ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ТАКИЙ БАГАТОГРАННИЙ ТА КРЕАТИВНИЙ КУРС ПРАКТИКИ УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ

Переглядів 284
Начання на 3 курсі факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини означає опанування англійської мови на просунутому рівні. А це, у свою чергу, свідчить про ґрунтовність попередньо здобутих знань та умінь студентами. Такий базис дозволяє значною мірою вводити у навчання різноманітні креативні підходи та методики, тим більше, що самі студенти натхненні та сповнені жаги як до нових знань, так і до особистих проявів. Саме тому практичні заняття з «Практики усного та писемного мовлення» нагадують локомотив свіжих ідей та вражень! Цьому також допомагають сучасний посібник («New Language Leader Advanced»), різноманітні відео- та аудіоматеріали, а також література для домашнього читання за чашкою чаю.
Чим же займаються викладачі та студенти на заняттях?!
По-перше, ґрунтовному опануванню мови допомагають проблемно-орієнтовані завдання, які спрямовані на пошук потрібної інформації та шляхів розв’язання значимої для студентів соціальної ситуації, наприклад, ретроспекції екологічного ситуації у своєму містечку чи селі через призму загальносвітових процесів. Роль викладача полягає у фасилітації та координації дій студентів на кожному етапі розв’язання проблеми.
По-друге, інсценуація комунікативних ситуацій – повсякденна справа, що використовується на проміжному або заключному етапах навчання, коли студенти можуть продемонструвати автоматизовані та напівавтоматизовані знання та навички у творчому представленні комунікативної ситуації.
По-третє, кооперативне навчання – робота в групах, коли студенти відповідають за свого партнера і за особистий успіх у навчанні. Таке навчання – запорука нашого успіху в опануванні іноземними мовами.
Більше того, проєктні технології навчання – найулюбленіша «страва» наших студентів, коли вони у творчому пошуку та у спільній партнерській роботі з іншими створюють та представляють свій оригінальний проєкт, який відкрито обговорюється та аналізується під час заняття.


Не можемо не згадати про тематичні відео та аудіо (добірки з BBC, уривки комедійних серіалів, навчальне відео, тощо), а також диспути та дискусії на основі особисто розроблених проєктів.
Заключний етап передбачає написання контрольних робіт для перевірки засвоєних знань, умінь і навичок з усіх видів мовленнєвої діяльності (говоріння, читання, письмо та аудіювання).
Так, дійсно, час спливає мов хвилина під час таких насичених та цікавих занять!
Приєднуйся та ставай кращим серед нас!

" data-title="ТАКИЙ БАГАТОГРАННИЙ ТА КРЕАТИВНИЙ КУРС ПРАКТИКИ УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ">

Начання на 3 курсі факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини означає опанування англійської мови на просунутому рівні. А це, у свою чергу, свідчить про ґрунтовність попередньо здобутих знань та умінь студентами. Такий базис дозволяє значною мірою вводити у навчання різноманітні креативні підходи та методики, тим більше, що самі студенти натхненні та сповнені жаги як до нових знань, так і до особистих проявів. Саме тому практичні заняття з «Практики усного та писемного мовлення» нагадують локомотив свіжих ідей та вражень! Цьому також допомагають сучасний посібник («New Language Leader Advanced»), різноманітні відео- та аудіоматеріали, а також література для домашнього читання за чашкою чаю.
Чим же займаються викладачі та студенти на заняттях?!
По-перше, ґрунтовному опануванню мови допомагають проблемно-орієнтовані завдання, які спрямовані на пошук потрібної інформації та шляхів розв’язання значимої для студентів соціальної ситуації, наприклад, ретроспекції екологічного ситуації у своєму містечку чи селі через призму загальносвітових процесів. Роль викладача полягає у фасилітації та координації дій студентів на кожному етапі розв’язання проблеми.
По-друге, інсценуація комунікативних ситуацій – повсякденна справа, що використовується на проміжному або заключному етапах навчання, коли студенти можуть продемонструвати автоматизовані та напівавтоматизовані знання та навички у творчому представленні комунікативної ситуації.
По-третє, кооперативне навчання – робота в групах, коли студенти відповідають за свого партнера і за особистий успіх у навчанні. Таке навчання – запорука нашого успіху в опануванні іноземними мовами.
Більше того, проєктні технології навчання – найулюбленіша «страва» наших студентів, коли вони у творчому пошуку та у спільній партнерській роботі з іншими створюють та представляють свій оригінальний проєкт, який відкрито обговорюється та аналізується під час заняття.


Не можемо не згадати про тематичні відео та аудіо (добірки з BBC, уривки комедійних серіалів, навчальне відео, тощо), а також диспути та дискусії на основі особисто розроблених проєктів.
Заключний етап передбачає написання контрольних робіт для перевірки засвоєних знань, умінь і навичок з усіх видів мовленнєвої діяльності (говоріння, читання, письмо та аудіювання).
Так, дійсно, час спливає мов хвилина під час таких насичених та цікавих занять!
Приєднуйся та ставай кращим серед нас!