ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ ІНОЗЕМНИХ МОВ – УЧАСНИКИ ПЕРШОГО ЕТАПУ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО ПРОЄКТУ

Переглядів 149
проєкту «Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи», який об’єднав соціологів, педагогів, філологів з понад 9 міст України. Метою співпраці Української асоціації дослідників освіти (співвиконавець, партнер у проведенні дослідження), Австралійської ради дослідників освіти (основний виконавець) разом із Lego Foundation International (грантодавець), Lego Foundation Ukraine (партнер у проведенні навчання) стало проведення дослідження “Learning through play” (14 серпня 2020 – 31 липня 2021). Викладачі кафедри окрім виконання основних завдань Проєкту стали активними учасниками тренінгів, проведених Австралійською радою дослідників освіти, долучилися до аналізу матеріалів для інтерв’ю з директорами шкіл і вчителями, систематизації отриманих даних тощо.
Детальніше про проєкт:
на сайті МОН: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-fond-lego-foundation-ta-avstralijska-rada-osvitnih-doslidzhen-rozpochinayut-monitoringove-doslidzhennya-yakosti-pochatkovoyi-osviti?fbclid=IwAR2_b81RF0U_9Xrs1YNe00MsZRYwSpa96jMPIwMzc_YEkWZ_PGKo6hrOTdk
на сайті УАДО: https://www.uera.org.ua/uk/node/169

" data-title="ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ ІНОЗЕМНИХ МОВ – УЧАСНИКИ ПЕРШОГО ЕТАПУ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО ПРОЄКТУ">

Викладачі кафедри іноземних мов (Заболотна Оксана Адольфівна, Панченко Єлизавета Андріївна, Гут Наталя Василівна) стали учасниками реалізації першого етапу проєкту «Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи», який об’єднав соціологів, педагогів, філологів з понад 9 міст України. Метою співпраці Української асоціації дослідників освіти (співвиконавець, партнер у проведенні дослідження), Австралійської ради дослідників освіти (основний виконавець) разом із Lego Foundation International (грантодавець), Lego Foundation Ukraine (партнер у проведенні навчання) стало проведення дослідження “Learning through play” (14 серпня 2020 – 31 липня 2021). Викладачі кафедри окрім виконання основних завдань Проєкту стали активними учасниками тренінгів, проведених Австралійською радою дослідників освіти, долучилися до аналізу матеріалів для інтерв’ю з директорами шкіл і вчителями, систематизації отриманих даних тощо.
Детальніше про проєкт:
на сайті МОН: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-fond-lego-foundation-ta-avstralijska-rada-osvitnih-doslidzhen-rozpochinayut-monitoringove-doslidzhennya-yakosti-pochatkovoyi-osviti?fbclid=IwAR2_b81RF0U_9Xrs1YNe00MsZRYwSpa96jMPIwMzc_YEkWZ_PGKo6hrOTdk
на сайті УАДО: https://www.uera.org.ua/uk/node/169