ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ АВТОРСЬКОЇ ІНТЕРАКТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «ІНШОМОВНИЙ КІНОКЛУБ»

Переглядів 56
INTERACTIVE TECHNOLOGY: BRIDGING COMMUNICATIVE, PROFESSIONAL AND PERSONAL DEVELOPMENT OF PRE-SERVICE ENGLISH TEACHERS”, проведений Г. І. Подосинніковою, канд. пед. наук, доценткою, в. о. завідувача кафедри англійської філології та лінгводидактики Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.


Метою тренінгу була презентація авторської інтерактивної технології «іншомовний кіноклуб», яка може бути використаною у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови за спеціальністю 014.021 Середня освіта. Мова та зарубіжна література (англійська мова та література).

У першій частині тренінгу Ганною Ігорівною було окреслено теоретичні засади інтерактивної методики в кореляції із цілями фахової підготовки вчителів англійської мови та їх системою академічних і пізнавальних потреб.

Друга частина заходу була присвячена практичному аспекту її застосування в освітньому процесі. Доповідачкою було презентовано приклади розроблених завдань, етапів їх ефективного дидактичного використання. Схематичний підхід до візуалізації практичного аспекту імплементації технології та окреслення досвіду її застосування у Сумському державному педагогічному університету імені А. С. Макаренка сприяв формуванню цілісного уявлення освітян про перспективи розробки інноваційних занять на базі методики з обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька))» та «Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська))» факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Окреслена інтерактивна технологія зацікавила всіх присутніх її інноваційністю та можливістю її творчого застосування задля досягнення поставлених цілей. Головним є те, що використання методики в освітньому процесі сприяє формуванню не лише підвищеного інтересу здобувачів вищої освіти до відкриття іншомовної культури, але й іншомовної комунікативної компетентності й навичок XXI століття у майбутніх учителів англійської мови НУШ – агентів змін.

" data-title="ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ АВТОРСЬКОЇ ІНТЕРАКТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «ІНШОМОВНИЙ КІНОКЛУБ»">

20 жовтня 2023 р. у рамках роботи VI Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст» у дистанційному форматі відбувся інтерактивний тренінг “THE “FILM CLUB” INTERACTIVE TECHNOLOGY: BRIDGING COMMUNICATIVE, PROFESSIONAL AND PERSONAL DEVELOPMENT OF PRE-SERVICE ENGLISH TEACHERS”, проведений Г. І. Подосинніковою, канд. пед. наук, доценткою, в. о. завідувача кафедри англійської філології та лінгводидактики Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.


Метою тренінгу була презентація авторської інтерактивної технології «іншомовний кіноклуб», яка може бути використаною у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови за спеціальністю 014.021 Середня освіта. Мова та зарубіжна література (англійська мова та література).

У першій частині тренінгу Ганною Ігорівною було окреслено теоретичні засади інтерактивної методики в кореляції із цілями фахової підготовки вчителів англійської мови та їх системою академічних і пізнавальних потреб.

Друга частина заходу була присвячена практичному аспекту її застосування в освітньому процесі. Доповідачкою було презентовано приклади розроблених завдань, етапів їх ефективного дидактичного використання. Схематичний підхід до візуалізації практичного аспекту імплементації технології та окреслення досвіду її застосування у Сумському державному педагогічному університету імені А. С. Макаренка сприяв формуванню цілісного уявлення освітян про перспективи розробки інноваційних занять на базі методики з обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька))» та «Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська))» факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Окреслена інтерактивна технологія зацікавила всіх присутніх її інноваційністю та можливістю її творчого застосування задля досягнення поставлених цілей. Головним є те, що використання методики в освітньому процесі сприяє формуванню не лише підвищеного інтересу здобувачів вищої освіти до відкриття іншомовної культури, але й іншомовної комунікативної компетентності й навичок XXI століття у майбутніх учителів англійської мови НУШ – агентів змін.