ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ПРАКТИКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОС «МАГІСТР» ІІм КУРСУ 253зпхф групи ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Переглядів 140
8 листопада 2021 року на факультеті іноземних мов відбулася настановча конференція з науково-дослідницької практики для здобувачів вищої освіти ОС «магістр» заочної форми навчання ІІм курсу 253зпхф групи, які навчаються за спеціальністю 035.041 Філологія. Германські мови та література (переклад включно), перша – англійська.
На початку роботи конференції керівник практик по факультету кандидат педагогічних наук, доцент Олена Павлівна Бевз представила присутнім методистів з практики – викладачів кафедри теорії та практики іноземних мов: доктора педагогічних наук, професора Ірину Олександрівну Білецьку; кандидата педагогічних наук, професора Наталію Андріївну Цимбал; кандидата педагогічних наук, доцента Аллу Федорівну Паладьєву; кандидата педагогічних наук, доцента Галину Дмитрівну Авчіннікову; кандидата педагогічних наук, доцента Інну Станіславівну Лаухіну; кандидата педагогічних наук, ст.викладача Оксану Андріївну Левчук; кандидата педагогічних наук, ст.викладача Анну Юріївну Кришко.
Згідно з робочим навчальним планом, графіком освітнього процесу та за наказом ректора університету професора Олександра Івановича Безлюдного, практика триватиме упродовж чотирьох тижнів – з 8 листопада до 5 грудня 2021 року.
З програмою практики та переліком необхідних звітних матеріалів присутніх ознайомила доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та практики іноземних мов Ірина Олександрівна Білецька, яка також зазначила, що головний зміст науково-дослідницької практики полягає у залученні магістрантів до самостійної дослідницької роботи, ознайомленні з методикою її проведення, питаннями реалізації теоретичних та наукових розробок у сфері їх професійної діяльності, розширенні наукового світогляду здобувачів вищої освіти, дослідженні проблем практики та вмінні пов’язувати їх з обраним теоретичним напрямком дослідження, визначати структуру та логіку випускної кваліфікаційної роботи. Отож, на певний час здобувач вищої освіти змінює роль: від магістранта-слухача до науковця-дослідника, що надає змогу самому оцінити складність науково-дослідницької роботи.

" data-title="НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ПРАКТИКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОС «МАГІСТР» ІІм КУРСУ 253зпхф групи ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ">

8 листопада 2021 року на факультеті іноземних мов відбулася настановча конференція з науково-дослідницької практики для здобувачів вищої освіти ОС «магістр» заочної форми навчання ІІм курсу 253зпхф групи, які навчаються за спеціальністю 035.041 Філологія. Германські мови та література (переклад включно), перша – англійська.
На початку роботи конференції керівник практик по факультету кандидат педагогічних наук, доцент Олена Павлівна Бевз представила присутнім методистів з практики – викладачів кафедри теорії та практики іноземних мов: доктора педагогічних наук, професора Ірину Олександрівну Білецьку; кандидата педагогічних наук, професора Наталію Андріївну Цимбал; кандидата педагогічних наук, доцента Аллу Федорівну Паладьєву; кандидата педагогічних наук, доцента Галину Дмитрівну Авчіннікову; кандидата педагогічних наук, доцента Інну Станіславівну Лаухіну; кандидата педагогічних наук, ст.викладача Оксану Андріївну Левчук; кандидата педагогічних наук, ст.викладача Анну Юріївну Кришко.
Згідно з робочим навчальним планом, графіком освітнього процесу та за наказом ректора університету професора Олександра Івановича Безлюдного, практика триватиме упродовж чотирьох тижнів – з 8 листопада до 5 грудня 2021 року.
З програмою практики та переліком необхідних звітних матеріалів присутніх ознайомила доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та практики іноземних мов Ірина Олександрівна Білецька, яка також зазначила, що головний зміст науково-дослідницької практики полягає у залученні магістрантів до самостійної дослідницької роботи, ознайомленні з методикою її проведення, питаннями реалізації теоретичних та наукових розробок у сфері їх професійної діяльності, розширенні наукового світогляду здобувачів вищої освіти, дослідженні проблем практики та вмінні пов’язувати їх з обраним теоретичним напрямком дослідження, визначати структуру та логіку випускної кваліфікаційної роботи. Отож, на певний час здобувач вищої освіти змінює роль: від магістранта-слухача до науковця-дослідника, що надає змогу самому оцінити складність науково-дослідницької роботи.