Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи
Організатори міжнародної наукової конференції «СУЧАСНА ІНШОМОВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: СТАН, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ» (Умань, 16 жовтня 2014 року) прагнули підвести підсумки і заявити про подальші плани. Всеукраїнські наукові семінари «Розвиток порівняльної педагогіки в Україні: стан, проблеми і перспективи» (2008, 2009), міжнародні наукові конференції «Іноземна мова як фактор входження в міжнародний освітній простір» (2007), «Розбудова освіти для суспільства знань: мова, полікультурність, особистість» (2010), «Розвиток освітніх систем у глобальному вимірі: тенденції і прогнози» (2011), «Міждисциплінарність як методологія гуманітарних наук: мова, освіта, культура» (Умань, 26 – 27 квітня 2012 року), «Наука і освіта у глобалізованому світі: традиції, сьогодення, перспективи» (Умань, 17 – 18 жовтня 2013 року) започаткували традицію плідних дискусій на педагогічні та філологічні теми.
Конференція стала черговою подією в низці щорічних наукових заходив, проведених факультетом іноземної філології УДПУ у тісній співпраці з Лабораторією порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України та за інформаційної підтримки Британської ради в Україні.
До участі у наукових дискусіях у цьому році запрошені вчителі шкіл і студенти, адже важливим підкресленим цьогоріч аспектом є стратегічні напрями розвитку іншомовної освіти в середній та вищій школі. У цьому ключі конференція стала майданчиком для обговорення перебігу проекту Британської ради в Україні і Міністерства освіти і науки України «Шкільний учитель нового покоління».
У першу чергу звертаємося зі словами вдячності до усіх учасники конференції. Саме широкий інтерес науковців з усіх регіонів України, Польщі, Великої Британії, Туркменістану, Ізраїлю, Азербайджану, Арменії, Китаю дає змогу сподіватися, що цей досвід матиме продовження.
Робота конференції була запланована за низкою напрямів, зокрема: іноземні мови у сучасному світі; стратегічні напрями розвитку іншомовної освіти в середній та вищій школі; освіта і наука зарубіжжя крізь призму порівняльно-педагогічних досліджень; університетські лінгвістичні студії: традиції, сьогодення, перспективи тощо.
Думаємо, що ця конференція стане поштовхом до інтеграції різних галузей наукового знання. Вона вже привернула увагу не лише педагогів, а й істориків, філологів, економістів.
Наукові дискусії можуть бути продовжені на сторінках науково-педагогічного журналу «Порівняльно-педагогічні студії». У часописі будуть надруковані рекомендації конференції, розроблені у процесі обговорень, круглих столів та дискусій.
Шановні учасники та читачі, чекаємо на ваші конструктивні пропозиції та зауваження за адресою.
Оргкомітет конференції.
ЗАВАНТАЖИТИ ЗБІРНИК мат конф до друку 2014(1)
Дата останньої зміни: 29.04.2015