ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ЗВІТНА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ 4 КУРСУ

Переглядів 81
9 квітня 2019 року на факультеті іноземних мов відбулася звітна конференція з виробничої практики здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр», які навчаються за напрямом підготовки: 6.020303 Філологія. Мова і література (англійська).
На конференції були присутні групові керівники, методисти, які представляли кафедри англійської мови та методики її навчання, слов’янських мов та зарубіжної літератури, виховних технологій та педагогічної творчості: к.п.н. Деркач Світлана Петрівна, к.п.н. Шульга Наталія Володимирівна, к.п.н. Бондарук Яна Володимирівна, к.п.н. Гембарук Алла Степанівна, Дудик Наталія Терентіївна, к.філол.н. Ріднева Любов Юріївна, к.п.н. Дзюбенко Ірина Анатоліївна.
Під час конференції були заслухані звіти старост груп студентів, які проходили практику у закладах загальної середньої освіти міста Умані та за місцем проживання/ працевлаштування: Денисюк Марії, Мельник Анастасії, Мельник Ілони, Владичиної Ольги, Безеки Карини, Яременко Вікторії, Петрової Анжели, Котоус Оксани, Ящук Анастасії, Реєнта Олександра. У своїх виступах студенти прозвітувалися про виконану роботу, а також поділилися своїми здобутками, враженнями, проблемами, які виникали під час роботи у школах та шляхами їх подолання.
Підвела підсумки конференції заступник декана з питань педагогічної практики к.п.н. Бевз Олена Павлівна, яка зазначила, що у своїх виступах студенти описали різні умови, за яких вони мали нагоду працювати учителями англійської мови та зарубіжної літератури, виконувати обов’язки класного керівника учнівського колективу. В одних навчальних закладах вони сприятливіші, в інших – ні. Декому пощастило працювати з більш підготовленими учнями, які демонстрували вищий рівень підготовки, іншим – ні. У свою чергу це підкреслює творчий характер учительської професії, вимагає від наших майбутніх випускників вироблення готовності відповідати очікуванням сучасного учня, розвитку професійної компетентності, умінь розв’язувати різнопланові завдання у реальних умовах навчально-виховного процесу та підкреслює необхідність навчання упродовж життя.
Бажаємо нашим студентам подальших здобутків та підтвердження правильності вибору життєвого шляху.

" data-title="ЗВІТНА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ 4 КУРСУ">

9 квітня 2019 року на факультеті іноземних мов відбулася звітна конференція з виробничої практики здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр», які навчаються за напрямом підготовки: 6.020303 Філологія. Мова і література (англійська).
На конференції були присутні групові керівники, методисти, які представляли кафедри англійської мови та методики її навчання, слов’янських мов та зарубіжної літератури, виховних технологій та педагогічної творчості: к.п.н. Деркач Світлана Петрівна, к.п.н. Шульга Наталія Володимирівна, к.п.н. Бондарук Яна Володимирівна, к.п.н. Гембарук Алла Степанівна, Дудик Наталія Терентіївна, к.філол.н. Ріднева Любов Юріївна, к.п.н. Дзюбенко Ірина Анатоліївна.
Під час конференції були заслухані звіти старост груп студентів, які проходили практику у закладах загальної середньої освіти міста Умані та за місцем проживання/ працевлаштування: Денисюк Марії, Мельник Анастасії, Мельник Ілони, Владичиної Ольги, Безеки Карини, Яременко Вікторії, Петрової Анжели, Котоус Оксани, Ящук Анастасії, Реєнта Олександра. У своїх виступах студенти прозвітувалися про виконану роботу, а також поділилися своїми здобутками, враженнями, проблемами, які виникали під час роботи у школах та шляхами їх подолання.
Підвела підсумки конференції заступник декана з питань педагогічної практики к.п.н. Бевз Олена Павлівна, яка зазначила, що у своїх виступах студенти описали різні умови, за яких вони мали нагоду працювати учителями англійської мови та зарубіжної літератури, виконувати обов’язки класного керівника учнівського колективу. В одних навчальних закладах вони сприятливіші, в інших – ні. Декому пощастило працювати з більш підготовленими учнями, які демонстрували вищий рівень підготовки, іншим – ні. У свою чергу це підкреслює творчий характер учительської професії, вимагає від наших майбутніх випускників вироблення готовності відповідати очікуванням сучасного учня, розвитку професійної компетентності, умінь розв’язувати різнопланові завдання у реальних умовах навчально-виховного процесу та підкреслює необхідність навчання упродовж життя.
Бажаємо нашим студентам подальших здобутків та підтвердження правильності вибору життєвого шляху.