ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

НАУКОВИЙ СЕМІНАР “TFL TRAINEE TEACHERS’ READINESS TO PROVIDE SOCIAL AND EMOTIONAL SUPPORT TO SECONDARY SCHOOL LEARNERS” НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Переглядів 62
28 лютого на факультеті іноземних мов відбувся науковий семінар “TFL Trainee Teachers’ Readiness to Provide Social and Emotional Support to Secondary School Learners”, який провели кандидати наук, доценти Ольга Сушкевич та Олена Бевз.
Під час семінару викладачі нашого факультету у творчій інтерактивній формі вчилися аналізувати соціально-емоційні потреби учасників освітнього процесу, а також вирішувати нестандартні задачі, пов’язані з цим. Захід передбачав саморозкриття викладачів через вербальну та невербальну комунікацію, емоційний та фізичний вплив одне на одного. Семінар також сприяв розвитку вміння звертати увагу, приділяти час та бачити один одного.
 Вчилися через фізичну та емоційну взаємодію членів команди.
 Виконували творчі завдання.
 Навчалися переосмислювати щоденні проблеми навчання та викладання.
 Формували здатність знаходити нестандартні ефективні рішення педагогічних задач.
Семінар було проведено у рамках підбиття підсумків проєкту “Professional Development and Exchange for Educators of Preservice Teachers” за підтримки Посольства США в Україні.

" data-title="НАУКОВИЙ СЕМІНАР “TFL TRAINEE TEACHERS’ READINESS TO PROVIDE SOCIAL AND EMOTIONAL SUPPORT TO SECONDARY SCHOOL LEARNERS” НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНИХ МОВ">

28 лютого на факультеті іноземних мов відбувся науковий семінар “TFL Trainee Teachers’ Readiness to Provide Social and Emotional Support to Secondary School Learners”, який провели кандидати наук, доценти Ольга Сушкевич та Олена Бевз.
Під час семінару викладачі нашого факультету у творчій інтерактивній формі вчилися аналізувати соціально-емоційні потреби учасників освітнього процесу, а також вирішувати нестандартні задачі, пов’язані з цим. Захід передбачав саморозкриття викладачів через вербальну та невербальну комунікацію, емоційний та фізичний вплив одне на одного. Семінар також сприяв розвитку вміння звертати увагу, приділяти час та бачити один одного.
 Вчилися через фізичну та емоційну взаємодію членів команди.
 Виконували творчі завдання.
 Навчалися переосмислювати щоденні проблеми навчання та викладання.
 Формували здатність знаходити нестандартні ефективні рішення педагогічних задач.
Семінар було проведено у рамках підбиття підсумків проєкту “Professional Development and Exchange for Educators of Preservice Teachers” за підтримки Посольства США в Україні.