ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ЗВІТ КЕРІВНИКІВ ПРОБЛЕМНИХ ГРУП

Переглядів 78
Відповідно до плану заходів, приурочених Всеукраїнському фестивалю «Дні науки» в УДПУ імені Павла Тичини, керівники проблемних груп кафедри іноземних мов прозвітували про організацію та керування науково-дослідною роботою студентів немовних спеціальностей. Основною метою такої діяльності є формування у здобувачів освіти інтересу й потреби до наукової творчості, розвиток творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань.
У звітному 2023-2024 навчальному році на кафедрі працювало 6 проблемних груп, учасниками яких стали понад 30 здобувачів освіти з 11 факультетів університету. Під час засідань таких об’єднань студенти навчалися творчого підходу у вирішенні наукових проблем з педагогіки та філології, розвивали інноваційне та критичне мислення, збагачуючи свій академічний досвід, опановували механізми проведення наукових досліджень у відповідності до обраної спеціальності в рамках освітнього процесу і поза ним. За результатами дослідження з тематик проблемних груп здобувачами освіти опубліковано 5 тез доповідей та взято участь у 15 конференціях та семінарах різного рівня.

" data-title="ЗВІТ КЕРІВНИКІВ ПРОБЛЕМНИХ ГРУП">

Відповідно до плану заходів, приурочених Всеукраїнському фестивалю «Дні науки» в УДПУ імені Павла Тичини, керівники проблемних груп кафедри іноземних мов прозвітували про організацію та керування науково-дослідною роботою студентів немовних спеціальностей. Основною метою такої діяльності є формування у здобувачів освіти інтересу й потреби до наукової творчості, розвиток творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань.
У звітному 2023-2024 навчальному році на кафедрі працювало 6 проблемних груп, учасниками яких стали понад 30 здобувачів освіти з 11 факультетів університету. Під час засідань таких об’єднань студенти навчалися творчого підходу у вирішенні наукових проблем з педагогіки та філології, розвивали інноваційне та критичне мислення, збагачуючи свій академічний досвід, опановували механізми проведення наукових досліджень у відповідності до обраної спеціальності в рамках освітнього процесу і поза ним. За результатами дослідження з тематик проблемних груп здобувачами освіти опубліковано 5 тез доповідей та взято участь у 15 конференціях та семінарах різного рівня.