ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ЕКСТРЕМАЛЬНА ГРА «КВЕСТ»

Переглядів 127
У рамках вивчення теми «Велике місто» студенти 1 курсу отримують надзвичайний багаж теоретичних знань про те, як орієнтуватися на місцевості. Сьогодні ж 12-та та 15-та групи змогли використати свої знання практично. Вони стали учасниками «Квесту» – інтелектуально-екстремальної гри, яка полягала у пошуку предметів та виконанні завдань на території університету. Вони були англомовними, а також тісно пов’язаними з лексичним матеріалом, що вивчається.

Все сталося неочікувано. Студентам віддали записку, у якій було сказано, що викладача викрали невідомі, і що у студентів є 30 хвилин на пошуки. «Що робити?», «Куди йти?» – лунало звідусіль, адже не було залишено жодної підказки. Все ж вони закрили аудиторію (не залишати ж її без нагляду?) і віднесли ключ на кафедру, за що й отримали першу підказку… і тут все пішло, як по маслу… вниз по сходах… за банкоматом… от і друга підказка – кросворд, ключове слово якого і привело у наступне місце призначення.

квест

Декілька нових підказок – і студенти знайшли конверт, у якому був…. пазл з картою Лондону, склавши який, вони дізналися пароль, за який вони отримали фотоапарат, щоб мати докази виконання усіх завдань, і останню математичну задачу: (6 х 4)/ 2 + 400. Не важко здогадатися, де їх чекала викладач.

квест1
Ось у такій ігровій формі студенти змогли переконатися, що вони вміють використовувати свої знання з англійської мови у екстремальних ситуаціях.

квест2

" data-title="ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ЕКСТРЕМАЛЬНА ГРА «КВЕСТ»">

У рамках вивчення теми «Велике місто» студенти 1 курсу отримують надзвичайний багаж теоретичних знань про те, як орієнтуватися на місцевості. Сьогодні ж 12-та та 15-та групи змогли використати свої знання практично. Вони стали учасниками «Квесту» – інтелектуально-екстремальної гри, яка полягала у пошуку предметів та виконанні завдань на території університету. Вони були англомовними, а також тісно пов’язаними з лексичним матеріалом, що вивчається.

Все сталося неочікувано. Студентам віддали записку, у якій було сказано, що викладача викрали невідомі, і що у студентів є 30 хвилин на пошуки. «Що робити?», «Куди йти?» – лунало звідусіль, адже не було залишено жодної підказки. Все ж вони закрили аудиторію (не залишати ж її без нагляду?) і віднесли ключ на кафедру, за що й отримали першу підказку… і тут все пішло, як по маслу… вниз по сходах… за банкоматом… от і друга підказка – кросворд, ключове слово якого і привело у наступне місце призначення.

квест

Декілька нових підказок – і студенти знайшли конверт, у якому був…. пазл з картою Лондону, склавши який, вони дізналися пароль, за який вони отримали фотоапарат, щоб мати докази виконання усіх завдань, і останню математичну задачу: (6 х 4)/ 2 + 400. Не важко здогадатися, де їх чекала викладач.

квест1
Ось у такій ігровій формі студенти змогли переконатися, що вони вміють використовувати свої знання з англійської мови у екстремальних ситуаціях.

квест2