ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

НЕЗАБУТНІЙ ДОСВІД

Переглядів 100
Практична підготовка студентів є обов’язковим компонентом професійної підготовки. Проходження виробничої практики кожним студентом є таким же обов’язковим, як і вивчення теоретичних дисциплін навчального плану, більш того, воно тісно пов’язане з їх опануванням. Напевно у цьому переконалися студенти 4 курсу, що побували в ролі вчителів англійської мови та зарубіжної літератури в стінах Уманської ЗОШ № 9 ( методист – кандидат філологічних наук, доцент Комар Олег Станіславович).
Наразі триває останній тиждень проходження практики, тому студенти з впевненістю можуть поділитися своїми враженнями.
Снігир Юлія :
«Я безмежно рада була отримати такий досвід! Це один із найкращих досвідів! Ні,це – найкращий досвід! Я дуже рада була пліч-о-пліч попрацювати з такими викладачами, як Хливнюк Віра Миколаївна і Близнюк Ольга Борисівна. Я змогла реалізувати себе у ролі вчителя! Змогла перебороти страх “бути перед класом”. Я зрозуміла, ЩО означає бути вчителем у реальному житті! Я прежила як складні так, і легкі моменти в цьому проміжку часу. Були труднощі, але я їх переборола разом із дітьми, які допомагали мені. Звичайно ж були деякі випадки, які б я не хотіла знову пережити. Або ні. Я хотіла б пережити їх, тільки по-новому, по-правильному. Я вдячна, що потрапила до цієї школи»
2А такими враженнями ділиться Замотайло Анастасія:
«Директор школи зустріла нас з теплом, і викладацький склад приємно вражав своїм професіоналізмом . Учні виявляли надзвичайну активність та були дуже товариські. Загалом ця виробнича практика була однією з найкращих, що мені доводилось проходити.»
3Незабутні враження також отримала Пастушенко Анастасія :
«Погодьтесь, під час навчання у школі ми ні хвилини не сумнівались, що бути вчителем – ідеально: йому не потрібно робити домашні завдання, вчити сотні слів напам’ять або готуватися до іспитів. Та лише опинившись насправді на його місці, розумієш, наскільки величезні зусилля стоять за підготовкою та проведенням звичайного 45-хвилинного уроку. Тут необхідні і вміння сміливо виступати перед аудиторією, і стовідсоткова підготовка, організованість, уміння вирішувати конфліктні ситуації, миттєва реакція, і, звичайно ж, відмінне знання мови. Тепер, згадуючи свої шкільні роки, я починаю краще розуміти своїх учителів і захоплююсь тим, як майстерно вони виконували свою роботу.
Можу з упевненістю сказати, що за час проходження педагогічної практики я отримала неабияку кількість прекрасних вражень від роботи з дітьми. Їхні посмішки, щирий сміх, ентузіазм, тепло та любов здаються мені найкращою винагородою за працю вчителя. І, що найцікавіше, хочеться, щоб це легке запаморочення від задоволення навчати ніколи не покидало мене!»

1Педагогічна практика завжди є випробуванням, а особливо, коли вона є виробничою. Студенти випробували себе в режимі реальної роботи з класом і впевнилися, що отримали неоцінений досвід , що, безумовно, стане в нагоді в майбутній професії.

" data-title="НЕЗАБУТНІЙ ДОСВІД">

Практична підготовка студентів є обов’язковим компонентом професійної підготовки. Проходження виробничої практики кожним студентом є таким же обов’язковим, як і вивчення теоретичних дисциплін навчального плану, більш того, воно тісно пов’язане з їх опануванням. Напевно у цьому переконалися студенти 4 курсу, що побували в ролі вчителів англійської мови та зарубіжної літератури в стінах Уманської ЗОШ № 9 ( методист – кандидат філологічних наук, доцент Комар Олег Станіславович).
Наразі триває останній тиждень проходження практики, тому студенти з впевненістю можуть поділитися своїми враженнями.
Снігир Юлія :
«Я безмежно рада була отримати такий досвід! Це один із найкращих досвідів! Ні,це – найкращий досвід! Я дуже рада була пліч-о-пліч попрацювати з такими викладачами, як Хливнюк Віра Миколаївна і Близнюк Ольга Борисівна. Я змогла реалізувати себе у ролі вчителя! Змогла перебороти страх “бути перед класом”. Я зрозуміла, ЩО означає бути вчителем у реальному житті! Я прежила як складні так, і легкі моменти в цьому проміжку часу. Були труднощі, але я їх переборола разом із дітьми, які допомагали мені. Звичайно ж були деякі випадки, які б я не хотіла знову пережити. Або ні. Я хотіла б пережити їх, тільки по-новому, по-правильному. Я вдячна, що потрапила до цієї школи»
2А такими враженнями ділиться Замотайло Анастасія:
«Директор школи зустріла нас з теплом, і викладацький склад приємно вражав своїм професіоналізмом . Учні виявляли надзвичайну активність та були дуже товариські. Загалом ця виробнича практика була однією з найкращих, що мені доводилось проходити.»
3Незабутні враження також отримала Пастушенко Анастасія :
«Погодьтесь, під час навчання у школі ми ні хвилини не сумнівались, що бути вчителем – ідеально: йому не потрібно робити домашні завдання, вчити сотні слів напам’ять або готуватися до іспитів. Та лише опинившись насправді на його місці, розумієш, наскільки величезні зусилля стоять за підготовкою та проведенням звичайного 45-хвилинного уроку. Тут необхідні і вміння сміливо виступати перед аудиторією, і стовідсоткова підготовка, організованість, уміння вирішувати конфліктні ситуації, миттєва реакція, і, звичайно ж, відмінне знання мови. Тепер, згадуючи свої шкільні роки, я починаю краще розуміти своїх учителів і захоплююсь тим, як майстерно вони виконували свою роботу.
Можу з упевненістю сказати, що за час проходження педагогічної практики я отримала неабияку кількість прекрасних вражень від роботи з дітьми. Їхні посмішки, щирий сміх, ентузіазм, тепло та любов здаються мені найкращою винагородою за працю вчителя. І, що найцікавіше, хочеться, щоб це легке запаморочення від задоволення навчати ніколи не покидало мене!»

1Педагогічна практика завжди є випробуванням, а особливо, коли вона є виробничою. Студенти випробували себе в режимі реальної роботи з класом і впевнилися, що отримали неоцінений досвід , що, безумовно, стане в нагоді в майбутній професії.