ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФОРМУВАННЯ ДОБРОЧЕСНОГО ОСВІТНЬО-НАУКОВОГО СЕРЕДОВИЩА ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНИХ МОВ: КРІЗЬ ТЕРНИ ДО ВЕРШИН АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

Переглядів 95
до зовнішніх випробувань, і до внутрішньої моральної корозії». На думку НПП факультету іноземних мов, фундаментом для побудови такого суспільства є принципи академічної доброчесності, популяризація яких є пріоритетним напрямом державної політики в сфері вищої освіти України.
Відповідно до рекомендацій Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини здійснює системне моделювання прозорого середовища нульової терпимості до недопущення порушень академічної доброчесності учасниками освітнього процесу. Дотримуючись означеної рекомендації, факультет іноземних мов як структурний підрозділ університету відіграє ключову роль у формуванні доброчесного середовища закладу освіти, в якому ефективно взаємодіють учасники освітнього процесу та надаються якісні освітні послуги.
Невід’ємними складовими механізму популяризації принципів академічної доброчесності на факультеті іноземних мов є проведення заходів та проходження онлайн-курсів науково-педагогічними працівниками й здобувачами вищої освіти. З огляду на це, науково-педагогічними працівниками, зокрема в. о. декана факультету, д-ром філософії, доцентом Казак Юлією Юріївною, канд. пед. наук, доцентом Процько Євгенією Сергіївною, канд. філол. наук, доцентом Левчук Оксаною Андріївною та викладачем Гурським Ігорем Юрійовичем було пройдено онлайн-курс із академічної доброчесності для викладачів.
Метою цього онлайн-курсу було осмислення науково-педагогічними працівниками універсальних шляхів розвитку культури академічної доброчесності для їх ефективної реалізації в освітньому процесі. За результатами опанування курсу викладачі ознайомилися із теоретичними основами й практичними інструментами, які сприяють формуванню означеної культури.
Обсяг курсу – 60 год. (2 кредити ECTS).
Вдало вибудувана структура курсу сприяла ознайомленню здобувачів вищої освіти з Концепцією академічної доброчесності у вищій освіті; нормативними документами, які регулюють аспекти недопущення випадків порушення означених принципів; вплив методичного дизайну освітньої програми на мінімізацію ризиків порушення академічної доброчесності; алгоритми створення прозорої системи оцінювання та розробки її чітких критеріїв.
Успішне виконання усіх завдань уможливило отримання НПП сертифікатів, які засвідчують підвищення рівня сформованості загальних (соціально-психологічної, андрагогічної, інтегральної; критичного та системного мислення, здатності логічно обґрунтовувати позицію, творчості, ініціативності, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми) та фахових (професійно-педагогічної, цифрової, інформаційно-комунікаційної, інноваційно-дослідницької, комунікаційної, управлінської, методичної, компетентності з інформальної освіти та професійно-особистісного розвитку) компетентностей.
Отримані знання будуть використані викладачами факультету під час організації освітнього процесу з обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів ОПП, які імплементуються на факультеті, та в ході керівництва написання курсових і випускних кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти. Д-р філософії, доцент Казак Юлія Юріївна, канд. пед. наук, доцент Процько Євгенія Сергіївна, канд. філол. наук, доцент Левчук Оксана Андріївна застосують отримані знання під час організації роботи дослідників-початківців у межах засідань студентських проблемних груп, які розпочнуться із 5 лютого 2024 р.
Факультет іноземних мов висловлює щиру вдячність організаторам та розробникам курсу: Яні Чапайло, Ользі Бершадській, канд. техн. наук, доценту Артему Артюхову, канд. пед. наук, доценту Марії Бойко, канд. іст. наук, доценту Віктору Дроздову, д-ру іст. наук, професору Юрію Каганову, канд. філос. наук Людмилі Криворучці, Євгену Кротевичу, канд. мед. наук, доц. Оксані Сидоренко, Надії Фортуні, канд. політ. наук, доценту Олені Хилько, д-ру філос., професору Наталії Шліхті. Завдяки професіоналізму викладачів, їх умінню викладати матеріал стисло, лаконічно та зрозуміло в нерозривному зв’язку з сучасними освітніми реаліями, що посилює практичне значення онлайн-курсу, НПП наблизилися до підкорення вершини академічної доброчесності. Наступні кроки в напрямі спільного руху до цієї мети будуть зроблені в ІІ семестрі 2023–2024 н. р.

" data-title="ФОРМУВАННЯ ДОБРОЧЕСНОГО ОСВІТНЬО-НАУКОВОГО СЕРЕДОВИЩА ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНИХ МОВ: КРІЗЬ ТЕРНИ ДО ВЕРШИН АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ">

Міністр освіти і науки України Оксен Васильович Лісовий зауважує: « … перемогою я вважатиму формування суспільства, де домінують інтелектуальні, високоморальні й дієві люди, а соціальні конструкції, які вони будують, будуть стійкими й до зовнішніх випробувань, і до внутрішньої моральної корозії». На думку НПП факультету іноземних мов, фундаментом для побудови такого суспільства є принципи академічної доброчесності, популяризація яких є пріоритетним напрямом державної політики в сфері вищої освіти України.
Відповідно до рекомендацій Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини здійснює системне моделювання прозорого середовища нульової терпимості до недопущення порушень академічної доброчесності учасниками освітнього процесу. Дотримуючись означеної рекомендації, факультет іноземних мов як структурний підрозділ університету відіграє ключову роль у формуванні доброчесного середовища закладу освіти, в якому ефективно взаємодіють учасники освітнього процесу та надаються якісні освітні послуги.
Невід’ємними складовими механізму популяризації принципів академічної доброчесності на факультеті іноземних мов є проведення заходів та проходження онлайн-курсів науково-педагогічними працівниками й здобувачами вищої освіти. З огляду на це, науково-педагогічними працівниками, зокрема в. о. декана факультету, д-ром філософії, доцентом Казак Юлією Юріївною, канд. пед. наук, доцентом Процько Євгенією Сергіївною, канд. філол. наук, доцентом Левчук Оксаною Андріївною та викладачем Гурським Ігорем Юрійовичем було пройдено онлайн-курс із академічної доброчесності для викладачів.
Метою цього онлайн-курсу було осмислення науково-педагогічними працівниками універсальних шляхів розвитку культури академічної доброчесності для їх ефективної реалізації в освітньому процесі. За результатами опанування курсу викладачі ознайомилися із теоретичними основами й практичними інструментами, які сприяють формуванню означеної культури.
Обсяг курсу – 60 год. (2 кредити ECTS).
Вдало вибудувана структура курсу сприяла ознайомленню здобувачів вищої освіти з Концепцією академічної доброчесності у вищій освіті; нормативними документами, які регулюють аспекти недопущення випадків порушення означених принципів; вплив методичного дизайну освітньої програми на мінімізацію ризиків порушення академічної доброчесності; алгоритми створення прозорої системи оцінювання та розробки її чітких критеріїв.
Успішне виконання усіх завдань уможливило отримання НПП сертифікатів, які засвідчують підвищення рівня сформованості загальних (соціально-психологічної, андрагогічної, інтегральної; критичного та системного мислення, здатності логічно обґрунтовувати позицію, творчості, ініціативності, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми) та фахових (професійно-педагогічної, цифрової, інформаційно-комунікаційної, інноваційно-дослідницької, комунікаційної, управлінської, методичної, компетентності з інформальної освіти та професійно-особистісного розвитку) компетентностей.
Отримані знання будуть використані викладачами факультету під час організації освітнього процесу з обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів ОПП, які імплементуються на факультеті, та в ході керівництва написання курсових і випускних кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти. Д-р філософії, доцент Казак Юлія Юріївна, канд. пед. наук, доцент Процько Євгенія Сергіївна, канд. філол. наук, доцент Левчук Оксана Андріївна застосують отримані знання під час організації роботи дослідників-початківців у межах засідань студентських проблемних груп, які розпочнуться із 5 лютого 2024 р.
Факультет іноземних мов висловлює щиру вдячність організаторам та розробникам курсу: Яні Чапайло, Ользі Бершадській, канд. техн. наук, доценту Артему Артюхову, канд. пед. наук, доценту Марії Бойко, канд. іст. наук, доценту Віктору Дроздову, д-ру іст. наук, професору Юрію Каганову, канд. філос. наук Людмилі Криворучці, Євгену Кротевичу, канд. мед. наук, доц. Оксані Сидоренко, Надії Фортуні, канд. політ. наук, доценту Олені Хилько, д-ру філос., професору Наталії Шліхті. Завдяки професіоналізму викладачів, їх умінню викладати матеріал стисло, лаконічно та зрозуміло в нерозривному зв’язку з сучасними освітніми реаліями, що посилює практичне значення онлайн-курсу, НПП наблизилися до підкорення вершини академічної доброчесності. Наступні кроки в напрямі спільного руху до цієї мети будуть зроблені в ІІ семестрі 2023–2024 н. р.