ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ЗАСІДАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВОЇ ПРОБЛЕМНОЇ ГРУПИ ФІФ

Переглядів 100
7 жовтня 2014 року на факультеті іноземної філології відбулося чергове засідання студентської наукової проблемної групи «Літературно-художній текст як естетичний феномен», керівник – доцент кафедри світової літератури та слов’янських мов Черевченко О. М.

Активними членами об’єднання є найбільш талановиті та здібні студенти факультету іноземної філології (22 група: Кавун Юлія, Котовщук Анастасія, Масік Інна, Леошко Галина, Жданюк Альона, Шпетна Олександра; 23 група: Мельничук Оксана; 21 група: Бояльська Катерина), які цікавляться проблемами науки, тобто мають нахил до науково-дослідної роботи.

наукове товариство

У ході засідань проблемної групи молоді дослідники набувають навичок наукової роботи, навчаються самоорганізовуватися та поглиблено вивчають обрану дисципліну.

Завдяки участі у науковій роботі студенти оволодівають навичками роботи з різноманітними інформаційними джерелами, що є необхідним і обов’язковим елементом навчання. А раціонально організована студентська науково-дослідницька діяльність стає основою для стимулювання інтересу до навчання.

" data-title="ЗАСІДАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВОЇ ПРОБЛЕМНОЇ ГРУПИ ФІФ">

7 жовтня 2014 року на факультеті іноземної філології відбулося чергове засідання студентської наукової проблемної групи «Літературно-художній текст як естетичний феномен», керівник – доцент кафедри світової літератури та слов’янських мов Черевченко О. М.

Активними членами об’єднання є найбільш талановиті та здібні студенти факультету іноземної філології (22 група: Кавун Юлія, Котовщук Анастасія, Масік Інна, Леошко Галина, Жданюк Альона, Шпетна Олександра; 23 група: Мельничук Оксана; 21 група: Бояльська Катерина), які цікавляться проблемами науки, тобто мають нахил до науково-дослідної роботи.

наукове товариство

У ході засідань проблемної групи молоді дослідники набувають навичок наукової роботи, навчаються самоорганізовуватися та поглиблено вивчають обрану дисципліну.

Завдяки участі у науковій роботі студенти оволодівають навичками роботи з різноманітними інформаційними джерелами, що є необхідним і обов’язковим елементом навчання. А раціонально організована студентська науково-дослідницька діяльність стає основою для стимулювання інтересу до навчання.