ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

“НЕ ТАКИЙ СТРАШНИЙ ПРОБНИЙ УРОК, ЯК ЙОГО МАЛЮЮТЬ” (ЧАСТИНА 3)

Переглядів 93
Одним з найважливіших ступенів становлення студента педагогічного університету як гідного представника своєї професії, тобто вчителя, є навчальна педагогічна практика. Щоб підвищити рівень своєї професійної компетентності, студенти факультету іноземних мов проходили першу в їхньому життті, справжню педагогічну практику. Знання, які здобули студенти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, були гідно представлені та використані перед учнями.
Студенти 4 курсу, факультету іноземних мов, а саме: Звінігородська Ірина, Огородник Лілія, Макхажїєва Тая, Гурський Ігор, Ковтун Марина, Брижатюк Ірина та Ухань Вадим — проходили практику в Уманській загальноосвітній школі І — ІІІ ступенів №14. Їхнім методистом з англійської мови була викладач кафедри англійської мови та методики її викладання Козир Олена Анатолівна.
Час, який був відведений для практики, а саме один тиждень, з 16 листопада по 22 листопада 2015 року, студенти-практиканти змогли з користю використати та відчути себе справжніми вчителями англійської мови. Завдяки вивченню курсу “Методика викладання ІМ”, вони методично правильно розробили та провели 2 уроки з англійської мови в різних класах. Крім навчальної діяльності студенти-практиканти зуміли якісно організувати виховні позакласні заходи та зацікавити дітей до участі в них.

sGqSAsOOqAk yE3Bu4QhZSU zowaQk8VaKE
Педагогічний колектив школи з розумінням та повагою поставився до своїх майбутніх колег. Вчителі з англійської мови та методист допомагали студентам відчути істинну та важку роботу педагога.
І справді, школа — другий дім. І саме навчальна педагогічна практика навчає майбутніх педагогів бути взірцем для наслідування. Після закінчення практики і повернення до навчання, студенти зрозуміли, що “Не такий страшний пробний урок, як його малюють” та ще раз впевнелись в тому, що вибрали для себе правильний шлях.

" data-title="“НЕ ТАКИЙ СТРАШНИЙ ПРОБНИЙ УРОК, ЯК ЙОГО МАЛЮЮТЬ” (ЧАСТИНА 3)">

Одним з найважливіших ступенів становлення студента педагогічного університету як гідного представника своєї професії, тобто вчителя, є навчальна педагогічна практика. Щоб підвищити рівень своєї професійної компетентності, студенти факультету іноземних мов проходили першу в їхньому життті, справжню педагогічну практику. Знання, які здобули студенти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, були гідно представлені та використані перед учнями.
Студенти 4 курсу, факультету іноземних мов, а саме: Звінігородська Ірина, Огородник Лілія, Макхажїєва Тая, Гурський Ігор, Ковтун Марина, Брижатюк Ірина та Ухань Вадим — проходили практику в Уманській загальноосвітній школі І — ІІІ ступенів №14. Їхнім методистом з англійської мови була викладач кафедри англійської мови та методики її викладання Козир Олена Анатолівна.
Час, який був відведений для практики, а саме один тиждень, з 16 листопада по 22 листопада 2015 року, студенти-практиканти змогли з користю використати та відчути себе справжніми вчителями англійської мови. Завдяки вивченню курсу “Методика викладання ІМ”, вони методично правильно розробили та провели 2 уроки з англійської мови в різних класах. Крім навчальної діяльності студенти-практиканти зуміли якісно організувати виховні позакласні заходи та зацікавити дітей до участі в них.

sGqSAsOOqAk yE3Bu4QhZSU zowaQk8VaKE
Педагогічний колектив школи з розумінням та повагою поставився до своїх майбутніх колег. Вчителі з англійської мови та методист допомагали студентам відчути істинну та важку роботу педагога.
І справді, школа — другий дім. І саме навчальна педагогічна практика навчає майбутніх педагогів бути взірцем для наслідування. Після закінчення практики і повернення до навчання, студенти зрозуміли, що “Не такий страшний пробний урок, як його малюють” та ще раз впевнелись в тому, що вибрали для себе правильний шлях.