ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧАМИ ОС «МАГІСТР»
В рамках проходження виробничої практики 1 та 2 травня 2023 року здобувачками ОС «Магістр» Ім курсу 152по групи факультету іноземних мов Грицько Тетяною Віталіївною, Лопушенко Аліною Вікторівною та Сітайло Катериною Юріївною під керівництвом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри теорії та практики іноземних мов Лаухіної Інни Станіславівни було проведено серію уроків з французької мови для здобувачів середньої освіти сьомих класів Жашківського ліцею № 1 Жашківської міської ради Черкаської області на тему: «Le voyage. Les transports».
Тип таких уроків – це урок-кооперація вчителів, а в нашому випадку практикантів. Метою їхнього проведення – застосування техніки урізноманітнення досвіду навчання здобувачів середньої освіти в межах одного уроку. Суть розробки та проведення таких занять – це можливість познайомити здобувачів середньої освіти із різними підходами кожного вчителя до навчання того самого матеріалу. Щоб підвищити рівень мотивації здобувачів освіти та зробити заняття продуктивними було використано онлайн платформи для створення різних видів завдань. Серед них:
• Word Wall – завдання на граматику «Колесо фортуни» та групування дієслів відповідно до формування граматичної структури Passé Compose, й завдання на лексику – встановлення відповідності між картинками та назвами видів транспорту.
• Learning Apps – завдання на використання лексичного матеріалу – групування нових слів з теми Le transport.
Розроблені практикантками презентації до уроків із застосуванням програми Power Point, допомогли унаочнити виучуваний матеріал та сприяли ефективнішому використанню навчального часу за рахунок поетапної демонстрації інструкцій та зразків виконання завдань.
За час проходження виробничої практики здобувачки ОС «Магістр» Грицько Тетяна Віталіївна, Лопушенко Аліна Вікторівна та Сітайло Катерина Юріївна виявили високий рівень теоретичних знань, отриманих у закладі вищої освіти з французької мови та дисциплін психолого-педагогічного спрямування. Вони продемонструвала високий рівень володіння практичними навичками для самостійного вирішення освітніх завдань відповідно до програми практики та викликів сьогодення. Також, розробка та застосування вправ на онлайн-платформах свідчить про високу обізнаність та вміння використовувати цифрові ресурси для забезпечення якості дистанційного навчання.