ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ «BEIM ARZT»

Переглядів 82
18 квітня 2016 року згідно календарного плану проведення відкритих занять кафедри теорії та практики іноземних мов було проведено заняття кандидата педагогічних наук, викладача Авчіннікової Галини Дмитрівни у 42 групі факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини на тему «Beim Arzt». Заняття добре структуроване, його етапи є логічними, зв’язаними та послідовними.
Важливим для сприйняття, представлення та засвоєння матеріалу було використання технічних ресурсів, зокрема ноутбука, який допоміг унаочнити презентації студентів. Обравши темою проекту поширену хворобу – ангіну, студенти вміло змогли розкрити її симптоми, шляхи традиційного, нетрадиційного та альтернативного лікування німецькою мовою, що свідчить про якість засвоєння знань студентами.

dbezgSi0vQI EE9bYGERxd4 hB_bHGRm1z8 lHhgIO4UeIE pec6Q29T9XA Q1RXElBuNTg YFLSiN8rX78 ZGDVFLqKzA0

Доречним був зв’язок навчального матеріалу із життєвим досвідом студентів. Бесіда на тему, діалогічне та монологічне мовлення, робота в малих групах, індивідуальна робота, перевірка диференційованих домашніх завдань, унаочнення презентованого матеріалу, представлення німецьких народних прислів’їв до теми «Здоров’я», розігрування цікавого діалогу студентами та пізнавальна гра наприкінці заняття сприяли зацікавленню студентів, що засвідчує досягнення мети заняття.

" data-title="ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ «BEIM ARZT»">

18 квітня 2016 року згідно календарного плану проведення відкритих занять кафедри теорії та практики іноземних мов було проведено заняття кандидата педагогічних наук, викладача Авчіннікової Галини Дмитрівни у 42 групі факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини на тему «Beim Arzt». Заняття добре структуроване, його етапи є логічними, зв’язаними та послідовними.
Важливим для сприйняття, представлення та засвоєння матеріалу було використання технічних ресурсів, зокрема ноутбука, який допоміг унаочнити презентації студентів. Обравши темою проекту поширену хворобу – ангіну, студенти вміло змогли розкрити її симптоми, шляхи традиційного, нетрадиційного та альтернативного лікування німецькою мовою, що свідчить про якість засвоєння знань студентами.

dbezgSi0vQI EE9bYGERxd4 hB_bHGRm1z8 lHhgIO4UeIE pec6Q29T9XA Q1RXElBuNTg YFLSiN8rX78 ZGDVFLqKzA0

Доречним був зв’язок навчального матеріалу із життєвим досвідом студентів. Бесіда на тему, діалогічне та монологічне мовлення, робота в малих групах, індивідуальна робота, перевірка диференційованих домашніх завдань, унаочнення презентованого матеріалу, представлення німецьких народних прислів’їв до теми «Здоров’я», розігрування цікавого діалогу студентами та пізнавальна гра наприкінці заняття сприяли зацікавленню студентів, що засвідчує досягнення мети заняття.