ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР “КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ”

Переглядів 166
22 жовтня 2013 року викладач кафедри англійської мови та методики її викладання Світлана Деркач взяла участь у методичному семінарі “Критичне мислення в навчанні англійської мови” від видавництва National Geographic Learning / Heine Cengage та компанії Лінгвіст. Семінар проводив Девід Еванс, провідний методист з м. Лондон, Великобританія.

SAM_3265

Мета семінару – застосування критичного мислення в навчанні англійської мови.

Розвиток критичного мислення стає дуже актуальним під час інтенсивних соціальних змін, коли неможливо діяти без постійного пристосування до нових політичних, економічних та інших обставин, без ефективного розв’язання проблем, значну частину яких неможливо передбачити. Саме тому очевидна життєва необхідність критичного мислення для освітньої системи.

phoca_thumb_l_dsc_1482

Новаційна значущість семінару передусім простежується у характері взаємовідносин всіх учасників педагогічного процесу. По-перше, на уроці створюється особлива атмосфера взаємодовіри та взаємоповаги. По-друге, використовуються стилі спілкування на основі партнерства та захоплення спільною творчою діяльністю. Педагог не навчає, виховує чи розвиває, а співпрацює з учнями, навчаючись і самовдосконалюючись разом з ними. Тільки таким чином можливо досягти мети — формування особистості, готової до життя у світі, що постійно змінюється, здатної до навчання та самовдосконалення, до прийняття ефективних рішень.

" data-title="МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР “КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ”">

22 жовтня 2013 року викладач кафедри англійської мови та методики її викладання Світлана Деркач взяла участь у методичному семінарі “Критичне мислення в навчанні англійської мови” від видавництва National Geographic Learning / Heine Cengage та компанії Лінгвіст. Семінар проводив Девід Еванс, провідний методист з м. Лондон, Великобританія.

SAM_3265

Мета семінару – застосування критичного мислення в навчанні англійської мови.

Розвиток критичного мислення стає дуже актуальним під час інтенсивних соціальних змін, коли неможливо діяти без постійного пристосування до нових політичних, економічних та інших обставин, без ефективного розв’язання проблем, значну частину яких неможливо передбачити. Саме тому очевидна життєва необхідність критичного мислення для освітньої системи.

phoca_thumb_l_dsc_1482

Новаційна значущість семінару передусім простежується у характері взаємовідносин всіх учасників педагогічного процесу. По-перше, на уроці створюється особлива атмосфера взаємодовіри та взаємоповаги. По-друге, використовуються стилі спілкування на основі партнерства та захоплення спільною творчою діяльністю. Педагог не навчає, виховує чи розвиває, а співпрацює з учнями, навчаючись і самовдосконалюючись разом з ними. Тільки таким чином можливо досягти мети — формування особистості, готової до життя у світі, що постійно змінюється, здатної до навчання та самовдосконалення, до прийняття ефективних рішень.