ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

SPEAK UP PROFESSIONALS: СПІВПРАЦЯ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ

Переглядів 238
16 листопада 2023 року на факультеті іноземних мов проводився науково-методичний семінар «Актуальні питання навчання іноземних мов у ЗЗСО» для вчителів Паланської СТГ (Синицького ліцею, Громівської гімназії, Городецької гімназії, Кочержинської гімназії, Кочубіївської гімназії, Паланського ліцею, Юрківського ліцею, Іванівської гімназії, Родниківського ліцею імені Т. Г. Шевченка, Берестівецької початкової школи) та Бабанського ліцею Бабанської селищної ради Уманського району Черкаської області. Семінар проведений у рамках діяльності лабораторії навчання іноземних мов факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Під час семінару викладачами кафедри англійської мови та методики її навчання було проведено три інтерактивні тренінги, які торкалися різних аспектів навчання іноземних мов. Так, керівник лабораторії навчання іноземних мов, кандидат педагогічних наук, доцент Алла Гембарук провела тренінг на тему: «Планування уроків іноземних мов в сучасному освітньому просторі НУШ». Учасники семінару поділилися власним досвідом щодо планування уроків, ознайомилися з сучасними моделями планування та визначили їх переваги. Більш детально учасникам семінару було презентовано таксономію Б. Блума, яка є важливим інструментом не лише для планування цілей уроку, але й для розвитку критичного мислення учнів, що є вимогою НУШ. Проте на уроках англійської мови поряд з розвитком критичного мислення вагомими є розвиток креативності, комунікативності та співпраці (4С skills). Тому різноманітні види активностей та стратегій, спрямованих на розвиток цих ключових компетентностей, були предметом обговорення на тренінгу.


Кандидат педагогічних наук, доцент Олена Бевз провела тренінг з теми «Навчання учнів з особливими освітніми потребами» (Catering for SEN), під час якого учасники семінару ділилися своїм розумінням таких ключових понять як «особливі освітні потреби» «складнощі у навчанні», «інклюзивна освіта»; досліджували й аналізували відмінності між двома основними теоретичними підходами: медичною та соціальною моделями, що закладають стратегічні напрямки розвитку політики у галузі інклюзивної освіти, впливають на погляди та відношення людей у суспільстві загалом та освітян зокрема до учнів з особливими потребами – як таких, що необхідно «полагодити та адаптувати» до рівня більшості, чи як таких, особистість яких цінується за їхні сильні сторони, а не слабкості, і суспільство та школа мають забезпечити умови для їхнього навчання, розвитку та соціалізації.


Використання онлайн ресурсів для навчання англійської мови є надзвичайно актуальною в сучасних умовах. Саме цій тематиці був присвячений наступний тренінг «Цифрові інструменти для організації онлайн навчання іноземних мов в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти», який провела кандидат педагогічних наук, доцент Ангеліна Колісніченко. Тренінг мав на меті ознайомити вчителів з ресурсами, які необхідні для роботи з різними видами діяльності. Вчителі спробували використання поширених застосунків за допомогою смартфонів, обговорили переваги та недоліки використання онлайн платформ. Головним акцентом зустрічі був обмін досвідом у застосуванні цифрових технологій та презентація ресурсів, які сприяють кращій роботі під час навчання англійської мови.

" data-title="SPEAK UP PROFESSIONALS: СПІВПРАЦЯ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ">

16 листопада 2023 року на факультеті іноземних мов проводився науково-методичний семінар «Актуальні питання навчання іноземних мов у ЗЗСО» для вчителів Паланської СТГ (Синицького ліцею, Громівської гімназії, Городецької гімназії, Кочержинської гімназії, Кочубіївської гімназії, Паланського ліцею, Юрківського ліцею, Іванівської гімназії, Родниківського ліцею імені Т. Г. Шевченка, Берестівецької початкової школи) та Бабанського ліцею Бабанської селищної ради Уманського району Черкаської області. Семінар проведений у рамках діяльності лабораторії навчання іноземних мов факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Під час семінару викладачами кафедри англійської мови та методики її навчання було проведено три інтерактивні тренінги, які торкалися різних аспектів навчання іноземних мов. Так, керівник лабораторії навчання іноземних мов, кандидат педагогічних наук, доцент Алла Гембарук провела тренінг на тему: «Планування уроків іноземних мов в сучасному освітньому просторі НУШ». Учасники семінару поділилися власним досвідом щодо планування уроків, ознайомилися з сучасними моделями планування та визначили їх переваги. Більш детально учасникам семінару було презентовано таксономію Б. Блума, яка є важливим інструментом не лише для планування цілей уроку, але й для розвитку критичного мислення учнів, що є вимогою НУШ. Проте на уроках англійської мови поряд з розвитком критичного мислення вагомими є розвиток креативності, комунікативності та співпраці (4С skills). Тому різноманітні види активностей та стратегій, спрямованих на розвиток цих ключових компетентностей, були предметом обговорення на тренінгу.


Кандидат педагогічних наук, доцент Олена Бевз провела тренінг з теми «Навчання учнів з особливими освітніми потребами» (Catering for SEN), під час якого учасники семінару ділилися своїм розумінням таких ключових понять як «особливі освітні потреби» «складнощі у навчанні», «інклюзивна освіта»; досліджували й аналізували відмінності між двома основними теоретичними підходами: медичною та соціальною моделями, що закладають стратегічні напрямки розвитку політики у галузі інклюзивної освіти, впливають на погляди та відношення людей у суспільстві загалом та освітян зокрема до учнів з особливими потребами – як таких, що необхідно «полагодити та адаптувати» до рівня більшості, чи як таких, особистість яких цінується за їхні сильні сторони, а не слабкості, і суспільство та школа мають забезпечити умови для їхнього навчання, розвитку та соціалізації.


Використання онлайн ресурсів для навчання англійської мови є надзвичайно актуальною в сучасних умовах. Саме цій тематиці був присвячений наступний тренінг «Цифрові інструменти для організації онлайн навчання іноземних мов в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти», який провела кандидат педагогічних наук, доцент Ангеліна Колісніченко. Тренінг мав на меті ознайомити вчителів з ресурсами, які необхідні для роботи з різними видами діяльності. Вчителі спробували використання поширених застосунків за допомогою смартфонів, обговорили переваги та недоліки використання онлайн платформ. Головним акцентом зустрічі був обмін досвідом у застосуванні цифрових технологій та презентація ресурсів, які сприяють кращій роботі під час навчання англійської мови.