ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ»

Переглядів 70
8 листопада 2018 року доцентом кафедри англійської мови та методики її навчання Оленою Павлівною Бевз було проведене відкрите практичне заняття для студентів 41 та 44 груп факультету іноземних мов з теми: «Особливі освітні потреби. Медична і соціальна моделі як теоретичне підґрунтя розуміння особливих освітніх потреб».
Під час заняття студенти розглядали існуючі в українському суспільстві загалом, і в освіті зокрема, упередження і сформовані стереотипні думки пов’язані з навчанням учнів з особливими освітніми потребами. Спільно виробили визначення понять «особливі освітні потреби» та «інклюзивна освіта». Проаналізували теоретичні моделі, які визначають підходи до розуміння особливих освітніх потреб і впливають на систему організації навчання таких учнів.

" data-title="ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ»">

8 листопада 2018 року доцентом кафедри англійської мови та методики її навчання Оленою Павлівною Бевз було проведене відкрите практичне заняття для студентів 41 та 44 груп факультету іноземних мов з теми: «Особливі освітні потреби. Медична і соціальна моделі як теоретичне підґрунтя розуміння особливих освітніх потреб».
Під час заняття студенти розглядали існуючі в українському суспільстві загалом, і в освіті зокрема, упередження і сформовані стереотипні думки пов’язані з навчанням учнів з особливими освітніми потребами. Спільно виробили визначення понять «особливі освітні потреби» та «інклюзивна освіта». Проаналізували теоретичні моделі, які визначають підходи до розуміння особливих освітніх потреб і впливають на систему організації навчання таких учнів.