ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ВІДКРИТЕ ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ НА ФАКУЛЬТЕТІ

Переглядів 311
Новий досвід ведення навчання у дистанційному режимі сповнений викликами як для викладачів, так і для студентів. Разом з тим, це і великі можливості відкрити нові грані своїх технічних, методичних та викладацьких талантів. Так, 23 листопада Сушкевич О. В., доцент кафедри англійської мови та методики її навчання, провела відкрите заняття на платформі Google Meet на тему: «Call of Duty» зі студентами 31 та 32 груп, поділившись з колегами досвідом максимального наближення дистанційної роботи до звичної, аудиторної.

Заняття було спрямоване на розвиток усного мовлення та вокабулярного запасу студентів, а також критичного мислення під час розкриття особливостей покликання бути медичним працівником (медсестрою); злагодженої роботи команди: пацієнт – медсестра – лікар, а також аналізу медичної реформи в Україні.
Сушкевич О.В. креативно, логічно та послідовно вибудувала систему завдань, що дозволило студентам активно та вільно долучатись до обговорення та працювати на занятті, а також отримувати задоволення від свого поетапного професійного зростання.

Подальших успіхів нашим викладачам та студентам!

" data-title="ВІДКРИТЕ ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ НА ФАКУЛЬТЕТІ">

Новий досвід ведення навчання у дистанційному режимі сповнений викликами як для викладачів, так і для студентів. Разом з тим, це і великі можливості відкрити нові грані своїх технічних, методичних та викладацьких талантів. Так, 23 листопада Сушкевич О. В., доцент кафедри англійської мови та методики її навчання, провела відкрите заняття на платформі Google Meet на тему: «Call of Duty» зі студентами 31 та 32 груп, поділившись з колегами досвідом максимального наближення дистанційної роботи до звичної, аудиторної.

Заняття було спрямоване на розвиток усного мовлення та вокабулярного запасу студентів, а також критичного мислення під час розкриття особливостей покликання бути медичним працівником (медсестрою); злагодженої роботи команди: пацієнт – медсестра – лікар, а також аналізу медичної реформи в Україні.
Сушкевич О.В. креативно, логічно та послідовно вибудувала систему завдань, що дозволило студентам активно та вільно долучатись до обговорення та працювати на занятті, а також отримувати задоволення від свого поетапного професійного зростання.

Подальших успіхів нашим викладачам та студентам!