ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

НЕ ТАКИЙ СТРАШНИЙ ПРОБНИЙ УРОК, ЯК ЙОГО МАЛЮЮТЬ

Переглядів 92
Досвід студентів 43 групи факультету іноземних мов
(місце проходження ЗОШ №5 – Уманська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №5 імені В.І.Чуйкова)

В системі підготовки вчителя важливе місце належить педагогічній практиці.

Вона є зв’язуючою ланкою між теоретичним навчанням майбутніх вчителів та їхньою самостійною роботою в навчально-виховних закладах, надає досвід педагогічної діяльності. Педагогічна практика для студентів практикантів ІV курсу факультету іноземних мов тривала з 16 по 22 листопада 2015 року. До Уманської ЗОШ № 5 були відряджені такі студенти: Аманова Мая, Виштакалюк Вікторія, Гончарук Аліна, Запорожець Катерина, Медвідь Наталія, Абдихаліков Фархат. Методист з англійської мови – кандидат педагогічних наук, викладач кафедри англійської мови та методики її викладання Шульга Наталія Володимирівна.

IMG_6512 В період проходженням педагогічної практики перед студентами – практикантами постали важливі, але й водночас нелегкі завдання, які вони успішно вирішили.
Наталя Медвідь – староста групи студентів-практикантів ЗОШ № 5:
«Наша підгрупа вже проходила психолого-педагогічну практику у стінах школи № 5, тому ми швидко пристосувалися до тутешніх умов. Однак, спочатку хвилювалася, як пройде урок. Завдяки практиці
я зрозуміла, що працювати з дітьми не важко, варто лише знайти індивідуальний підхід до кожного».

Изображение 015 Вікторія Виштакалюк:
«Нелегко у навчанні, легко – в бою. Мені дуже сподобалася практика, так як завдяки їй я змогла реалізувати свої знання, уміння та навички, здобуті на уроках з методики. Діти були уважні, дружелюбні, старанні, вони активно працювали на занятті. Практика залишила у мене приємні враження».

Аліна Гончарук:
«Ніщо не замінить справжню практику в школі, лише власний досвід допомагає осягнути глибини вчительської роботи. Мої поради студентам-практикантам – 1. Будьте впевненими у собі; 2. Робіть свої уроки цікавими і дисципліна буде на рівні; 3. Експериментуйте з навчальними методами на уроках».

Катерина Запорожець:
«Практику проходила у 5 класі. Дуже сподобалася робота вчителя англійської мови Алли Григорівни. Вона показала нам свої педагогічні здібності та досвід, який я взяла для себе за взірець. Також мені сподобалося працювати з дітьми».

Изображение 002 Изображение 008

Аманова Мая та Абдихаліков Фархат:

«Наші перші враження про практику – непомірне хвилювання, яке ми відчули під час проведення уроку, адже ми працювали у 7 класі! Проте, завдяки допомозі наших одногрупників, думаємо, що наш урок пройшов вдало. Дітям сподобалась гра із стікерами, які були прикріплені до дошки і потрібно було назвати злічувані та незлічувані іменники. Атмосфера в класі була позитивна, а це саме та мета, яку ми ставили собі у роботі з українськими учнями».

IMG_6521

З нетерпінням чекаємо на наступну практику!

Студенти 43 групи факультету іноземних мов.

" data-title="НЕ ТАКИЙ СТРАШНИЙ ПРОБНИЙ УРОК, ЯК ЙОГО МАЛЮЮТЬ">

Досвід студентів 43 групи факультету іноземних мов
(місце проходження ЗОШ №5 – Уманська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №5 імені В.І.Чуйкова)

В системі підготовки вчителя важливе місце належить педагогічній практиці.

Вона є зв’язуючою ланкою між теоретичним навчанням майбутніх вчителів та їхньою самостійною роботою в навчально-виховних закладах, надає досвід педагогічної діяльності. Педагогічна практика для студентів практикантів ІV курсу факультету іноземних мов тривала з 16 по 22 листопада 2015 року. До Уманської ЗОШ № 5 були відряджені такі студенти: Аманова Мая, Виштакалюк Вікторія, Гончарук Аліна, Запорожець Катерина, Медвідь Наталія, Абдихаліков Фархат. Методист з англійської мови – кандидат педагогічних наук, викладач кафедри англійської мови та методики її викладання Шульга Наталія Володимирівна.

IMG_6512 В період проходженням педагогічної практики перед студентами – практикантами постали важливі, але й водночас нелегкі завдання, які вони успішно вирішили.
Наталя Медвідь – староста групи студентів-практикантів ЗОШ № 5:
«Наша підгрупа вже проходила психолого-педагогічну практику у стінах школи № 5, тому ми швидко пристосувалися до тутешніх умов. Однак, спочатку хвилювалася, як пройде урок. Завдяки практиці
я зрозуміла, що працювати з дітьми не важко, варто лише знайти індивідуальний підхід до кожного».

Изображение 015 Вікторія Виштакалюк:
«Нелегко у навчанні, легко – в бою. Мені дуже сподобалася практика, так як завдяки їй я змогла реалізувати свої знання, уміння та навички, здобуті на уроках з методики. Діти були уважні, дружелюбні, старанні, вони активно працювали на занятті. Практика залишила у мене приємні враження».

Аліна Гончарук:
«Ніщо не замінить справжню практику в школі, лише власний досвід допомагає осягнути глибини вчительської роботи. Мої поради студентам-практикантам – 1. Будьте впевненими у собі; 2. Робіть свої уроки цікавими і дисципліна буде на рівні; 3. Експериментуйте з навчальними методами на уроках».

Катерина Запорожець:
«Практику проходила у 5 класі. Дуже сподобалася робота вчителя англійської мови Алли Григорівни. Вона показала нам свої педагогічні здібності та досвід, який я взяла для себе за взірець. Також мені сподобалося працювати з дітьми».

Изображение 002 Изображение 008

Аманова Мая та Абдихаліков Фархат:

«Наші перші враження про практику – непомірне хвилювання, яке ми відчули під час проведення уроку, адже ми працювали у 7 класі! Проте, завдяки допомозі наших одногрупників, думаємо, що наш урок пройшов вдало. Дітям сподобалась гра із стікерами, які були прикріплені до дошки і потрібно було назвати злічувані та незлічувані іменники. Атмосфера в класі була позитивна, а це саме та мета, яку ми ставили собі у роботі з українськими учнями».

IMG_6521

З нетерпінням чекаємо на наступну практику!

Студенти 43 групи факультету іноземних мов.