ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

SPEAK UP STUDENTS: РЕКЛАМА – НАЙЦІКАВІША ТА НАЙВАЖЧА ФОРМА СУЧАСНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Переглядів 145
обраної галузі для вирішення професійних завдань, усвідомлювати ролі експресивних, емоційних, логічних засобів мови для досягнення запланованого прагматичного результату. Вміння презентувати, бути переконливим для аудиторії допоможуть здобути їх.
23 листопада 2023 року на черговому засіданні мовного клубу Speak Up Students на факультеті іноземних мов, організованому викладачем кафедри англійської мови та методики її навчання Анною Соловей та доцентом кафедри англійської мови та методики її навчання Альоною Солодчук, головна увага була приділена саме рекламі як інструменту закріплення нових комунікативних навичок, можливості себе проявити.

Учасники дізналися історію реклами вцілому, її походження, причини та особливості.

Свої творчі вміння здобувачі освіти мали змогу показати безпосередньо при виконанні кількох завдань, одне з яких – прорекламувати рандомну річ із власної сумки. Це переконало присутніх, що варто задіяти не лише свої лінгвістичні здібності, а й продемонструвати критичний аналіз ситуації, увесь попередній досвід публічних виступів та неабияку креативність: реклама – найцікавіша та найважча форма сучасної літератури (Олдас Хакслі).

 

" data-title="SPEAK UP STUDENTS: РЕКЛАМА – НАЙЦІКАВІША ТА НАЙВАЖЧА ФОРМА СУЧАСНОЇ ЛІТЕРАТУРИ">

Які спеціальні компетентності має отримати майбутній філолог іноземної мови? Насамперед – це застосовувати поглиблені знання з обраної галузі для вирішення професійних завдань, усвідомлювати ролі експресивних, емоційних, логічних засобів мови для досягнення запланованого прагматичного результату. Вміння презентувати, бути переконливим для аудиторії допоможуть здобути їх.
23 листопада 2023 року на черговому засіданні мовного клубу Speak Up Students на факультеті іноземних мов, організованому викладачем кафедри англійської мови та методики її навчання Анною Соловей та доцентом кафедри англійської мови та методики її навчання Альоною Солодчук, головна увага була приділена саме рекламі як інструменту закріплення нових комунікативних навичок, можливості себе проявити.

Учасники дізналися історію реклами вцілому, її походження, причини та особливості.

Свої творчі вміння здобувачі освіти мали змогу показати безпосередньо при виконанні кількох завдань, одне з яких – прорекламувати рандомну річ із власної сумки. Це переконало присутніх, що варто задіяти не лише свої лінгвістичні здібності, а й продемонструвати критичний аналіз ситуації, увесь попередній досвід публічних виступів та неабияку креативність: реклама – найцікавіша та найважча форма сучасної літератури (Олдас Хакслі).