ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

СПІВПРАЦЯ ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНИХ МОВ З ГЕТЕ ІНСТИТУТОМ

Переглядів 277
Факультет іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини й зокрема кафедра теорії та практики іноземних мов вбачають у співпраці з Гете Інститутом можливості для вдосконалення якості підготовки майбутніх вчителів німецької мови.
У рамках співпраці з Гете Інститутом в Україні кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та практики іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини Авчіннікова Галина Дмитрівна бере участь в проєкті «Вчимося навчати німецької: освітня програма для майбутніх вчителів німецької мови».
Зокрема, в курсі ВНН 2: Як вивчають німецьку мову як іноземну? (DLL 2: Wie lernt man die Fremdsprache Deutsch?) Авчіннікова Г.Д. в 5 розділах працює з наступними питаннями:
– які фактори визначають навчання?
– як власне вчать іноземні мови?
– як вчаться вивчати іноземні мови?
– як інші мови допомагають у вивченні німецької мови?
– як плануються практичні проєкти?
За теоретичним блоком слідує практична частина, яку Авчіннікова Г. Д. мала можливість здійснити в 31 групі 11 березня 2020 року. Дослідження передбачало з’ясувати, чи покращить мікроклімат в групі така форма роботи як спільне читання (reziprokes Lesen), чи сприятиме спілкування в групах активізації роботи та кращому розумінню текстів.

" data-title="СПІВПРАЦЯ ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНИХ МОВ З ГЕТЕ ІНСТИТУТОМ">

Факультет іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини й зокрема кафедра теорії та практики іноземних мов вбачають у співпраці з Гете Інститутом можливості для вдосконалення якості підготовки майбутніх вчителів німецької мови.
У рамках співпраці з Гете Інститутом в Україні кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та практики іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини Авчіннікова Галина Дмитрівна бере участь в проєкті «Вчимося навчати німецької: освітня програма для майбутніх вчителів німецької мови».
Зокрема, в курсі ВНН 2: Як вивчають німецьку мову як іноземну? (DLL 2: Wie lernt man die Fremdsprache Deutsch?) Авчіннікова Г.Д. в 5 розділах працює з наступними питаннями:
– які фактори визначають навчання?
– як власне вчать іноземні мови?
– як вчаться вивчати іноземні мови?
– як інші мови допомагають у вивченні німецької мови?
– як плануються практичні проєкти?
За теоретичним блоком слідує практична частина, яку Авчіннікова Г. Д. мала можливість здійснити в 31 групі 11 березня 2020 року. Дослідження передбачало з’ясувати, чи покращить мікроклімат в групі така форма роботи як спільне читання (reziprokes Lesen), чи сприятиме спілкування в групах активізації роботи та кращому розумінню текстів.