ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

НАЛАГОДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МІЖ СТРУКТУРНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ – ЗАПОРУКА СТАЛОГО ДОСЛІДНИЦЬКОГО УСПІХУ

Переглядів 130
20 жовтня 2023 р. в рамках роботи VI Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст» відбулося спільне засідання членів Навчально-наукового центру іноземних мов та 3 науково-дослідних Лабораторій: навчання іноземних мов (керівник – канд. пед. наук, доц. Гембарук А. С.), педагогічної компаративістики (керівник – д-р пед. наук, проф. Заболотна О. А.) й лінгвокультурології та зіставної лінгвістики (керівник – д-р пед. наук, проф. Білецька І. О.), які функціонують на факультеті іноземних мов та з моменту їх заснування сприяють системному формуванню інноваційного освітньо-наукового середовища для здійснення науково-педагогічними працівниками й здобувачами вищої освіти оригінальних наукових досліджень, що уможливлюють переосмислення наявних і формування нових глибинних знань про лінгвометодичні об’єкти.

Мета проведення спільного зібрання зумовлена переглядом дослідницької траєкторії розвитку означених наукових осередків в умовах викликів воєнного стану.

Поставлена мета передбачала реалізацію завдань: імплементація інноваційних шляхів формування культури академічної доброчесності здобувачів вищої освіти на заняттях із обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів; модернізація підходів до роботи з членами студентських проблемних груп для досягнення оптимальних дослідницьких результатів.

Узагальнюючи точки зору всіх членів Лабораторій, відзначимо, що до складу інноваційних шляхів формування культури академічної доброчесності здобувачів вищої освіти слід віднести проходження закордонних онлайн-курсів за вказаною тематикою; проведення творчих конкурсів для популяризації принципів академічної доброчесності.

При характеристиці сучасних підходів до роботи з членами студентських проблемних груп, які функціонують на факультеті іноземних мов, члени Лабораторій відвели чільне місце формуванню «м’яких» навичок молодих дослідників: лідерства, роботи в команді, когнітивної гнучкості, управління конфліктними ситуаціями та емоційного інтелекту. Перевага надаватиметься проєктній технології при моделюванні проблемних ситуацій, максимально наближених до реальних умов наукової комунікації із метою формування означених універсальних навичок.

Поставлені завдання були успішно зреалізовані. На завершальному етапі спільного засідання було здійснено пошук способів підтримки креативної ініціативи здобувачів вищої освіти під час організації та проведення спільних наукових заходів членами Лабораторій у 2023–2024 навчальному році.

 

 

 

" data-title="НАЛАГОДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МІЖ СТРУКТУРНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ – ЗАПОРУКА СТАЛОГО ДОСЛІДНИЦЬКОГО УСПІХУ">

20 жовтня 2023 р. в рамках роботи VI Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст» відбулося спільне засідання членів Навчально-наукового центру іноземних мов та 3 науково-дослідних Лабораторій: навчання іноземних мов (керівник – канд. пед. наук, доц. Гембарук А. С.), педагогічної компаративістики (керівник – д-р пед. наук, проф. Заболотна О. А.) й лінгвокультурології та зіставної лінгвістики (керівник – д-р пед. наук, проф. Білецька І. О.), які функціонують на факультеті іноземних мов та з моменту їх заснування сприяють системному формуванню інноваційного освітньо-наукового середовища для здійснення науково-педагогічними працівниками й здобувачами вищої освіти оригінальних наукових досліджень, що уможливлюють переосмислення наявних і формування нових глибинних знань про лінгвометодичні об’єкти.

Мета проведення спільного зібрання зумовлена переглядом дослідницької траєкторії розвитку означених наукових осередків в умовах викликів воєнного стану.

Поставлена мета передбачала реалізацію завдань: імплементація інноваційних шляхів формування культури академічної доброчесності здобувачів вищої освіти на заняттях із обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів; модернізація підходів до роботи з членами студентських проблемних груп для досягнення оптимальних дослідницьких результатів.

Узагальнюючи точки зору всіх членів Лабораторій, відзначимо, що до складу інноваційних шляхів формування культури академічної доброчесності здобувачів вищої освіти слід віднести проходження закордонних онлайн-курсів за вказаною тематикою; проведення творчих конкурсів для популяризації принципів академічної доброчесності.

При характеристиці сучасних підходів до роботи з членами студентських проблемних груп, які функціонують на факультеті іноземних мов, члени Лабораторій відвели чільне місце формуванню «м’яких» навичок молодих дослідників: лідерства, роботи в команді, когнітивної гнучкості, управління конфліктними ситуаціями та емоційного інтелекту. Перевага надаватиметься проєктній технології при моделюванні проблемних ситуацій, максимально наближених до реальних умов наукової комунікації із метою формування означених універсальних навичок.

Поставлені завдання були успішно зреалізовані. На завершальному етапі спільного засідання було здійснено пошук способів підтримки креативної ініціативи здобувачів вищої освіти під час організації та проведення спільних наукових заходів членами Лабораторій у 2023–2024 навчальному році.