EnglishUkrainian

ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ВЗАЄМОДІЯ ЗАГАЛЬНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ

Переглядів 9
Одним із важливих аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної та професійної освіти в єдиній системі неперервної освіти. Ось уже четвертий рік факультет іноземної філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини тісно співпрацює із педагогічним колективом та учнями Уманського навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа-інтернат I-II ступенів імені Ю.О. Гагаріна – педагогічний ліцей” за такими напрямами:
1. Профорієнтаційний, який дозволяє ознайомити учнів ліцейних класів із адміністрацією факультету, провести екскурсії по навчальних аудиторіях, лінгафонних кабінетах, лабораторіях, відкрити завісу студентського життя на факультетах, власне, сприяти тому, аби вже на сьогодні ліцеїсти змогли відчути себе частиною нашого університету. Крім того, учні педагогічного ліцею є постійними членами Днів відкритих дверей, відтак самовизначення абітурієнтів відбувається впевненіше і безпомилково відносно обраного фаху.

O
2. Академічний, який передбачає моніторинг раніше набутих знань та вмінь учнів, розробку програм та календарного планування для спецкурсів (“Граматика англійської мови”, “Англійська мова: готуємося до зовнішнього незалежного оцінювання”, “Гіди-перекладачі”), які були введені в навчальний план ліцеїстів з метою удосконалення їхніх знань та навичок володіння іноземною мовою.
3. Наукове консультування. Викладачі факультету є консультантами наукових праць Малої Академії Наук, конкурсних робіт, статей, є постійними учасниками засідань наукового товариства в ліцеї та круглого столу “Перші кроки в науці”, що дає змогу підвищити якість роботи з учнями та ефективність досліджень школярів.

O
Вчителі ліцею неодноразово були учасниками спільних науково-методичних конференцій, семінарів, нарад, практикумів з проблем впровадження інноваційних технологій навчання та розвитку іншомовної освіти в середній школі, які проводилися на факультеті.
4. Позаурочна діяльність. Викладачі факультету іноземної філології не лише проводять заняття з учнями ліцейних класів, а й організовують конкурси, турніри, інтелектуальні ігри, майстер класи для розвитку творчості та таланту дітей.

photo 5
Отже, співпраця школи та ВНЗ сприяє тому, що майбутні абітурієнти стають краще підготовленими до навчання і наукової роботи порівняно з тими, хто не пройшов такої підготовки. У системі неперервної диференційованої за фаховими напрямами освіти при ранньому “зануренні” учнів в університетську атмосферу навчання їм вдається уникнути вибору професії за помилковими мотивами, а також легше адаптуватися до студентського способу життя.

" data-title="ВЗАЄМОДІЯ ЗАГАЛЬНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ">

Одним із важливих аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної та професійної освіти в єдиній системі неперервної освіти. Ось уже четвертий рік факультет іноземної філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини тісно співпрацює із педагогічним колективом та учнями Уманського навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа-інтернат I-II ступенів імені Ю.О. Гагаріна – педагогічний ліцей” за такими напрямами:
1. Профорієнтаційний, який дозволяє ознайомити учнів ліцейних класів із адміністрацією факультету, провести екскурсії по навчальних аудиторіях, лінгафонних кабінетах, лабораторіях, відкрити завісу студентського життя на факультетах, власне, сприяти тому, аби вже на сьогодні ліцеїсти змогли відчути себе частиною нашого університету. Крім того, учні педагогічного ліцею є постійними членами Днів відкритих дверей, відтак самовизначення абітурієнтів відбувається впевненіше і безпомилково відносно обраного фаху.

O
2. Академічний, який передбачає моніторинг раніше набутих знань та вмінь учнів, розробку програм та календарного планування для спецкурсів (“Граматика англійської мови”, “Англійська мова: готуємося до зовнішнього незалежного оцінювання”, “Гіди-перекладачі”), які були введені в навчальний план ліцеїстів з метою удосконалення їхніх знань та навичок володіння іноземною мовою.
3. Наукове консультування. Викладачі факультету є консультантами наукових праць Малої Академії Наук, конкурсних робіт, статей, є постійними учасниками засідань наукового товариства в ліцеї та круглого столу “Перші кроки в науці”, що дає змогу підвищити якість роботи з учнями та ефективність досліджень школярів.

O
Вчителі ліцею неодноразово були учасниками спільних науково-методичних конференцій, семінарів, нарад, практикумів з проблем впровадження інноваційних технологій навчання та розвитку іншомовної освіти в середній школі, які проводилися на факультеті.
4. Позаурочна діяльність. Викладачі факультету іноземної філології не лише проводять заняття з учнями ліцейних класів, а й організовують конкурси, турніри, інтелектуальні ігри, майстер класи для розвитку творчості та таланту дітей.

photo 5
Отже, співпраця школи та ВНЗ сприяє тому, що майбутні абітурієнти стають краще підготовленими до навчання і наукової роботи порівняно з тими, хто не пройшов такої підготовки. У системі неперервної диференційованої за фаховими напрямами освіти при ранньому “зануренні” учнів в університетську атмосферу навчання їм вдається уникнути вибору професії за помилковими мотивами, а також легше адаптуватися до студентського способу життя.