ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

НОВІ ВИКЛИКИ – НОВІ НАВИЧКИ

Переглядів 62
Нові часи потребують нових змін та адаптації. Для подальшої ефективної імплементації реформи Нової української школи в умовах війни важливим є звернення до розгляду проблеми формування безпечного освітнього середовища у закладі освіти та всебічний аналіз її складових. Сучасний учитель іноземних мов НУШ, фахове становлення якого здійснюється у непередбачуваних умовах воєнного стану, щодня долає виклики задля невпинного руху вперед, повинен набути здатності створювати безпечне освітнє середовище для всебічного розвитку творчого потенціалу кожного здобувача загальної середньої освіти. Доктор філософії Поліщук Наталія Миколаївна організувала захід для здобувачів ОС «Бакалавр» І курсу 11–12 груп із залученням інструктора Уманської міськрайонної організації Товариства Червоного Хреста України на базі Комунального закладу «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Т. Г. Шевченка Черкаської обласної ради».

У рамках опанування освітнього компоненту ОК 5 «Вікова фізіологія, шкільна гігієна з основами медичних знань» проведений захід став важливою платформою для обміну ідеями та поглиблення фундаменту теоретичних знань і формування відповідних практичних навичок здобувачів першого (бакалаврського) рівня у межах окреслених проблем: вибухонебезпечні предмети та мінімізація їх впливу; алгоритми безпечної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій; надання першої невідкладної медичної допомоги.
Зауважимо, що отримані знання та сформовані навички допоможуть здобувачам вищої освіти уникнути небезпеки та вчасно реагувати на потенційні загрози, які є частиною повсякденного життя освітянина в умовах воєнного стану.

" data-title="НОВІ ВИКЛИКИ – НОВІ НАВИЧКИ">

Нові часи потребують нових змін та адаптації. Для подальшої ефективної імплементації реформи Нової української школи в умовах війни важливим є звернення до розгляду проблеми формування безпечного освітнього середовища у закладі освіти та всебічний аналіз її складових. Сучасний учитель іноземних мов НУШ, фахове становлення якого здійснюється у непередбачуваних умовах воєнного стану, щодня долає виклики задля невпинного руху вперед, повинен набути здатності створювати безпечне освітнє середовище для всебічного розвитку творчого потенціалу кожного здобувача загальної середньої освіти. Доктор філософії Поліщук Наталія Миколаївна організувала захід для здобувачів ОС «Бакалавр» І курсу 11–12 груп із залученням інструктора Уманської міськрайонної організації Товариства Червоного Хреста України на базі Комунального закладу «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Т. Г. Шевченка Черкаської обласної ради».

У рамках опанування освітнього компоненту ОК 5 «Вікова фізіологія, шкільна гігієна з основами медичних знань» проведений захід став важливою платформою для обміну ідеями та поглиблення фундаменту теоретичних знань і формування відповідних практичних навичок здобувачів першого (бакалаврського) рівня у межах окреслених проблем: вибухонебезпечні предмети та мінімізація їх впливу; алгоритми безпечної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій; надання першої невідкладної медичної допомоги.
Зауважимо, що отримані знання та сформовані навички допоможуть здобувачам вищої освіти уникнути небезпеки та вчасно реагувати на потенційні загрози, які є частиною повсякденного життя освітянина в умовах воєнного стану.