ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА ДЛЯ СТУДЕНТІВ 4 КУРСУ: «НЕ ТАКИЙ СТРАШНИЙ ПРОБНИЙ УРОК ЯК ЙОГО МАЛЮЮТЬ». ЧАСТИНА II.

Переглядів 68
Процес професійного становлення студентів у педагогічних навчальних закладах немислимий без навчальної педагогічної практики. Саме вона забезпечує поєднання

теоретичної та практичної підготовки майбутніх вчителів, а її результати слугують показником готовності студентів до професійної діяльності.
Завершився тиждень навчальної педагогічної практики для студентів IV курсу на базі загальноосвітніх навчальних закладів. Студентки 42 групи Анастасія Олександрівна Пастушенко та Наталія Ігорівна Полюх проходили навчальну практику в НВК «ЗОШ №7 – колегіум». Груповий керівник та методист з англійської мови кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Вікторівна Капелюшна.

page1 Цього разу студенти-практиканти вперше отримали змогу спробувати себе в ролі вчителя англійської мови поза межами університетських аудиторій. Ними було розроблено та проведено 2 уроки з урахуванням установок, отриманих під час вивчення курсу «Методика викладання ІМ», а також порад і рекомендацій методиста та вчителя англійської мови.

page page2 Перший урок молодого вчителя можна сміливо порівняти зі стрибком з парашутом. Страх та занепокоєння не покидають довгий час. Але варто зробити перший крок, і вже неможливо зупинитись. Після тижня навчальної практики студентки в один голос запевняють, що «дійсно, не такий страшний пробний урок, як його малюють»
Професіонали в галузі педагогіки розуміють, що неможливо обмежити педагогічну практику виключно проведенням уроків чи звести її до пасивного споглядання. Саме тому одне із завдань, що стояло перед студентами в період практики, полягало в організації позакласного виховного заходу англійською мовою. Пастушенко Анастасія та Полюх Наталія проявили свої творчі та організаційні здібності під час проведення 2 позакласних заходів: “We love English. BINGO game” та “Welcome to the English Land”, що були з захопленням сприйняті учнями.

page 3 Кажуть, що школа – це те місце, попрацювавши у якому, або відразу ж ідеш і більше не повертаєшся, або залишаєшся назавжди. Після проходження навчальної педагогічної практики студентки 42 групи в котрий раз переконались у правильності обраного професійного шляху.

" data-title="НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА ДЛЯ СТУДЕНТІВ 4 КУРСУ: «НЕ ТАКИЙ СТРАШНИЙ ПРОБНИЙ УРОК ЯК ЙОГО МАЛЮЮТЬ». ЧАСТИНА II.">

Процес професійного становлення студентів у педагогічних навчальних закладах немислимий без навчальної педагогічної практики. Саме вона забезпечує поєднання

теоретичної та практичної підготовки майбутніх вчителів, а її результати слугують показником готовності студентів до професійної діяльності.
Завершився тиждень навчальної педагогічної практики для студентів IV курсу на базі загальноосвітніх навчальних закладів. Студентки 42 групи Анастасія Олександрівна Пастушенко та Наталія Ігорівна Полюх проходили навчальну практику в НВК «ЗОШ №7 – колегіум». Груповий керівник та методист з англійської мови кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Вікторівна Капелюшна.

page1 Цього разу студенти-практиканти вперше отримали змогу спробувати себе в ролі вчителя англійської мови поза межами університетських аудиторій. Ними було розроблено та проведено 2 уроки з урахуванням установок, отриманих під час вивчення курсу «Методика викладання ІМ», а також порад і рекомендацій методиста та вчителя англійської мови.

page page2 Перший урок молодого вчителя можна сміливо порівняти зі стрибком з парашутом. Страх та занепокоєння не покидають довгий час. Але варто зробити перший крок, і вже неможливо зупинитись. Після тижня навчальної практики студентки в один голос запевняють, що «дійсно, не такий страшний пробний урок, як його малюють»
Професіонали в галузі педагогіки розуміють, що неможливо обмежити педагогічну практику виключно проведенням уроків чи звести її до пасивного споглядання. Саме тому одне із завдань, що стояло перед студентами в період практики, полягало в організації позакласного виховного заходу англійською мовою. Пастушенко Анастасія та Полюх Наталія проявили свої творчі та організаційні здібності під час проведення 2 позакласних заходів: “We love English. BINGO game” та “Welcome to the English Land”, що були з захопленням сприйняті учнями.

page 3 Кажуть, що школа – це те місце, попрацювавши у якому, або відразу ж ідеш і більше не повертаєшся, або залишаєшся назавжди. Після проходження навчальної педагогічної практики студентки 42 групи в котрий раз переконались у правильності обраного професійного шляху.