ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Підбиття підсумків ІІІ Міжнародного конкурсу з креативного письма “MY TEACHING PRACTICE INSIGHTS”

Переглядів 32
11 червня відбулось підбиття підсумків та вручення сертифікатів ІІІ Міжнародного конкурсу з креативного письма “MY TEACHING PRACTICE INSIGHTS: Literary improvisations based on  favourite motives of American and British authors (with the use of digital educational tools)”, ініційованого Сумським державним педагогічним університетом ім. А.С. Макаренка.

Третій рік поспіль конкурс об’єднує здобувачів з різних закладів вищої освіти, передбачає створення авторських літературних творів, натхненних мотивами англійських та американських класиків. У центрі уваги – педагогічна практика, сучасні освітні виклики та креативний підхід до навчання з використанням цифрових інструментів. Щороку конкурс збирає талановитих здобувачів освіти, які експериментують із літературними жанрами, цифровими інструментами й авторською інтерпретацією класичних англомовних текстів.

Представники кафедри англійської мови та методики її навчання доценти Ольга СУШКЕВИЧ та Ольга ЯЛОВЕНКО традиційно були представлені у складі журі та разом з експертами з інших країн здійснювали оцінювання творчих робіт за критеріями креативності, мовної майстерності, актуальності теми та використання цифрових освітніх інструментів.

Кравченко Богдан, здобувач освітнього ступеня «Магістр» ОП Середня освіта (Мова і література (англійська, французька)), взяв участь у конкурсі та успішно представив свій творчий доробок на тему: The Last Lesson of the Day (Inspired by the themes and style of Ray Bradbury). Науковий керівник: доц. Ольга ЯЛОВЕНКО. У рамках конкурсу Богдан представив авторську роботу, натхненну мотивами творчості Рея Бредбері. Учасник конкурсу художньо осмислює тему останнього уроку вчителя, що звучить як прощання, попередження та надія – все це в стилістиці, що нагадує найкращі зразки американської фантастичної прози ХХ століття. Особливу увагу Кравченко Б. порушив актуальні питання взаємодії вчителя та учня у цифрову добу, необхідність збереження натхнення в освітньому процесі, що надзвичайно важливо в умовах сучасного BANI-світу (швидкого темпу життя).

Конкурс став платформою для обміну інноваційними підходами до викладання, поглиблення міжкультурного діалогу та популяризації креативного письма як інструменту професійного зростання майбутнього вчителя іноземних мов. Проєкт має на меті не лише розвиток творчого мислення серед майбутніх вчителів, а й осмислення нових підходів до викладання через призму літературної творчості.

" data-title="Підбиття підсумків ІІІ Міжнародного конкурсу з креативного письма “MY TEACHING PRACTICE INSIGHTS”">

11 червня відбулось підбиття підсумків та вручення сертифікатів ІІІ Міжнародного конкурсу з креативного письма “MY TEACHING PRACTICE INSIGHTS: Literary improvisations based on  favourite motives of American and British authors (with the use of digital educational tools)”, ініційованого Сумським державним педагогічним університетом ім. А.С. Макаренка.

Третій рік поспіль конкурс об’єднує здобувачів з різних закладів вищої освіти, передбачає створення авторських літературних творів, натхненних мотивами англійських та американських класиків. У центрі уваги – педагогічна практика, сучасні освітні виклики та креативний підхід до навчання з використанням цифрових інструментів. Щороку конкурс збирає талановитих здобувачів освіти, які експериментують із літературними жанрами, цифровими інструментами й авторською інтерпретацією класичних англомовних текстів.

Представники кафедри англійської мови та методики її навчання доценти Ольга СУШКЕВИЧ та Ольга ЯЛОВЕНКО традиційно були представлені у складі журі та разом з експертами з інших країн здійснювали оцінювання творчих робіт за критеріями креативності, мовної майстерності, актуальності теми та використання цифрових освітніх інструментів.

Кравченко Богдан, здобувач освітнього ступеня «Магістр» ОП Середня освіта (Мова і література (англійська, французька)), взяв участь у конкурсі та успішно представив свій творчий доробок на тему: The Last Lesson of the Day (Inspired by the themes and style of Ray Bradbury). Науковий керівник: доц. Ольга ЯЛОВЕНКО. У рамках конкурсу Богдан представив авторську роботу, натхненну мотивами творчості Рея Бредбері. Учасник конкурсу художньо осмислює тему останнього уроку вчителя, що звучить як прощання, попередження та надія – все це в стилістиці, що нагадує найкращі зразки американської фантастичної прози ХХ століття. Особливу увагу Кравченко Б. порушив актуальні питання взаємодії вчителя та учня у цифрову добу, необхідність збереження натхнення в освітньому процесі, що надзвичайно важливо в умовах сучасного BANI-світу (швидкого темпу життя).

Конкурс став платформою для обміну інноваційними підходами до викладання, поглиблення міжкультурного діалогу та популяризації креативного письма як інструменту професійного зростання майбутнього вчителя іноземних мов. Проєкт має на меті не лише розвиток творчого мислення серед майбутніх вчителів, а й осмислення нових підходів до викладання через призму літературної творчості.