ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ГОСТЬОВА ОНЛАЙН-ЛЕКЦІЯ «ЧИ МОЖНА ЗАКОХАТИСЯ В ДЖЕССІКУ, АБО ЯК НЕ БУТИ ОБДУРЕНИМ В ІНТЕРНЕТІ?»

Переглядів 55
19 квітня 2024 р. відбулася гостьова онлайн-лекція «Чи можна закохатися в Джессіку, або як не бути обдуреним в Інтернеті?» доктора габілітованого, професора Університету імені кардинала Стефана Вишинського (м. Варшава, Польща) Мирослава Курковського. Онлайн-зустріч відбулася за сприяння Польського культурно-освітнього центру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Модератором онлайн-зустрічі був директор Польського культурно-освітнього центру – канд. іст. наук, професор Кривошея Ігор Іванович. Переклад із польської мови на українську забезпечував фахівець Польського культурно-освітнього центру, здобувач ОНР «Доктор філософії» за ОНП «Історія та археологія» Терещук Антон Сергійович.

Здобувачі ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)) та Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська)) першого (бакалаврського) й ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)), Середня освіта (Мова і література (англійська, французька)),  Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська)), Середня освіта (Мова і література (англійська)) та Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська другого (магістерського) рівнів вищої освіти факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини разом із здобувачами й викладачами інших структурних підрозділів університету мали можливість проаналізувати підходи для здійснення протидії фейкам і маніпуляціям, поширеним у шахрайському листуванні в Інтернеті. Особливу увагу присутніх було звернено на набуття здатності до застосування шляхів мінімізації негативного маніпулятивного впливу інформаційних потоків.

Професор Мирослав Курковський є відомим фахівцем із криптографії та комп’ютерних технологій, результати наукових пошуків якого слугують рушійною силою для реалізації пріоритетного завдання сучасної компетентнісно орієнтованої педагогічної освіти – підготовки майбутніх учителів іноземних мов НУШ до розробки й реалізації стратегій протидії загрозам та злочинності в кіберсфері.

Забезпечення оптимального рівня кібербезпеки, необхідного для ефективного розвитку українського цифрового суспільства, постає невирішеним завданням незважаючи на те, що правова основа системи кібербезпеки інтенсивно розвивається, її формування пов’язане з переосмисленням і запозиченням позитивних рис зарубіжного досвіду, зокрема польського.

На прикладі представленого листування професора Мирослава Курковського з кіберзлочинцями було окреслено важливість аналізу проблеми шахрайства в мережі Інтернет. Лектором були наведені приклади фраз, які використовуються шахраями в процесі налагодження комунікації із потенційними «жертвами». Аналіз особливостей комунікації професіоналом-практиком сприяв формуванню критичного мислення учасників освітнього процесу та підвищенню рівня їх медіаграмотності. Нестандартний підхід лектора до презентації інформації про шахрайство в мережі Інтернет крізь призму персоналізації сприяв формуванню посиленого інтересу здобувачів вищої освіти до спільного пошуку шляхів протидії фейкам, які заполонили мережу Інтернет.

Адміністрація, професорсько-викладацький склад та здобувачі вищої освіти факультету іноземних мов висловлюють щиру вдячність директору Польського культурно-освітнього центру – канд. іст. наук, професору Кривошеї Ігорю Івановичу, фахівцеві Польського культурно-освітнього центру Терещуку Антону Сергійовичу за організацію і проведення онлайн-зустрічі та надану можливість до неї долучитися здобувачам та науково-педагогічним працівникам. Дякуємо професору Мирославу Курковському за представлення результатів інноваційного досвіду й бажаємо нових наукових звершень! Сподіваємося на продовження співпраці в напрямку дослідження способів протидії фейкам і маніпуляціям цифрового світу.

" data-title="ГОСТЬОВА ОНЛАЙН-ЛЕКЦІЯ «ЧИ МОЖНА ЗАКОХАТИСЯ В ДЖЕССІКУ, АБО ЯК НЕ БУТИ ОБДУРЕНИМ В ІНТЕРНЕТІ?»">

19 квітня 2024 р. відбулася гостьова онлайн-лекція «Чи можна закохатися в Джессіку, або як не бути обдуреним в Інтернеті?» доктора габілітованого, професора Університету імені кардинала Стефана Вишинського (м. Варшава, Польща) Мирослава Курковського. Онлайн-зустріч відбулася за сприяння Польського культурно-освітнього центру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Модератором онлайн-зустрічі був директор Польського культурно-освітнього центру – канд. іст. наук, професор Кривошея Ігор Іванович. Переклад із польської мови на українську забезпечував фахівець Польського культурно-освітнього центру, здобувач ОНР «Доктор філософії» за ОНП «Історія та археологія» Терещук Антон Сергійович.

Здобувачі ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)) та Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська)) першого (бакалаврського) й ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)), Середня освіта (Мова і література (англійська, французька)),  Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська)), Середня освіта (Мова і література (англійська)) та Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська другого (магістерського) рівнів вищої освіти факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини разом із здобувачами й викладачами інших структурних підрозділів університету мали можливість проаналізувати підходи для здійснення протидії фейкам і маніпуляціям, поширеним у шахрайському листуванні в Інтернеті. Особливу увагу присутніх було звернено на набуття здатності до застосування шляхів мінімізації негативного маніпулятивного впливу інформаційних потоків.

Професор Мирослав Курковський є відомим фахівцем із криптографії та комп’ютерних технологій, результати наукових пошуків якого слугують рушійною силою для реалізації пріоритетного завдання сучасної компетентнісно орієнтованої педагогічної освіти – підготовки майбутніх учителів іноземних мов НУШ до розробки й реалізації стратегій протидії загрозам та злочинності в кіберсфері.

Забезпечення оптимального рівня кібербезпеки, необхідного для ефективного розвитку українського цифрового суспільства, постає невирішеним завданням незважаючи на те, що правова основа системи кібербезпеки інтенсивно розвивається, її формування пов’язане з переосмисленням і запозиченням позитивних рис зарубіжного досвіду, зокрема польського.

На прикладі представленого листування професора Мирослава Курковського з кіберзлочинцями було окреслено важливість аналізу проблеми шахрайства в мережі Інтернет. Лектором були наведені приклади фраз, які використовуються шахраями в процесі налагодження комунікації із потенційними «жертвами». Аналіз особливостей комунікації професіоналом-практиком сприяв формуванню критичного мислення учасників освітнього процесу та підвищенню рівня їх медіаграмотності. Нестандартний підхід лектора до презентації інформації про шахрайство в мережі Інтернет крізь призму персоналізації сприяв формуванню посиленого інтересу здобувачів вищої освіти до спільного пошуку шляхів протидії фейкам, які заполонили мережу Інтернет.

Адміністрація, професорсько-викладацький склад та здобувачі вищої освіти факультету іноземних мов висловлюють щиру вдячність директору Польського культурно-освітнього центру – канд. іст. наук, професору Кривошеї Ігорю Івановичу, фахівцеві Польського культурно-освітнього центру Терещуку Антону Сергійовичу за організацію і проведення онлайн-зустрічі та надану можливість до неї долучитися здобувачам та науково-педагогічним працівникам. Дякуємо професору Мирославу Курковському за представлення результатів інноваційного досвіду й бажаємо нових наукових звершень! Сподіваємося на продовження співпраці в напрямку дослідження способів протидії фейкам і маніпуляціям цифрового світу.