ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

TRAUMA-INFORMED ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND ITS IMPLICATIONS FOR UKRAINIAN EDUCATORS IN DIVERSE EDUCATIONAL SETTINGS

Переглядів 96
«TRAUMA-INFORMED ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND ITS IMPLICATIONS FOR UKRAINIAN EDUCATORS IN DIVERSE EDUCATIONAL SETTINGS» у межах міжнародної конференції «Preparing the Next Generation of Ukrainian English Teachers: What We Have Learned and Looking Ahead», проведеної МБО «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні» за підтримки Посольства США в Україні. Учасники тренінгу розширили уявлення про поняття травми та її впливу на тих, хто вивчає мову, беручи до уваги важливість створення безпечного та сприятливого навчального середовища. Доповідач ознайомила вчителів англійської мови з практичними рекомендаціями, розробленими в співпраці з Британською Радою в Україні. Дискутуючи в малих групах, учасники тренінгу отримали знання про аспекти роботи мозку в складних ситуаціях, щоб краще розуміти унікальні потреби учнів, які постраждали від травм, та зробити процес опанування мови менш стресовим.

" data-title="TRAUMA-INFORMED ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND ITS IMPLICATIONS FOR UKRAINIAN EDUCATORS IN DIVERSE EDUCATIONAL SETTINGS">

19 липня 2023 року професор кафедри іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини Заболотна Оксана Адольфівна провела тренінг «TRAUMA-INFORMED ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND ITS IMPLICATIONS FOR UKRAINIAN EDUCATORS IN DIVERSE EDUCATIONAL SETTINGS» у межах міжнародної конференції «Preparing the Next Generation of Ukrainian English Teachers: What We Have Learned and Looking Ahead», проведеної МБО «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні» за підтримки Посольства США в Україні. Учасники тренінгу розширили уявлення про поняття травми та її впливу на тих, хто вивчає мову, беручи до уваги важливість створення безпечного та сприятливого навчального середовища. Доповідач ознайомила вчителів англійської мови з практичними рекомендаціями, розробленими в співпраці з Британською Радою в Україні. Дискутуючи в малих групах, учасники тренінгу отримали знання про аспекти роботи мозку в складних ситуаціях, щоб краще розуміти унікальні потреби учнів, які постраждали від травм, та зробити процес опанування мови менш стресовим.