ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ЩО? ДЕ? КОЛИ? – ДРУГИЙ ТУР

Переглядів 163
18 травня 2021 р. в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини відбувся ІІ тур гри «Що? Де? Коли?». В умовах адаптивного карантину гру було проведено у дистанційному форматі із використанням платформи Google Meet. Факультет іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини представляв студент І курсу 12 групи Чернега Михайло в команді «Знатоків». Рада молодих науковців підготувала цікаві відео-запитання, за допомогою яких студенти виявили креативне мислення та продемонстрували навички роботи в команді. Метою гри в другому турі було дати можливість студентам перевірити їхні знання основних віх розвитку історичних подій на теренах України, розвинути творчі та інтелектуальні здібності здобувачів освіти та виховувати почуття відповідальності‚ самостійності та наполегливості у досягненні поставлених академічних цілей засобами захоплюючої пізнавальної гри. Професорсько-викладацький склад університету та факультету іноземних мов висловлює велику вдячність студентам, які брали участь у грі. Сподіваємося, що, незважаючи на дистанційний формат освітнього процесу, студенти зреалізують поставлені цілі та підкорюватимуть нові пізнавальні вершини на старших етапах навчання.

" data-title="ЩО? ДЕ? КОЛИ? – ДРУГИЙ ТУР">

18 травня 2021 р. в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини відбувся ІІ тур гри «Що? Де? Коли?». В умовах адаптивного карантину гру було проведено у дистанційному форматі із використанням платформи Google Meet. Факультет іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини представляв студент І курсу 12 групи Чернега Михайло в команді «Знатоків». Рада молодих науковців підготувала цікаві відео-запитання, за допомогою яких студенти виявили креативне мислення та продемонстрували навички роботи в команді. Метою гри в другому турі було дати можливість студентам перевірити їхні знання основних віх розвитку історичних подій на теренах України, розвинути творчі та інтелектуальні здібності здобувачів освіти та виховувати почуття відповідальності‚ самостійності та наполегливості у досягненні поставлених академічних цілей засобами захоплюючої пізнавальної гри. Професорсько-викладацький склад університету та факультету іноземних мов висловлює велику вдячність студентам, які брали участь у грі. Сподіваємося, що, незважаючи на дистанційний формат освітнього процесу, студенти зреалізують поставлені цілі та підкорюватимуть нові пізнавальні вершини на старших етапах навчання.