ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Панченко Єлизавета Андріївна

Посада (науковий ступінь, звання, посада)

Викладач кафедри іноземних мов, кандидат педагогічних наук

 

Дисципліни, які викладає (денна та заочна форма навчання)

Іноземна мова (англійська);

Друга іноземна мова. Германські мови (англійська – за вибором);

 

Сфера наукового дослідження (рік та тема захисту дисертації)

Тема кандидатської дисертації: «Формування лідерських якостей старшокласників засобами неформальної освіти у США», 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, 2019 рік

Основні наукові публікації за останні 5 років (монографії, посібники, статті) з активним посиланням на репозитарій Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

 

Публікації у виданнях, які включені до наукометричних баз Web of Science, Scopus:

 

Категорія А:

Zabolotna, O., Koliada, N., Koliada, T., Panchenko, I. (2015) Non-formal education in Ukraine in early 20th Century: Aspiring for better life or learning to live in crisis? History of Education and Children’s Literature, 11(1), 237–248. 

Gut N., Panchenko Y., Zabolotna O. Ukrainian Blends-Neologisms as the Reflection of Current Social and Political Situation: a Splendid Prophecy or a 20-years’ Collapse. Studia Slavica Academiae Scientiarum Hungaricae. 2015. Vol. 60 / 2. P. 389–403

Shchudlo, S., Medina, T., Panchenko, I., Kozlov, D. (2019). Teaching Ukrainian as a Non-Native Language to National Minorities in Ukraine: Challenges for Evidence-Based Educational Policies. Advanced Education. 11, 60–67. 

Zabolotna, Oksana & Zagoruiko, Liudmyla & Panchenko, Ielyzaveta & Plotnikov, Yevhen. (2021). TEACHING ENGLISH VOCABULARY ONLINE: IS THE SCREEN A BARRIER?. Advanced Education. 2021:. 57-64. 10.20535/2410-8286.228670.

 

Категорія В:

  1. Panchenko I. Evidence-based methodology on studying Students’ leadership skills – Studies in Comparative Education / Studies in Comparative Education. – 2017. – # 1. – P. 17–25.
  2. Панченко Є. Американський скаутський освітньо-виховний ідеал і демократичний лідер: дві сторони однієї медалі? / Єлизавета Панченко // Порівняльно-педагогічні студії: наук.-пед. журн. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки, Уман. держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. – № 1, 2015. 159 с. С. 27-33 (0.5 д.а.)
  3. Панченко Є. Формування якостей інноваційного лідера в США в системі «старша школа – університет» США / Єлизавета Панченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології” : наук. журнал / голов. Ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015, № 3 (47). – 508 с. – С. 123 – 128. (Index Copernicus Master List та CEJSH)
  4. Панченко Є. Історія плекання лідерів: початки скаутського руху у США (початок XX ст. – 20-і рр. ХХ ст.) / Єлизавета Панченко // Історико-педагогічний альманах. – 2015. – № 1. – С. 36–42.
  5. Панченко Є. Біхевіористичний підхід до лідерства у педагогічній теорії і практиці / Єлизавета Панченко // Вісник Черкаського університету. Серія ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ. – 2015. – № 13 (346). – С. 36–40.

 

Стажування за останні 5 років

Закордоном

 

Познань, Польща, у рамках проекту Eminence (Erasmus Mundus) (2016-2017).

 

Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах:

 

Тренер дослідження, менеджер даних (виконавець – Українська асоціація дослідників освіти) в рамках проекту “Learning through Play at School” (2020 – 2021) – Australian Council for Educational Research, LEGO Foundation

Взято участь у проекті УАДО «Європейські індикатори якості освітніх досліджень для розширення можливостей освітян в Україні» (№ 587032-EPP-1-2017-1-UA-EPPJMO-SUPPA) (Jean Monnet Support to Associations Project), фінансованому Європейською Комісією (2016 – 2020);

 

Контакти викладача (електрона пошта)

i.panchenko@udpu.edu.ua

Google Scholar

Publons 

Scopus