ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ПРОЕКТНА РОБОТА В НАВЧАННІ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ як шлях до ефективного розвитку інтелектуального потенціалу, формування науково-дослідницьких навичок студентів факультету іноземних мов

Переглядів 360

28-29 жовтня 2020 року на підсумкових заняттях з Практичної граматики англійської мови студенти 21, 22, 23груп представляли свої індивідуальні проекти з теми «Умовні речення та форми дієслів умовного способу» дистанційно на платформі «Google Meet».


Мета заняття передбачала закріпити граматичний матеріал щодо вживання умовних речень методом проектної роботи. Реалізація проекту передбачала декілька етапів, а саме: підготовчий, основний та заключний, на кожному з яких студенти отримували певні завдання, здійснювали пошукову роботу та продумували як продемонструвати кінцевий продукт проекту. Застосування проектної роботи сприяло розвитку критичного та творчого мислення студентів, а головне, комунікативної компетенції.


Слід відзначити, що студенти 21, 22 та 23 груп факультету іноземних мов активно та цікаво презентували свої проектні роботи з використанням комп’ютерних технологій через «Google Meet». Приємним було те, що кожна презентація та виступ були настільки дійсно індивідуальними, неповторними та особливими (варто відзначити яскраві виступи таких студентів – Кульчицький Віталій 21гр, Пронько Юлія, Коломієць Ніка 22гр, Дука Анастасія, Передерій Вікторія 23гр), що в свою чергу, підкреслили та підтвердили ще раз, що студенти факультету іноземних мов є талановитими, відповідальними, цілеспрямованими, і найприємніше – готові до сучасних викликів!


По завершенню проектної роботи, важливо було чути, як студенти озвучили свої відгуки та враження:
«Робота над виконанням проекту з граматики була приємним та корисним досвідом для нас. Ми не тільки переглядали матеріали про Subjunctive Mood, а й досліджували різні аспекти цієї теми (що для нас було новим), бо розуміли, що повинні бути готові до роз’яснення інформації структурованим чином перед великою аудиторією. В свою чергу, це допомогло нам глибше зрозуміти матеріал та тренувати навички публічного виступу!
Ми намагалися використовувати різні аудіовізуальні матеріали, аби покращити ясність викладу матеріалу та контакт з аудиторією.
На нашу думку, мета заняття була цілком розкрита, адже ми покращили комунікативні вміння, творче та логічне мислення, рівень знань, з такої, дійсно, нелегкої теми та креативний підхід до вирішення практичних завдань». Юлія Пронько, староста 22 групи
«Як результат і підсумок, можна стверджувати, що запровадження методу проектів у практику навчання «Граматики англійської мови» сприяє студентам підвищити мотивацію, реалізувати свій інтерес до предмету дослідження, поглибити знання граматичного матеріалу, продемонструвати дослідницькі навички роботи над темою проекту, показати свій рівень володіння мовою. Загалом, перевагою виконання проектних завдань і участь у проекті дозволяє студентам бачити та усвідомити практичну користь від вивчення мови, що і є запорукою успіху».

Деркач С.П., к.п.н., доцент.

" data-title="ПРОЕКТНА РОБОТА В НАВЧАННІ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ як шлях до ефективного розвитку інтелектуального потенціалу, формування науково-дослідницьких навичок студентів факультету іноземних мов">

28-29 жовтня 2020 року на підсумкових заняттях з Практичної граматики англійської мови студенти 21, 22, 23груп представляли свої індивідуальні проекти з теми «Умовні речення та форми дієслів умовного способу» дистанційно на платформі «Google Meet».


Мета заняття передбачала закріпити граматичний матеріал щодо вживання умовних речень методом проектної роботи. Реалізація проекту передбачала декілька етапів, а саме: підготовчий, основний та заключний, на кожному з яких студенти отримували певні завдання, здійснювали пошукову роботу та продумували як продемонструвати кінцевий продукт проекту. Застосування проектної роботи сприяло розвитку критичного та творчого мислення студентів, а головне, комунікативної компетенції.


Слід відзначити, що студенти 21, 22 та 23 груп факультету іноземних мов активно та цікаво презентували свої проектні роботи з використанням комп’ютерних технологій через «Google Meet». Приємним було те, що кожна презентація та виступ були настільки дійсно індивідуальними, неповторними та особливими (варто відзначити яскраві виступи таких студентів – Кульчицький Віталій 21гр, Пронько Юлія, Коломієць Ніка 22гр, Дука Анастасія, Передерій Вікторія 23гр), що в свою чергу, підкреслили та підтвердили ще раз, що студенти факультету іноземних мов є талановитими, відповідальними, цілеспрямованими, і найприємніше – готові до сучасних викликів!


По завершенню проектної роботи, важливо було чути, як студенти озвучили свої відгуки та враження:
«Робота над виконанням проекту з граматики була приємним та корисним досвідом для нас. Ми не тільки переглядали матеріали про Subjunctive Mood, а й досліджували різні аспекти цієї теми (що для нас було новим), бо розуміли, що повинні бути готові до роз’яснення інформації структурованим чином перед великою аудиторією. В свою чергу, це допомогло нам глибше зрозуміти матеріал та тренувати навички публічного виступу!
Ми намагалися використовувати різні аудіовізуальні матеріали, аби покращити ясність викладу матеріалу та контакт з аудиторією.
На нашу думку, мета заняття була цілком розкрита, адже ми покращили комунікативні вміння, творче та логічне мислення, рівень знань, з такої, дійсно, нелегкої теми та креативний підхід до вирішення практичних завдань». Юлія Пронько, староста 22 групи
«Як результат і підсумок, можна стверджувати, що запровадження методу проектів у практику навчання «Граматики англійської мови» сприяє студентам підвищити мотивацію, реалізувати свій інтерес до предмету дослідження, поглибити знання граматичного матеріалу, продемонструвати дослідницькі навички роботи над темою проекту, показати свій рівень володіння мовою. Загалом, перевагою виконання проектних завдань і участь у проекті дозволяє студентам бачити та усвідомити практичну користь від вивчення мови, що і є запорукою успіху».

Деркач С.П., к.п.н., доцент.