ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ І СУЧАСНИЙ VUCA СВІТ

Переглядів 153
Ми живемо у світі, який американці називають акронімом VUCA – нестабільному, невизначеному, складному і неоднозначному (VUCA – volatility, uncertainty, complexity і ambiguity). Саме такий сьогоднішній світ, і він не збирається змінюватися. Це дуже цікавий час для креативних людей, бо старі робочі моделі більше не функціонують. 31 січня на базі лабораторії навчання іноземних мов, керівником якої є доцент Алла Гембарук, доцентом Ольгою Яловенко було проведено тренінг для вчителів закладів середньої освіти та викладачів факультету на актуальну тему «Професійне вигорання і сучасний VUCA світ», де поділилась власним досвідом планування часу. На зустріч було зареєстровано близько 60 освітян. На початку зустрічі з вітальним словом до освітян звернулась декан факультету іноземних мов, доцент Юлія КАЗАК, яка побажала усім плідної роботи упродовж тренінгу.


Основні позиції тренінгу:
• Що таке VUCA-світ?
• Хто Ви: викладач чи коуч?
• Професійне вигорання: міф чи реальність?
Друга частина тренінгу мала прикладне застосування: учасникам було запропоновано пройти експрес-тест на визначення рівня вигорання, а також практичні вправи з Time-management. Було запропоновано поділитись своїми асоціаціями стосовно особистісних чинників вигорання, дати своє визначення акроніму VUCA. Упродовж тренінгу учасники шукали відповіді на такі питання:
– Як вижити у сучасному VUCA-світі?
– Яким чином пандемія / дистанційне навчання / війна пов’язані з VUCA-світом?
– Чи насправді VUCA-світ задовольняє усіх?
– Переваги та недоліки нової епохи ідей.


Говорили також про тренди побудови кар’єри та освіти, про формування soft skills, які затребувані на ринку праці сьогодні, про слеш-кар’єру і кар’єрні переходи, про здобувачів освіти у VUCA-світі. Порівнювали активні та академічні методи навчання, зосереджувались на важливих «інструментах» навчання (шкалювання, SWOT analysis, декартові координати на початку вивчення курсу тощо), порівнювали професію та компетентності (що важливіше).
Під час зустрічі були зазначені також головні причини професійного вигорання освітян та фабінг (Phubbing), як негативна звичка відволікатись на телефон під час роботи / розмови.
Учасникам було запропоновано окреслити коло активностей дня і внести корективи (за потреби) в кінці тренінгу. Також звертали увагу на аналіз структури витрати часу за корисністю, учасники розділяли витрати часу на три групи: корисний час, технічний час, час-поглинач (марний час), і які види діяльності найкраще підходять для кожної групи.
По закінченню тренінгу учасники пам’ятали про правило та бонус дня, основні правила тайм-менеджменту і принципи планування, а також ділились власним досвідом підвищення своєї продуктивності. Усі учасники отримали сертифікати, які засвідчують участь та зарахування 0,1 кредиту ЄКТС (2 години).
Дякуємо усім за участь!

" data-title="ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ І СУЧАСНИЙ VUCA СВІТ">

Ми живемо у світі, який американці називають акронімом VUCA – нестабільному, невизначеному, складному і неоднозначному (VUCA – volatility, uncertainty, complexity і ambiguity). Саме такий сьогоднішній світ, і він не збирається змінюватися. Це дуже цікавий час для креативних людей, бо старі робочі моделі більше не функціонують. 31 січня на базі лабораторії навчання іноземних мов, керівником якої є доцент Алла Гембарук, доцентом Ольгою Яловенко було проведено тренінг для вчителів закладів середньої освіти та викладачів факультету на актуальну тему «Професійне вигорання і сучасний VUCA світ», де поділилась власним досвідом планування часу. На зустріч було зареєстровано близько 60 освітян. На початку зустрічі з вітальним словом до освітян звернулась декан факультету іноземних мов, доцент Юлія КАЗАК, яка побажала усім плідної роботи упродовж тренінгу.


Основні позиції тренінгу:
• Що таке VUCA-світ?
• Хто Ви: викладач чи коуч?
• Професійне вигорання: міф чи реальність?
Друга частина тренінгу мала прикладне застосування: учасникам було запропоновано пройти експрес-тест на визначення рівня вигорання, а також практичні вправи з Time-management. Було запропоновано поділитись своїми асоціаціями стосовно особистісних чинників вигорання, дати своє визначення акроніму VUCA. Упродовж тренінгу учасники шукали відповіді на такі питання:
– Як вижити у сучасному VUCA-світі?
– Яким чином пандемія / дистанційне навчання / війна пов’язані з VUCA-світом?
– Чи насправді VUCA-світ задовольняє усіх?
– Переваги та недоліки нової епохи ідей.


Говорили також про тренди побудови кар’єри та освіти, про формування soft skills, які затребувані на ринку праці сьогодні, про слеш-кар’єру і кар’єрні переходи, про здобувачів освіти у VUCA-світі. Порівнювали активні та академічні методи навчання, зосереджувались на важливих «інструментах» навчання (шкалювання, SWOT analysis, декартові координати на початку вивчення курсу тощо), порівнювали професію та компетентності (що важливіше).
Під час зустрічі були зазначені також головні причини професійного вигорання освітян та фабінг (Phubbing), як негативна звичка відволікатись на телефон під час роботи / розмови.
Учасникам було запропоновано окреслити коло активностей дня і внести корективи (за потреби) в кінці тренінгу. Також звертали увагу на аналіз структури витрати часу за корисністю, учасники розділяли витрати часу на три групи: корисний час, технічний час, час-поглинач (марний час), і які види діяльності найкраще підходять для кожної групи.
По закінченню тренінгу учасники пам’ятали про правило та бонус дня, основні правила тайм-менеджменту і принципи планування, а також ділились власним досвідом підвищення своєї продуктивності. Усі учасники отримали сертифікати, які засвідчують участь та зарахування 0,1 кредиту ЄКТС (2 години).
Дякуємо усім за участь!