ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

РЕЗУЛЬТАТИ ПІЛОТУВАННЯ ПРОГРАМИ БРИТАНСЬКОЇ РАДИ В УКРАЇНІ «TEACHING ENGLISH IN THE NEW CONTEXT (GRADES 7 – 9)» ТА ШЛЯХИ ЇХ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Переглядів 311
Відповідно до плану наукових заходів факультету іноземних мов, приурочених Дням науки, 20 квітня 2023 року на базі лабораторії навчання іноземних мов Навчально-наукового центру іноземних мов відбулося засідання круглого столу на тему: «Результати пілотування програми Британської Ради в Україні «Teaching English in the New Context (Grades 7 – 9)» та шляхи їх впровадження в освітній процес». Керівник лабораторії к.пед.н, доцент Алла Гембарук ознайомила учасників круглого столу з метою програми, її структурою та організацією. Учасники пілотування детально ознайомили зі змістом модулів курсу та надали практичні рекомендації щодо можливостей використання цифрових інструментів на заняттях. Зокрема, Алла Гембарук більш детально зупинилася на змісті першого модуля Engaging with Learning Technologies – Digital Literacies, означила важливість розвитку цифрової компетентності як однієї з ключових компетентностей 21 століття, а саме розвитку вмінь пошуку релевантної інформації, оцінювання її якості та надійності. Кандидат педагогічних наук, доцент Ангеліна Колісніченко представила основні ідеї другого модуля Planning and Adapting Materials: особливості планування дистанційних занять, відмінності у плануванні дистанційних та очних занять, адаптація завдань підручника до дистанційного формату навчання. Особливо цікавими для учасників круглого столу були різні види онлайн завдань для навчання аудіювання, говоріння, читання та письма, а також ресурси для їх організації. Третій модуль Managing Remote Learning містить цінні рекомендації щодо управління класом під час віддаленого навчання. Цей модуль був представлений к.пед.н, доцентом Оленою Бевз. Зокрема було означено відмінності в організації учіння у віддаленому класі та фізичному класі; надано рекомендації щодо використання вебкамери та чату для спілкування, переваги та недоліки використання цифрової дошки; надано приклади активностей з використанням цифрової дошки; особливості роботи учнів у роз’єднаних кімнатах; вміння справлятися зі стресом та організовувати свій робочий час під час дистанційного навчання. Тетяна Капелюшна, к.п.н., доцент, детально зупинилася на змісті четвертого модуля Assessing and Motivating Learning, який містить рекомендації щодо оцінювання учнів з використанням цифрових інструментів та шляхи підвищення мотивації учнів. Ольга Харченко, учитель англійської мови Уманської гімназії №8 Уманської міської ради Черкаської області, поділилася своїми враженнями від участі у пілотуванні програми та ознайомила учасників круглого столу з результатами проєктної роботи, яка передбачала планування та проведення уроку з використанням технологій дистанційного навчання. У пілотуванні програми також брали участь студенти закладів вищої освіти. Наш університет представляли студентка ІУ курсу Лілія Бабич, та студенти ІІІ курсу Олена Кравець, Анастасія Лещенко, Юлія Мусієнко. Лілія Бабич особливо відзначила неймовірний новий досвід, який вона отримала завдяки участі у програмі Британської Ради в Україні «Teaching English in the New Context (Grades 7 – 9)».
Учасники круглого столу відзначили важливість цієї програми, яка є чудовим джерелом для покращення цифрової грамотності, адже в сучасному світі дуже важливо вчителю вміти забезпечувати ефективне дистанційне навчання, використовувати цифрові інструменти та ресурси в роботі з учнями, планувати та адаптувати матеріали, а також оцінювати і мотивувати учнів під час віддаленого навчання.

" data-title="РЕЗУЛЬТАТИ ПІЛОТУВАННЯ ПРОГРАМИ БРИТАНСЬКОЇ РАДИ В УКРАЇНІ «TEACHING ENGLISH IN THE NEW CONTEXT (GRADES 7 – 9)» ТА ШЛЯХИ ЇХ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС">

Відповідно до плану наукових заходів факультету іноземних мов, приурочених Дням науки, 20 квітня 2023 року на базі лабораторії навчання іноземних мов Навчально-наукового центру іноземних мов відбулося засідання круглого столу на тему: «Результати пілотування програми Британської Ради в Україні «Teaching English in the New Context (Grades 7 – 9)» та шляхи їх впровадження в освітній процес». Керівник лабораторії к.пед.н, доцент Алла Гембарук ознайомила учасників круглого столу з метою програми, її структурою та організацією. Учасники пілотування детально ознайомили зі змістом модулів курсу та надали практичні рекомендації щодо можливостей використання цифрових інструментів на заняттях. Зокрема, Алла Гембарук більш детально зупинилася на змісті першого модуля Engaging with Learning Technologies – Digital Literacies, означила важливість розвитку цифрової компетентності як однієї з ключових компетентностей 21 століття, а саме розвитку вмінь пошуку релевантної інформації, оцінювання її якості та надійності. Кандидат педагогічних наук, доцент Ангеліна Колісніченко представила основні ідеї другого модуля Planning and Adapting Materials: особливості планування дистанційних занять, відмінності у плануванні дистанційних та очних занять, адаптація завдань підручника до дистанційного формату навчання. Особливо цікавими для учасників круглого столу були різні види онлайн завдань для навчання аудіювання, говоріння, читання та письма, а також ресурси для їх організації. Третій модуль Managing Remote Learning містить цінні рекомендації щодо управління класом під час віддаленого навчання. Цей модуль був представлений к.пед.н, доцентом Оленою Бевз. Зокрема було означено відмінності в організації учіння у віддаленому класі та фізичному класі; надано рекомендації щодо використання вебкамери та чату для спілкування, переваги та недоліки використання цифрової дошки; надано приклади активностей з використанням цифрової дошки; особливості роботи учнів у роз’єднаних кімнатах; вміння справлятися зі стресом та організовувати свій робочий час під час дистанційного навчання. Тетяна Капелюшна, к.п.н., доцент, детально зупинилася на змісті четвертого модуля Assessing and Motivating Learning, який містить рекомендації щодо оцінювання учнів з використанням цифрових інструментів та шляхи підвищення мотивації учнів. Ольга Харченко, учитель англійської мови Уманської гімназії №8 Уманської міської ради Черкаської області, поділилася своїми враженнями від участі у пілотуванні програми та ознайомила учасників круглого столу з результатами проєктної роботи, яка передбачала планування та проведення уроку з використанням технологій дистанційного навчання. У пілотуванні програми також брали участь студенти закладів вищої освіти. Наш університет представляли студентка ІУ курсу Лілія Бабич, та студенти ІІІ курсу Олена Кравець, Анастасія Лещенко, Юлія Мусієнко. Лілія Бабич особливо відзначила неймовірний новий досвід, який вона отримала завдяки участі у програмі Британської Ради в Україні «Teaching English in the New Context (Grades 7 – 9)».
Учасники круглого столу відзначили важливість цієї програми, яка є чудовим джерелом для покращення цифрової грамотності, адже в сучасному світі дуже важливо вчителю вміти забезпечувати ефективне дистанційне навчання, використовувати цифрові інструменти та ресурси в роботі з учнями, планувати та адаптувати матеріали, а також оцінювати і мотивувати учнів під час віддаленого навчання.