ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НУШ

Переглядів 20
З 28.10.2024 по 01.11.2024 відбулися курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників на тему «Організація освітнього процесу з англійської мови в закладах базової середньої освіти НУШ». Викладання курсів забезпечувала Алла ГЕМБАРУК, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

Метою курсів було підвищення методичного та практичного рівнів професійної та цифрової компетентностей вчителя англійської мови освітніх закладів. Напрям – Інноваційні технології навчання англійської мови.

Форма навчання – дистанційна.

Зміст курсу включав такі складові: Introduction to the INSETT programme. Understanding loaners, their needs and learning preferences. Understanding standards and curricular. Understanding teaching and learning in the new context. Understanding lesson planning: Lesson Planning Design Models. Contemporary Approaches to Lesson Planning. Developing Language Skills. Course books evaluation. Assessment for Learning.

Усі заняття були чітко структуровані, змістовні та інформативні. Інтерактивний формат  їх проведення дозволив максимально задіяти учасників курсів до обміну досвідом та обговорення різних аспектів організації освітнього процесу з англійської мови в закладах базової середньої освіти НУШ, головним суб’єктом якого є учень.  Тому  розуміння сучасних учнів, їхніх потреб,  бажань та інтересів є важливим чинником успішного навчання. Укладання профілю учнів класу (learners’ classprofile)є основою для ефективного планування, підбору завдань та видів навчальної діяльності. Впровадження концепції Нової української школи оновлює підходи до навчання та розвитку українських школярів. Одним із найважливіших завдань цього педагогічного напрямку є формування не лише знань, але й ключових компетентностей ХХІ століття, які є важливими для успішної адаптації учнів до вимог сучасного суспільства. Актуальними для навчання англійської мови є розвиток «4С Skills», це, зокрема, комунікація (communication), cпівпраця (collaboration), критичне мислення (critical thinking) та креативність (creativity).   Учителі робили самоаналіз власних педагогічних технологій, ділилися досвідом формування ключових компетентностей ХХІ століття. Курс також включав розгляд особливостей формування мовленнєвої компетентності учнів відповідно до вимог комунікативного методу навчання. Нові підходи до організації освітнього процесу змінюють підходи й до його планування. Своє індивідуальне бачення складових успішного урокувчителі виразили в цікавій метафичній формі.

Формою контролю був Reflective account, самоаналіз рівня розуміння особливостей організації освітнього процесу з англійської мови в закладах базової середньої освіти НУШ за матеріалами програми курсів.

По закінченню курсів усі зараховані слухачі (25 осіб) отримали Сертифікати встановленого зразка.

Маємо невеликий фідбек від освітян:

«Щиро вдячна за такий зрозумілий, доступний і фахово підготовлений курс. Дуже важливо дотримуватися усіх рекомендацій, щоб отримати найкращий результат!» – Дарія МІРКУН, вчитель англійської мови, Христинівський ліцей.

«Вдячна викладачу та організаторам за можливість пройти курс, дуже важливо, що курси проводять англійською мовою, була можливість поспілкуватись, висловити свою думку, поділитись досвідом. Дякую за надані матеріали, все дуже чітко, структуровано і зрозуміло!» – Анастасія ГАВРИЛЯК, вчитель англійської мови, Ладижинський ліцей №2.

Вже затверджено графік проведення курсів на 2025 рік. Курси з теми «Штучний інтелект в професійній діяльності вчителя іноземних мов: можливості та обмеження» заплановано на 3 лютого 2025 року. Більш детальну інформацію та умови реєстрації можна знайти на сайті університету за покликанням: https://udpu.edu.ua/navchannia/kpk або за номером телефону 0967041449.

Запрошуємо всіх охочих отримати новий безцінний досвід!

" data-title="ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НУШ">

З 28.10.2024 по 01.11.2024 відбулися курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників на тему «Організація освітнього процесу з англійської мови в закладах базової середньої освіти НУШ». Викладання курсів забезпечувала Алла ГЕМБАРУК, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

Метою курсів було підвищення методичного та практичного рівнів професійної та цифрової компетентностей вчителя англійської мови освітніх закладів. Напрям – Інноваційні технології навчання англійської мови.

Форма навчання – дистанційна.

Зміст курсу включав такі складові: Introduction to the INSETT programme. Understanding loaners, their needs and learning preferences. Understanding standards and curricular. Understanding teaching and learning in the new context. Understanding lesson planning: Lesson Planning Design Models. Contemporary Approaches to Lesson Planning. Developing Language Skills. Course books evaluation. Assessment for Learning.

Усі заняття були чітко структуровані, змістовні та інформативні. Інтерактивний формат  їх проведення дозволив максимально задіяти учасників курсів до обміну досвідом та обговорення різних аспектів організації освітнього процесу з англійської мови в закладах базової середньої освіти НУШ, головним суб’єктом якого є учень.  Тому  розуміння сучасних учнів, їхніх потреб,  бажань та інтересів є важливим чинником успішного навчання. Укладання профілю учнів класу (learners’ classprofile)є основою для ефективного планування, підбору завдань та видів навчальної діяльності. Впровадження концепції Нової української школи оновлює підходи до навчання та розвитку українських школярів. Одним із найважливіших завдань цього педагогічного напрямку є формування не лише знань, але й ключових компетентностей ХХІ століття, які є важливими для успішної адаптації учнів до вимог сучасного суспільства. Актуальними для навчання англійської мови є розвиток «4С Skills», це, зокрема, комунікація (communication), cпівпраця (collaboration), критичне мислення (critical thinking) та креативність (creativity).   Учителі робили самоаналіз власних педагогічних технологій, ділилися досвідом формування ключових компетентностей ХХІ століття. Курс також включав розгляд особливостей формування мовленнєвої компетентності учнів відповідно до вимог комунікативного методу навчання. Нові підходи до організації освітнього процесу змінюють підходи й до його планування. Своє індивідуальне бачення складових успішного урокувчителі виразили в цікавій метафичній формі.

Формою контролю був Reflective account, самоаналіз рівня розуміння особливостей організації освітнього процесу з англійської мови в закладах базової середньої освіти НУШ за матеріалами програми курсів.

По закінченню курсів усі зараховані слухачі (25 осіб) отримали Сертифікати встановленого зразка.

Маємо невеликий фідбек від освітян:

«Щиро вдячна за такий зрозумілий, доступний і фахово підготовлений курс. Дуже важливо дотримуватися усіх рекомендацій, щоб отримати найкращий результат!» – Дарія МІРКУН, вчитель англійської мови, Христинівський ліцей.

«Вдячна викладачу та організаторам за можливість пройти курс, дуже важливо, що курси проводять англійською мовою, була можливість поспілкуватись, висловити свою думку, поділитись досвідом. Дякую за надані матеріали, все дуже чітко, структуровано і зрозуміло!» – Анастасія ГАВРИЛЯК, вчитель англійської мови, Ладижинський ліцей №2.

Вже затверджено графік проведення курсів на 2025 рік. Курси з теми «Штучний інтелект в професійній діяльності вчителя іноземних мов: можливості та обмеження» заплановано на 3 лютого 2025 року. Більш детальну інформацію та умови реєстрації можна знайти на сайті університету за покликанням: https://udpu.edu.ua/navchannia/kpk або за номером телефону 0967041449.

Запрошуємо всіх охочих отримати новий безцінний досвід!