ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОС «БАКАЛАВР» ІІІс та ІУ КУРСІВ
Виробнича практика здобувачів вищої освіти ОС «бакалавр» 34с, 41-43 та 46і груп факультету іноземних мов, триває з 27 лютого до 26 березня 2023 року.
Настановча конференція відбулася 24 лютого 2023 року. Декан факультету кандидат педагогічних наук, доцент Ірина Сергіївна Постоленко відкрила роботу конференції і представила групових керівників та методистів з англійської мови, викладачів кафедри англійської мови та методики її навчання: Анну Юріївну Соловей, к.п.н., доцента Юлію Володимирівну Загребнюк, к.п.н., доцента Ангеліну Іванівну Колісніченко, к.філол.н., доцента Ольгу Вікторівну Яловенко, к.філол.н., доцента Ольгу Валентинівну Сушкевич, к.п.н., доцента Олену Павлівну Бевз та методиста з педагогіки від кафедри виховних технологій та педагогічної творчості к.п.н., доцента Аллу Володимирівну Добридень.
Керівник практик по факультету, кандидат педагогічних наук, доцент Олена Павлівна Бевз ознайомила присутніх з наказом ректора університету про направлення здобувачів вищої освіти для проходження виробничої практики на бази практики, та призначення керівників і методистів практики.
Щиро вдячні дирекції та педагогічним колективам гімназій м. Умані №4 в особі директора Сергія В’ячеславовича Сорокіна, №5 в особі директора Олени Василівни Кернос, №8 в особі директора Геннадія Анатолійовича Шелепка, №14 в особі директора Тетяни Іванівни Глущук, та ліцею №3 в особі директора Андрія Івановича Пікалюка за надання можливості проходження практики студентами та готовністю поділитися своїм педагогічним досвідом!
Студенти також пройшли інструктаж з техніки безпеки і охорони праці та отримали вичерпну інформацію щодо критеріїв оцінювання їхньої роботи під час практики та переліку звітних матеріалів практики.
Кандидат педагогічних наук, доцент Алла Степанівна Гембарук, нагадала здобувачам вищої освіти випускного курсу про особливості написання випускної кваліфікаційної роботи, адже саме під час виробничої практики наші студенти мають змогу провести дослідження та апробувати свої методичні розробки, які вони підготували з метою зміни на краще результатів навчання англійської мови у тому аспекті, де вони вбачають проблему, і який вони обрали фокусом свого дослідження.
Бажаємо нашим студентам утвердження в обраній професії!