ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Веремюк Людмила Леонідівна

 

Посада (науковий ступінь, звання, посада)

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та практики іноземних мов

Заступник декана з ІКТ

 

Дисципліни, які викладає (денна та заочна форма навчання)

  • Практичний курс німецької мови
  • Практична граматика німецької мови
  • Практична фонетика німецької мови
  • Методика навчання другої іноземної мови
  • Методика навчання другої іноземної мови у закладах профільної середньої освіти

 

Сфера наукового дослідження (рік та тема захисту дисертації)

Тема кандидатської дисертації: «Педагогічні засади «школи дії» В.А.Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століття.», 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, 2015 рік

 

Основні наукові публікації за останні 5 років (монографії, посібники, статті) з активним посиланням на репозитарій Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Навчально-методичні посібники

  1. Авчіннікова Г. Д., Бойчевська І.Б., Веремюк Л. Л. Граматика німецької мови: посіб. для студ. гуманітарних спец. закладів вищої пед. освіти. Умань : АЛМІ, 2019. 130 с.
  2. Посібник з німецької мови для студентів закладів вищої освіти (німецька як друга іноземна) / [І.Б. Бойчевська, Л.Л. Веремюк,]. Умань, 2020. 100 с.
  3. Deutsch:навч. посіб. з німецької мови для студ. гуманітарних спец. закладів вищої педагогічної освіти / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад. Веремюк Л. Л. Умань : Візаві, 2021. 152 с.
  4. Практичний курс німецької мови: навч. посіб. з самостійної та дистанційної роботи (для освітнього ступеня «бакалавр») / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад.: Г. Д. Авчіннікова, Л. Л. Веремюк. Умань: Візаві, 2022. 126 с.
  5. Практичний курс німецької мови: метод. рек. з самостійної та дистанційної роботи (для освітнього ступеня «бакалавр») / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад.: Г. Д. Авчіннікова, Л. Л. Веремюк. Умань: Візаві, 2021. 91 с.
  6. Практичний курс німецької мови : навч. посіб. з самостійної та дистанційної роботи (для освітнього ступеня «бакалавр») / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад. Г. Д. Авчіннікова, Л. Л. Веремюк. Умань : Візаві, 2022. 126 с.

Статті у збірниках, що входять до наукометричних баз

  1. Yulia Zahrebniuk, Liudmyla Veremiuk, Ilona Boichevska, Anna Ivanchuk.The program “Philosophy for children”: positive experience of the USA. INTEGRATION. EDUCATION: Proceedings of the International Scientific Conference. Volume II. School Pedagogy. Preschool Pedagogy. May 28th-29th, 2021. Rezekne, Rezekne Academy of Technologies, 2021, pp. 817-828.
    URL: https://doi.org/10.17770/sie2021vol2.6140. 

Статті у фахових виданнях України

  1. BoichevskaI., Ivanchuk A., Veremiuk L. Intellectual development of the personality in the context of the programme «Philosophy for children». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2019. C.24-30.
    URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/168354/168126
  2. Веремюк Л., СвиридюкО. Використання платформи Moodle та онлайн додатка My English lab в процесі викладання іноземних мов. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2020. Вип. 3. С. 142‒151.
    URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/219113
  1. Boichevska I.,Veremiuk L. Dual education: application of Germany’s positive experience in Ukrainian reality. Порівняльно-педагогічні студії, №1 (39). Умань, 2020. С. 4–13.
    URL: http://pps.udpu.edu.ua/article/view/211311
  1. Загребнюк Ю. В., Веремюк Л. Л. Аналіз особливостей молодіжного сленгу в процесі вивчення іноземної мови (англійської) у закладі вищої освіти. Збірник наукових праць Проблеми підготовки сучасного вчителя.Умань, 2020. № 2(22). С. 64–69.
    URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/219411
  1. ВеремюкЛ. Л., Авчіннікова Г. Д. Innovative technologies in teaching foreign languages. Закарпатські філологічні студії. Ужгород : Видавничий дім «Гельветика». 2022. Вип. 24 /22. Том С. 123–128.
    URL: http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/24/part_1/24.pdf
  2. Boichevska I., Veremiuk L. Іnfluence of reformist pedagogy on the development of Еuropean education in the late 19thearly 20th Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 3. Умань, С. 90-98.
    URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/265921
  3. Веремюк Л.Л. Культуроорієнтовані підходи до викладання іноземної мови у педагогічних ЗВО. Проблеми освіти: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2019. Вип. 91. 270с., С. 59-63
    URL: http://студенти.kiev.ua/wp-content/uploads/2019/08/PO_92_2019.pdf

Статті у зарубіжних виданнях

  1. Авчіннікова Г. Д., Веремюк Л. Л. Англіцизми – загроза існуванню німецької мови. Modern engineering and innovative technologies. Німеччина, Карлсруе : Sergeieva&Co‚ 2020. Вип. 14. С. 34–42.
  2. Бойчевская И. Б., Веремюк Л. Л. Взаимосвязь между изучением иностранного языка и профессиональной социализацией в высших учебных заведениях Германии. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания: материалы ІII Междунар. науч.-практ. конф. (Минск, 26–27 марта 2020 г.). Минск : БГУ, 2020. С. 169–175.
  3. Бойчевская И. Б., Веремюк Л. Л. Изучение лексики английского языка студентами экономических специальностей в условиях глобальной пандемии (на примере Уманского государственного педагогического университета имени Павла Тычины). Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания: материалы ІII Междунар. науч.-практ. конф. (Минск, 26–27 марта 2021 г.). Минск : БГУ, 2021. С.169–175.
  4. Boichevska I., Veremiuk L. Successful foreign language teaching – an overview of different approaches. International Forum: Problems and Scientific Solutions: Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference (Melbourne, Australia‚ January 16–18, 2020). Melbourne, Australia : CSIRO Publishing House, 2020. Р. 88–
  5. Загребнюк Ю. В., Авчіннікова Г. Д., Веремюк Л. Л. Переваги профільного навчання учнів в американській старшій школі. Vědaa perspektivy. № 9 (16). P. 120–133.
    URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2500/2504

Стажування за останні 5 років

НАПН України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти. З 21. 01. 2019 по 22. 06. 2019. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/1187-19

 

Контакти викладача (електронна пошта)

lyudmila.leoni@ukr.net.

Google Scholar

Publons

Scopus