ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ І СУЧАСНИЙ VUCA СВІТ

Переглядів 110
З 17.01.22 по 17.02.22 доцент кафедри англійської мови та методики її навчання, кандидат філологічних наук Яловенко Ольга Вікторівна проходила закордонне наукове стажування на тему «Theory and practice of scientific and pedagogical approaches in education» (ISMA / The University of Applied Sciences, Latvia). 18 квітня на платформі Google Meet доц. Яловенко О.В. провела тренінг для викладачів «Професійне вигорання і сучасний VUCA світ», де поділилась власним досвідом, набутим під час стажування.
Основні позиції тренінгу:
• Що таке VUCA-світ?
• Хто Ви: викладач чи коуч?
• Професійне вигорання: міф чи реальність?
Друга частина тренінгу мала прикладне застосування: викладачам було запропоновано пройти експрес-тест на визначення рівня вигорання, а також практичні вправи з Time-management.
По закінченню тренінгу викладачів просили долучитися до наукового дослідження колег з Латвії, і пройти анонімне анкетування «Burnout of higher education staff» (https://www.questionpro.com/t/AUyhNZrDoa).

" data-title="ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ І СУЧАСНИЙ VUCA СВІТ">

З 17.01.22 по 17.02.22 доцент кафедри англійської мови та методики її навчання, кандидат філологічних наук Яловенко Ольга Вікторівна проходила закордонне наукове стажування на тему «Theory and practice of scientific and pedagogical approaches in education» (ISMA / The University of Applied Sciences, Latvia). 18 квітня на платформі Google Meet доц. Яловенко О.В. провела тренінг для викладачів «Професійне вигорання і сучасний VUCA світ», де поділилась власним досвідом, набутим під час стажування.
Основні позиції тренінгу:
• Що таке VUCA-світ?
• Хто Ви: викладач чи коуч?
• Професійне вигорання: міф чи реальність?
Друга частина тренінгу мала прикладне застосування: викладачам було запропоновано пройти експрес-тест на визначення рівня вигорання, а також практичні вправи з Time-management.
По закінченню тренінгу викладачів просили долучитися до наукового дослідження колег з Латвії, і пройти анонімне анкетування «Burnout of higher education staff» (https://www.questionpro.com/t/AUyhNZrDoa).