ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ПІДВОДИМО ПІДСУМКИ

Переглядів 96
20 березня 2020 року на факультеті іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулася ІІ Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція «СУЧАСНІ ФІЛОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ»

Мета конференції полягала в обміні інноваційним досвідом та ідеями щодо новітніх філологічних досліджень в Україні та закордону.
У роботі конференції взяли участь здобувачі вищої освіти ОС «бакалавр» та ОС «магістр» УДПУ імені Павла Тичини та інших закладів вищої освіти України.
Зважаючи на масштабність і значущість завдань конференції її організаторами стали:
1. Факультет іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;
2. Регіональний центр навчання іноземних мов факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
3. Українська асоціація дослідників освіти.
До оргкомітету конференції надійшло 122 заявки, тез і статей учасників.
На конференції зареєстровано 122 учасників, із них: викладач-стажист – 1, здобувачів вищої освіти ОС «бакалавр» – 68, ОС «магістр» – 53.
Учасників з Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – 91, Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка – 11, КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка» – 1, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія – 6, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського – 6, Ужготодський національний університет – 7.
Конференція відбулася за такими напрямами: слов’янські мови; література; романські, германські та інші мови; теорія літератури; порівняльне мовознавство; загальне мовознавство; порівняльно-історичне, типологічне мовознавство; перекладознавство; мова і засоби масової комунікації; міжкультурна комунікація; сучасні тенденції в методиці викладання іноземних мов; інновації в сучасній освіті.
Організатори конференції прагнули підвести підсумки і заявити про подальші плани. Вона стала черговою подією в низці щорічних наукових заходів, проведених факультетом іноземних мов УДПУ. Широкий інтерес науковців із усіх регіонів України дає змогу сподіватися, що цей досвід матиме продовження.
У ході роботи ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної Інтернет-конференції «СУЧАСНІ ФІЛОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ» були напрацьовані такі рекомендації:
1. У реформуванні іншомовної освіти в Україні враховувати:
• глобальні та регіональні інноваційні процеси у сфері іншомовної освіти та у сучасних філологічних дослідженнях;
• внутрішні закономірності розвитку іншомовної освіти;
• національні освітні традиції;
• цінності і норми європейської демократії, суспільства знань.
2. Надавати змінам у сучасних філологічних дослідженнях випереджувального, цілісного та неперервного характеру.
3. Здійснювати запозичення у галузі іншомовної освіти переважно на рівні сучасних філологічних досліджень та загальних концептуальних підходів до інноваційної діяльності.
4. Розвивати партнерство школи й університету у підготовці вчителя іноземних мов нового покоління.
5. Формувати дослідницькі групи, що об’єднують науковців, які працюють над подібними проблемами і публікувати матеріали у наукометричних виданнях за сучасними вимогами.

Програма_16.03.2020
2020_студентс_кий___копия_compressed

" data-title="ПІДВОДИМО ПІДСУМКИ">

20 березня 2020 року на факультеті іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулася ІІ Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція «СУЧАСНІ ФІЛОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ»

Мета конференції полягала в обміні інноваційним досвідом та ідеями щодо новітніх філологічних досліджень в Україні та закордону.
У роботі конференції взяли участь здобувачі вищої освіти ОС «бакалавр» та ОС «магістр» УДПУ імені Павла Тичини та інших закладів вищої освіти України.
Зважаючи на масштабність і значущість завдань конференції її організаторами стали:
1. Факультет іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;
2. Регіональний центр навчання іноземних мов факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
3. Українська асоціація дослідників освіти.
До оргкомітету конференції надійшло 122 заявки, тез і статей учасників.
На конференції зареєстровано 122 учасників, із них: викладач-стажист – 1, здобувачів вищої освіти ОС «бакалавр» – 68, ОС «магістр» – 53.
Учасників з Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – 91, Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка – 11, КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка» – 1, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія – 6, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського – 6, Ужготодський національний університет – 7.
Конференція відбулася за такими напрямами: слов’янські мови; література; романські, германські та інші мови; теорія літератури; порівняльне мовознавство; загальне мовознавство; порівняльно-історичне, типологічне мовознавство; перекладознавство; мова і засоби масової комунікації; міжкультурна комунікація; сучасні тенденції в методиці викладання іноземних мов; інновації в сучасній освіті.
Організатори конференції прагнули підвести підсумки і заявити про подальші плани. Вона стала черговою подією в низці щорічних наукових заходів, проведених факультетом іноземних мов УДПУ. Широкий інтерес науковців із усіх регіонів України дає змогу сподіватися, що цей досвід матиме продовження.
У ході роботи ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної Інтернет-конференції «СУЧАСНІ ФІЛОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ» були напрацьовані такі рекомендації:
1. У реформуванні іншомовної освіти в Україні враховувати:
• глобальні та регіональні інноваційні процеси у сфері іншомовної освіти та у сучасних філологічних дослідженнях;
• внутрішні закономірності розвитку іншомовної освіти;
• національні освітні традиції;
• цінності і норми європейської демократії, суспільства знань.
2. Надавати змінам у сучасних філологічних дослідженнях випереджувального, цілісного та неперервного характеру.
3. Здійснювати запозичення у галузі іншомовної освіти переважно на рівні сучасних філологічних досліджень та загальних концептуальних підходів до інноваційної діяльності.
4. Розвивати партнерство школи й університету у підготовці вчителя іноземних мов нового покоління.
5. Формувати дослідницькі групи, що об’єднують науковців, які працюють над подібними проблемами і публікувати матеріали у наукометричних виданнях за сучасними вимогами.

Програма_16.03.2020
2020_студентс_кий___копия_compressed