ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Всеукраїнська науково-практична конференція «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (ПАРТНЕРСТВО ШКОЛИ Й УНІВЕРСИТЕТУ)»

Переглядів 108
30 березня 2018 року на факультеті іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини на базі Регіонального центру навчання іноземних мов було проведено Всеукраїнську науково-практичну конференцію «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (ПАРТНЕРСТВО ШКОЛИ Й УНІВЕРСИТЕТУ)». Конференція стала черговою подією в низці щорічних наукових заходів, проведених факультетом іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини у тісній співпраці з Міністерством освіти і науки України, Інститутом педагогіки НАПН України, Глухівським національним педагогічним університетом імені Олександра Довженка та за інформаційної підтримки Британської Ради в Україні. У роботі Всеукраїнської конференції взяли участь науковці, представники 18 закладів вищої освіти, зокрема з Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Інституту педагогіки НАПН України, Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, Житомирського державного університету імені Івана Франка, Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, Рівненського державного гуманітарного університету, Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, ДВНЗ «Ужгородського національного університету», Вінницького обласного комунального гуманітарно-педагогічного коледжу, Уманського національного університету садівництва, Київського Національного Університету Культури і Мистецтв, Херсонської державної морської академії, Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, КВНЗ «Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т. Г. Шевченка», Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, Агротехнічного коледжу УНУС; 35 вчителів загальноосвітніх навчальних закладів міста Умані та регіону, що стало свідченням партнерства школи та університету.
Робота конференції відбувалася за такими напрямами: теоретико- методичні підходи до навчання іноземних мов; методичні аспекти навчання іноземних мов; Шкільний вчитель нового покоління (спільний проект МОН України та Британської Ради в Україні).


Конференцію відкрила проректор із наукової роботи та міжнародного співробітництва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, кандидат історичних наук, доцент Владилена Сокирська. З вітальним словом до учасників конференції звернулась декан факультету іноземних мов, кандидат педагогічних наук, доцент Ірина Постоленко, яка ознайомила присутніх з історією факультету.

Велику зацікавленість та жваве обговорення викликала доповідь професора кафедри англійської філології Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди Наталії Тучиної «Місце проекту «Шкільний учитель нового покоління» у реформуванні системи методичної підготовки у закладах вищої освіти». Логічним продовженням обговорення питання імплементації спільного проекту МОН України та Британської Ради в Україні «Шкільний учитель нового покоління» був виступ кандидата філологічних наук, доцента Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди Ігоря Каминіна «Моніторинг процесу впровадження нової програми з методики навчання англійської мови». Надзвичайно цікавим був виступ старшого викладача кафедри англійської філології Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Олени Змієвської на тему “Textmapping as a requirement for test design and a teaching activity”, що є особливо актуальним для укладання тестів з аудіювання.

Практичної цінності конференції надали англомовні тренінги: “Using authentic materials in teaching” (модератор: Тамара Глазунова, доцент кафедри англійської філології Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського), “Multiple intelligences in the classroom” (модератри: Алла Павленко, вчитель англійської мови Уманської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №5 імені В. І. Чуйкова та Тамара Ніколова, вчитель англійської мови Уманської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №4). Три тренінги були проведені викладачами кафедри англійської мови та методики її навчання: “Basic principles of language assessment and testing” (модератор: викладач Вікторія Кобилянська), “Fundamentals of lesson planning. Lesson plan content” (модератори: доцент Олег Комар, викладач Олександр Слободяник), “Teaching writing” (модератор: старший викладач Олександр Коваленко).


Ця конференція засвідчила співпрацю загальноосвітніх навчальних закладів та закладів вищої освіти у підготовці вчителя іноземних мов нового покоління та стала поштовхом до необхідності трансформаційних процесів в іншомовній освіті.


Широкий інтерес науковців із усіх регіонів України до означених питань підтверджує важливість співпраці школи та педагогічного університету у якісній підготовці фахівців з іноземних мов.

" data-title="Всеукраїнська науково-практична конференція «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (ПАРТНЕРСТВО ШКОЛИ Й УНІВЕРСИТЕТУ)»">

30 березня 2018 року на факультеті іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини на базі Регіонального центру навчання іноземних мов було проведено Всеукраїнську науково-практичну конференцію «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (ПАРТНЕРСТВО ШКОЛИ Й УНІВЕРСИТЕТУ)». Конференція стала черговою подією в низці щорічних наукових заходів, проведених факультетом іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини у тісній співпраці з Міністерством освіти і науки України, Інститутом педагогіки НАПН України, Глухівським національним педагогічним університетом імені Олександра Довженка та за інформаційної підтримки Британської Ради в Україні. У роботі Всеукраїнської конференції взяли участь науковці, представники 18 закладів вищої освіти, зокрема з Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Інституту педагогіки НАПН України, Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, Житомирського державного університету імені Івана Франка, Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, Рівненського державного гуманітарного університету, Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, ДВНЗ «Ужгородського національного університету», Вінницького обласного комунального гуманітарно-педагогічного коледжу, Уманського національного університету садівництва, Київського Національного Університету Культури і Мистецтв, Херсонської державної морської академії, Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, КВНЗ «Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т. Г. Шевченка», Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, Агротехнічного коледжу УНУС; 35 вчителів загальноосвітніх навчальних закладів міста Умані та регіону, що стало свідченням партнерства школи та університету.
Робота конференції відбувалася за такими напрямами: теоретико- методичні підходи до навчання іноземних мов; методичні аспекти навчання іноземних мов; Шкільний вчитель нового покоління (спільний проект МОН України та Британської Ради в Україні).


Конференцію відкрила проректор із наукової роботи та міжнародного співробітництва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, кандидат історичних наук, доцент Владилена Сокирська. З вітальним словом до учасників конференції звернулась декан факультету іноземних мов, кандидат педагогічних наук, доцент Ірина Постоленко, яка ознайомила присутніх з історією факультету.

Велику зацікавленість та жваве обговорення викликала доповідь професора кафедри англійської філології Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди Наталії Тучиної «Місце проекту «Шкільний учитель нового покоління» у реформуванні системи методичної підготовки у закладах вищої освіти». Логічним продовженням обговорення питання імплементації спільного проекту МОН України та Британської Ради в Україні «Шкільний учитель нового покоління» був виступ кандидата філологічних наук, доцента Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди Ігоря Каминіна «Моніторинг процесу впровадження нової програми з методики навчання англійської мови». Надзвичайно цікавим був виступ старшого викладача кафедри англійської філології Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Олени Змієвської на тему “Textmapping as a requirement for test design and a teaching activity”, що є особливо актуальним для укладання тестів з аудіювання.

Практичної цінності конференції надали англомовні тренінги: “Using authentic materials in teaching” (модератор: Тамара Глазунова, доцент кафедри англійської філології Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського), “Multiple intelligences in the classroom” (модератри: Алла Павленко, вчитель англійської мови Уманської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №5 імені В. І. Чуйкова та Тамара Ніколова, вчитель англійської мови Уманської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №4). Три тренінги були проведені викладачами кафедри англійської мови та методики її навчання: “Basic principles of language assessment and testing” (модератор: викладач Вікторія Кобилянська), “Fundamentals of lesson planning. Lesson plan content” (модератори: доцент Олег Комар, викладач Олександр Слободяник), “Teaching writing” (модератор: старший викладач Олександр Коваленко).


Ця конференція засвідчила співпрацю загальноосвітніх навчальних закладів та закладів вищої освіти у підготовці вчителя іноземних мов нового покоління та стала поштовхом до необхідності трансформаційних процесів в іншомовній освіті.


Широкий інтерес науковців із усіх регіонів України до означених питань підтверджує важливість співпраці школи та педагогічного університету у якісній підготовці фахівців з іноземних мов.