ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ЗАСІДАННЯ ЛАБОРАТОРІЇ ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА ЗІСТАВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ

Переглядів 183
26 вересня 2022 року відбулося планове засідання Лабораторії лінгвокультурології та зіставної лінгвістики на тему «Лінгвокультурний підхід до розуміння концепту», у ході якого члени лабораторії обговорювали принципові положення та підходи до інтерпретації концепту з точки зору лінгвокультурології. Це дозволило проникнути в глибинну сутність концептів, що сформувалися в колективній мовній свідомості нації, розкрити систему цінностей та оцінок, на розвиток якої вплинув культурний, мовний і, нарешті, громадський досвід тієї чи іншої соціокультурної спільноти. Цей підхід орієнтований на вивчення культурних концептів.
До наукової дискусії активно долучилися здобувачі освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр» факультету іноземних мов, які є членами Лабораторії та студентських проблемних груп. Зокрема, вони представили різні трактування терміну «концепт», який як лінгвістична категорія виник порівняно недавно, тому усталеного його визначення в мовознавстві немає, а також проаналізували його внутрішню організацію, складну структуру.

" data-title="ЗАСІДАННЯ ЛАБОРАТОРІЇ ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА ЗІСТАВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ">

26 вересня 2022 року відбулося планове засідання Лабораторії лінгвокультурології та зіставної лінгвістики на тему «Лінгвокультурний підхід до розуміння концепту», у ході якого члени лабораторії обговорювали принципові положення та підходи до інтерпретації концепту з точки зору лінгвокультурології. Це дозволило проникнути в глибинну сутність концептів, що сформувалися в колективній мовній свідомості нації, розкрити систему цінностей та оцінок, на розвиток якої вплинув культурний, мовний і, нарешті, громадський досвід тієї чи іншої соціокультурної спільноти. Цей підхід орієнтований на вивчення культурних концептів.
До наукової дискусії активно долучилися здобувачі освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр» факультету іноземних мов, які є членами Лабораторії та студентських проблемних груп. Зокрема, вони представили різні трактування терміну «концепт», який як лінгвістична категорія виник порівняно недавно, тому усталеного його визначення в мовознавстві немає, а також проаналізували його внутрішню організацію, складну структуру.