ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ЄВРОПЕЙСЬКІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

Переглядів 130
21 червня 2013 року у Регіональному центрі навчання іноземних мов факультету іноземної філології відбувся міжнародний науково-методологічний семінар «Європейські тенденції професійної підготовки сучасного вчителя». Захід, присвячений 5-річчю Польського культурно-освітнього центру, зібрав представників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини і його польського партнера з 2005 року – Вищої школи професійної освіти в м. Плоцьк.

Учасників семінару привітали  проректор з наукової роботи університету Лариса Ткачук і декан факультету іноземної філології Надія Бріт, наголосивши на динаміці змін у сучасній підготовці фахівця за рахунок гармонізованого розвитку трьох вершин так званого “трикутника знань”, а саме: освіти, досліджень та інновацій.

1Реалізації саме цієї ідеї служать науково-дослідні і культурно-освітні підструктури університету, які презентували свою діяльність. Завідувач Польського культурно-освітнього центру Катерина Кузан розповіла про його здобутки на ниві співпраці за п‘ять років. Випускниця колегіуму МІГУС Єлизавета Заболотна представила Міждисциплінарні гуманітарні студії як інструмент підготовки європейського вчителя. Завідувач нової Польсько-української лабораторії дидактики ім. Я.‑А. Коменського Інна Осадченко ознайомила присутніх з науково-дослідною і культурно-просвітницької діяльністю цього міжнародного осередку в УДПУ. Члени Лабораторії навчання іноземних мов і Лабораторії педагогічної компаративістики, присутні на семінарі, означили коло своїх наукових інтересів після того, як їхні завідувачі (Алла Гембарук і Оксана Заболотна) окреслили особливості діяльності цих підструктур, які мають багато напрацювань у вигляді низки захищених дисертацій, фахового періодичного видання і участі в міжнародних ініціативах, останньою з яких є проект Британської Ради в Україні спільно з Міністерством освіти й науки «Шкільний учитель нового покоління».

23Семінар пройшов у європейському форматі проведення наукових заходів – інформаційний блок, що складався з трьох стендових доповідей, після якого йшов дискусійний блок. Предметом до подальшого обговорення стали повідомленння гостей – Еви Вишнєвської, PhD, проректора Вищої школи професійної освіти в Плоцьку (Польща) (Польський досвід підготовки і підвищення кваліфікації вчителів) і Валентини Лозовецької, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого вчителя України, головного наукового співробітника Лабораторії професійної орієнтації і виховання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України (Компетентнісна парадигма професійної підготовки сучасної особистості). Порівняння особливостей професійної підготовки сучасного вчителя в контексті модернізації змісту вищої педагогічної освіти Польщі й Україні зробила викладач кафедри практики іноземних мов УДПУ Інна Нестеренко.

Доповіді й жваве обговорення звучали всіма робочими мовами міжнародного семінару – українською, польською та англійською. Усі учасники дійшли згоди у визначенні спільних проблем і перспектив підготовки сучасного вчителя.

" data-title="ЄВРОПЕЙСЬКІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ">

21 червня 2013 року у Регіональному центрі навчання іноземних мов факультету іноземної філології відбувся міжнародний науково-методологічний семінар «Європейські тенденції професійної підготовки сучасного вчителя». Захід, присвячений 5-річчю Польського культурно-освітнього центру, зібрав представників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини і його польського партнера з 2005 року – Вищої школи професійної освіти в м. Плоцьк.

Учасників семінару привітали  проректор з наукової роботи університету Лариса Ткачук і декан факультету іноземної філології Надія Бріт, наголосивши на динаміці змін у сучасній підготовці фахівця за рахунок гармонізованого розвитку трьох вершин так званого “трикутника знань”, а саме: освіти, досліджень та інновацій.

1Реалізації саме цієї ідеї служать науково-дослідні і культурно-освітні підструктури університету, які презентували свою діяльність. Завідувач Польського культурно-освітнього центру Катерина Кузан розповіла про його здобутки на ниві співпраці за п‘ять років. Випускниця колегіуму МІГУС Єлизавета Заболотна представила Міждисциплінарні гуманітарні студії як інструмент підготовки європейського вчителя. Завідувач нової Польсько-української лабораторії дидактики ім. Я.‑А. Коменського Інна Осадченко ознайомила присутніх з науково-дослідною і культурно-просвітницької діяльністю цього міжнародного осередку в УДПУ. Члени Лабораторії навчання іноземних мов і Лабораторії педагогічної компаративістики, присутні на семінарі, означили коло своїх наукових інтересів після того, як їхні завідувачі (Алла Гембарук і Оксана Заболотна) окреслили особливості діяльності цих підструктур, які мають багато напрацювань у вигляді низки захищених дисертацій, фахового періодичного видання і участі в міжнародних ініціативах, останньою з яких є проект Британської Ради в Україні спільно з Міністерством освіти й науки «Шкільний учитель нового покоління».

23Семінар пройшов у європейському форматі проведення наукових заходів – інформаційний блок, що складався з трьох стендових доповідей, після якого йшов дискусійний блок. Предметом до подальшого обговорення стали повідомленння гостей – Еви Вишнєвської, PhD, проректора Вищої школи професійної освіти в Плоцьку (Польща) (Польський досвід підготовки і підвищення кваліфікації вчителів) і Валентини Лозовецької, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого вчителя України, головного наукового співробітника Лабораторії професійної орієнтації і виховання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України (Компетентнісна парадигма професійної підготовки сучасної особистості). Порівняння особливостей професійної підготовки сучасного вчителя в контексті модернізації змісту вищої педагогічної освіти Польщі й Україні зробила викладач кафедри практики іноземних мов УДПУ Інна Нестеренко.

Доповіді й жваве обговорення звучали всіма робочими мовами міжнародного семінару – українською, польською та англійською. Усі учасники дійшли згоди у визначенні спільних проблем і перспектив підготовки сучасного вчителя.