ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

СЕМІНАР-ТРЕНІНГ «ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ ДО ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ»

Переглядів 82
17 жовтня 2018 року у Звенигородській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №3 старший викладач кафедри англійської мови та методики її навчання Коваленко Олександр Васильович та к.п.н., доцент тієї ж кафедри Солодчук Альона Валеріївна провели семінар-тренінг по підготовці до успішного складання ЗНО з англійської мови. На заході були присутні учні 11-класів міста та району, які планують брати участь у пробній та основній сесіях ЗНО з цієї дисципліни. У ході тренінгу випускники шкіл мали змогу детальніше дізнатися про структуру тестових завдань з англійської мови, розглянути типові помилки при виконанні завдань ЗНО та шляхи їх уникнення. Під час заняття абітурієнти мали можливість одержати вичерпну інформацію про основні новації вступної кампанії 2019 року та попрацювати над складними питаннями «кластеру аудіювання», що можуть бути представлені у сертифікаційних роботах з англійської мови, а також потренувати свої навички розуміння мови на слух.

" data-title="СЕМІНАР-ТРЕНІНГ «ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ ДО ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ»">

17 жовтня 2018 року у Звенигородській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №3 старший викладач кафедри англійської мови та методики її навчання Коваленко Олександр Васильович та к.п.н., доцент тієї ж кафедри Солодчук Альона Валеріївна провели семінар-тренінг по підготовці до успішного складання ЗНО з англійської мови. На заході були присутні учні 11-класів міста та району, які планують брати участь у пробній та основній сесіях ЗНО з цієї дисципліни. У ході тренінгу випускники шкіл мали змогу детальніше дізнатися про структуру тестових завдань з англійської мови, розглянути типові помилки при виконанні завдань ЗНО та шляхи їх уникнення. Під час заняття абітурієнти мали можливість одержати вичерпну інформацію про основні новації вступної кампанії 2019 року та попрацювати над складними питаннями «кластеру аудіювання», що можуть бути представлені у сертифікаційних роботах з англійської мови, а також потренувати свої навички розуміння мови на слух.