ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

НАВЧАЛЬНІ ІГРИ ВІД GOETHE-INSTITUT НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Переглядів 39
Викладачі німецької мови кафедри теорії та практики іноземних мов постійно прагнуть зробити навчальний процес цікавим, творчим і ефективним. Завдяки співпраці з Goethe-Institut, вони отримали навчальні ігрові набори з детальними інструкціями для користування протягом березня. Ці матеріали використовувалися для активізації роботи на початку занять, занурення в іншомовне середовище, закріплення лексики у форматі гри, а також як засіб підтримки навчального процесу під час тривалого перебування в укритті.

Здобувачі освіти 1–3 курсів освітнього рівня «бакалавр» з ентузіазмом опановували та повторювали лексику за допомогою ігор „Sprach Memo“ та „Gib mir ein A“. Навчальні посібники „Zwischenmal durch Wortschatz“ і „Zwischenmal durch Sprechen“ містили цікаві комунікативні вправи, що сприяли розвитку уваги, концентрації та підвищенню мотивації до вивчення мови.

Викладачі Авчіннікова Г. Д., Веремюк Л. Л., Левчук О. А., Бабич Л. О. та здобувачі освіти, які вивчають німецьку мову як другу іноземну, висловлюють щиру подяку команді Goethe-Institut, а також асистентці проєкту „Педагогічна кооперація з німецької мови“ в Україні Ірині Валуєвій за надану можливість безкоштовного користування якісними навчальними матеріалами.

" data-title="НАВЧАЛЬНІ ІГРИ ВІД GOETHE-INSTITUT НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНИХ МОВ">

Викладачі німецької мови кафедри теорії та практики іноземних мов постійно прагнуть зробити навчальний процес цікавим, творчим і ефективним. Завдяки співпраці з Goethe-Institut, вони отримали навчальні ігрові набори з детальними інструкціями для користування протягом березня. Ці матеріали використовувалися для активізації роботи на початку занять, занурення в іншомовне середовище, закріплення лексики у форматі гри, а також як засіб підтримки навчального процесу під час тривалого перебування в укритті.

Здобувачі освіти 1–3 курсів освітнього рівня «бакалавр» з ентузіазмом опановували та повторювали лексику за допомогою ігор „Sprach Memo“ та „Gib mir ein A“. Навчальні посібники „Zwischenmal durch Wortschatz“ і „Zwischenmal durch Sprechen“ містили цікаві комунікативні вправи, що сприяли розвитку уваги, концентрації та підвищенню мотивації до вивчення мови.

Викладачі Авчіннікова Г. Д., Веремюк Л. Л., Левчук О. А., Бабич Л. О. та здобувачі освіти, які вивчають німецьку мову як другу іноземну, висловлюють щиру подяку команді Goethe-Institut, а також асистентці проєкту „Педагогічна кооперація з німецької мови“ в Україні Ірині Валуєвій за надану можливість безкоштовного користування якісними навчальними матеріалами.