного настрою вийшов! Звичайно, це й завдяки цікавій технології ELT, яку запропонувала нам спробувати на собі наш тренер Alisa Vereschagin. Я б назвала цю технологію цитатою з Марка Твена “Truth is stranger than fiction”: дві групи мали пригадати або ВИГАДАТИ історію, презентувати її та залишити слухачів думати, що це було, реальність або вигадка. Цікаво те, що біль незвичайна, як на мене, історія виявилася реальною, а наша вигадана була сприйнята як цілком реальна) Тож дива трапляються – головне, щоб була дружня творча компанія колег-олднодумців.
І як завжди, дякуємо за цю можливість Regional English Language Office, U.S. Embassy, Kyiv https://www.facebook.com/relokyiv та керівникам проекту, нашим чудовим тренерам – вони, як завжди, створили дружню, динамічну атмосферу навчання та спілкування: Dr. Laura Baecher, Professor of TESOL at Hunter College, City University of New York, and Julie Kasper, Program Manager of the Refugee Educator Academy in the CPL at Childhood Education International.