ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

МЕТОДИЧНА СЕСІЯ З УКЛАДАННЯ ІСТОРІЙ, ОПОВІДАНЬ ТА НОВИН

Переглядів 47
12 квітня 2024 року студенти та викладачі факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини мали змогу долучитися до методичної сесії зі сторітеллінгу, яка стала результатом міжнародної та міжуніверситетської співпраці та охопила представників 11 навчальних закладів України різного рівня. Сесію провела американський експерт Деббі Рейнхарт на базі Міжуніверситетської дослідницької лабораторії сучасних технологій навчання іноземних мов та культур за підтримки RELO при Посольстві США у Києві.
Варто зазначити, що учасники заходу розпочали свою подорож у творення історій з медитаційної мандрівки-оповіді, яка допомогла налаштуватися на творчий процес та розкрити свого внутрішнього автора через призму внутрішньої дитини. Під час зустрічі учасники мали нагоду ознайомитися з підходами та стратегіями укладання розповідей, їх трансформаціями, а також використанням аудіо-візуальних опор, цифрових технологій та штучного інтелекту для їх створення та модифікації. Авторка сесії глибоко розкрила засади роботи зі структурою та базовими складовими історії.
Дякуємо нашому постійному партнеру – Сумському державному університету імені А.С. Макаренка – за запрошення та організацію сесії, а також українським та закордонним партнерам!

" data-title="МЕТОДИЧНА СЕСІЯ З УКЛАДАННЯ ІСТОРІЙ, ОПОВІДАНЬ ТА НОВИН">

12 квітня 2024 року студенти та викладачі факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини мали змогу долучитися до методичної сесії зі сторітеллінгу, яка стала результатом міжнародної та міжуніверситетської співпраці та охопила представників 11 навчальних закладів України різного рівня. Сесію провела американський експерт Деббі Рейнхарт на базі Міжуніверситетської дослідницької лабораторії сучасних технологій навчання іноземних мов та культур за підтримки RELO при Посольстві США у Києві.
Варто зазначити, що учасники заходу розпочали свою подорож у творення історій з медитаційної мандрівки-оповіді, яка допомогла налаштуватися на творчий процес та розкрити свого внутрішнього автора через призму внутрішньої дитини. Під час зустрічі учасники мали нагоду ознайомитися з підходами та стратегіями укладання розповідей, їх трансформаціями, а також використанням аудіо-візуальних опор, цифрових технологій та штучного інтелекту для їх створення та модифікації. Авторка сесії глибоко розкрила засади роботи зі структурою та базовими складовими історії.
Дякуємо нашому постійному партнеру – Сумському державному університету імені А.С. Макаренка – за запрошення та організацію сесії, а також українським та закордонним партнерам!